Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
O concello da Coruña pecha o CSA Mil Lúas
10 jun 2004
O pasado luns día 7, a eso das 4 da tarde, os pitufos da Coru puxeron un par de pegatinas na nosa porta e un aramio cun plomo, non había notificación ningunha do motivo polo que é precintado o centro social.
Ese mesmo día fixemos unha asamblea de urxencia na que non fomos capaces de definir unha estratexia de resistencia concreta, así que de momento segue posto o precinto, a falla de consensuar unha postura clara pola nosa parte.
Ó día seguinte fomos falar co técnico de aperturas da concellería de urbanismo e a súa resposta é que non rompamos o precinto porque poderíamos incurrir nun delito e, si queremos que nos levanten o precinto para recoller as cousas, temos que falar con eles o venres de novo. En todo caso nos informa Mr Monteagudo que, no caso de levantar o precinto, vai ir acompañado dunha orde expresa de prohibición de actividade.
Hoxe ímonos xuntar de novo para ir artellando a estratexia de resistencia, a falla de consenso do outro día ven dada porque xa tíñamos decidido deixar o Local de Javier fonte a finais deste mes, decidíramos adicar o verán a buscar un novo local no bairro e a facer actividades na rúa, polo que o risco de que caia sobre nós unha multa gorda, a estas alturas, é, quizias, un pouco gratuito.
As nosas abogadas explicáronnos que a sanción por romper o precinto pode tomar dúas vías, a administrativa, que conleva unha multa das grandes ou a xudicial, no caso de que nos acusen dun delito de desobediencia, que sería unha sanción moito máis asequible, paro para alcanzar esta segunda posibilidade, a ruptura do precinto ten que ir acompañada dunha inculpación colectiva o suficientemente grande para que pasemos a disposición xudicial como unha multitude.
Ante esta situación solicitamos o voso apoio e o voso consello, así como a participación do maior número de xentes e colectivos na estratexia que vaiamos definindo como resposta a esta agresión por parte do concello. A non notificación do peche só é aplicable a casos coma foi o do peche de Egin, polo que parece que nos dan máis importancia da que pensábamos que tíñamos. En calquera caso queremos seguir loitando pola presencia de centros sociais na nosa cidade. Esto faime lembrar que a Oveja Negra tamén lles chegou unha orde de peche da uqe non teño moita máis información, creo que lles piden que se constitúan como asociación e que soliciten licencia de apertura. Esto ven acompañado dunha nova reestructuración dos poderes do concello, novos peixes ocupando postos novos etc.
O dito, esperamos o voso apoio e seguiremos informando dende a galaxia Mil Lúense.
Gracias de novo. Saúde!!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: O concello da Coruña pecha o CSA Mil Lúas
11 jun 2004
Traducción por si alguién no entiende el gallego. Siento no poder traducirlo al catalán, pero la verdad es que no sé escribirlo...

"El pasado lunes día 7, a eso de las 4, los "pitufos" de A Coruña, pusieron un par de pegatinas en nuestra puerta y un alambre con plomo, no había ninguna notificación del motivo por el que es precintado el centro social.
Ese mismo día hicimos una asamblea de urgencia en la que no fuimos capaces de definir una estrategia de resistencia concreta, así que de momento sigue puesto el precito, a falta de consensuar una postura clara por nuestra parte.
Al día siguiente fuimos a hablar con el técnico de aperturas de la concellería de urbanismo y su respuesrta fue que no rompamos el precinto porque podríamos incurrir en un delito y, si queremos que nos levanten el precinto para recoger las cosas, tenemos que ir a hablar con ellos el viernes de nuevo. En todo caso nos informa Mr Monteagudo que, en el caso de levantar el precinto, va a ir acompañado de una orden expresa de prohibición de actividad.
Hoy nos vamos a juntar de nuevo para ir articulando la estrategia de resistencia, la falta de consenso del otro día viene dada porque ya teníamos decidido dejar el local de Javier Fonte a finales de este mes, habíamos decidido dedicar el verano a buscar un nuevo local por el barrio y hacer actividades en la calle por lo que el riesgo de que caiga sobre nosotros una multa gorda, a estas alturaas, es, quizás un poco gratuito.
Nuestras abogadas nos explicaron que la sanción por romper el precinto puede tomar dos vías, la administrativa, que conlleva una multa de las grandes o la judicial, en el caso de que nos acusen de un delito de desobediencia, que sería una sanción mucho más asequible, pero para alcanzar esta segunda posibilidad, la ruptura del precinto tiene que ir acompañada de una inculpación colectiva lo suficientemente grande para que pasemos a disposoción judicial como una multitud.
Ante esta situación solicitamos vuestro apoyo y vuestro consejo, así como la participación del mayor número de personas y colectivos en la estrategia que vayamos definiendo como respuesta a esta agresión por parte del concello. La no notificación del cierre solo es aplicable en casos como fue el del cierre del Egin, por lo que parece que nos dan más importancia de la que pensábamos que teníamos. En cualquier caso queremos seguir luchando por la presencia de centros sociales en nuestra ciudad. Esto me hace que me acuerde que a Ovejas Negras también le llegó una orgen de cierre de la uqe, no tengo mucha más información, creo que les piden que se constituyan como asociación y que soliciten licencia de apertura. Esto viene acompañado de una nueva reestructuración de los poderes del concello, nuevos pescados ocupando nuevos puestos...
Lo dicho, esperamos vuestro apoyoy seguiremos informando desde la galaxia Mil Lúense.

Gracias de nuevo, Salud!!!"
Colera camping CNT