Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
La generalidad de cataluña ha vuelto a poner en marcha una operación policial contra "nazis". Esta vez a su sector mas intelectual dirigido por el conocido nazi de Barcelona Ramón Bau.

El momento de la detención una vez mas es para justificar los "buenos" que son los judios porque han sufrido tanto.

Ni Nazis, Ni Judios.

PALESTINA VENCERA
La generalidad de cataluña ha vuelto a poner en marcha una operación policial contra "nazis". Esta vez a su sector mas intelectual dirigido por el conocido nazi de Barcelona Ramón Bau.

El momento de la detención una vez mas es para justificar los "buenos" que son los judios porque han sufrido tanto.

Ni Nazis, Ni Judios.

PALESTINA VENCERA

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
VIVA LA LUCHA DEL PUEBLO PALESTINO!
Re: Ni nazis, ni racistes!!!!
25 mai 2004
Detenir a un nazi a Barcelona ke collons té a veure amb Palestina??

Aquest nazi, té molt més en comú amb el senyor Sharón que amb el poble palestí, per favor!!!

I per cert, parlar de "judíos, árabes, catalans, espanyols..." en genèric em sembla lo més feixista que hi ha, la frase akesta de "ni nazis, ni judíos" es deskualifica per sí sola.

NI NAZIS, NI RACISTES, NI FEIXISTES!!!!

VISCA LA INTIFADA PALESTINA! FORA EL NAZISME SIONISTA!!!
no confundir sionistas con judi*s
25 mai 2004
por ejemplo en el ultimo festival d cine judio d barcelona, la embajada qito todo su apoyo porq denunciaba la masacre q se estaba realizando en israel.

no caigamos en estereotipos ni en poner en el mismo saco a todo un grupo por lo q hace parte d él.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
Aquestes detencions les fan de tant en tant mes que res per promocionar la "gran amenaca" nazi i fer que el jovent autodenominat antifeixista s'alarmi i comenci a realitzar una campanya paranoica "Nazis No!"...

Els nazis -Tant la gent d'en Bau com en Varela, MSR, CEI...- no son mes que l'excusa del poder per fer-nos creure que hi ha un "perill nazi" i que d'ells (PPSOEBBVALaCaixaACSOTANectect... el poder) millor de moment no ens preocupem per que sinó en Ramon Bau o en Llopart en dos dies es faran amb el poder i ens faran posar a tots camises pardes i aixecar el brac. Els nazis aquests que detenen son 4 viejos anats de l'olla sectaris - carn de frenopatic- perillosos sí, pero tant perillosos com son els integrants de quansevol secta o moviment fundamentalista... pero MAI tant perillosos com la secta del poder...
Es la tactica Al-qaida/Bin Laden, pero a nivell de l'area metropolitana, no en fem cas, no ens despistaran!!!!!
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
Al cretí de "ni nazis ni judios": has d'fagir a la frase ..."ni musulmans, ni cristians", pq si no resulta que en lloc d'un tiu solidari amb un poble oprimit ets un racista de merda que utilitza el sofriment d'un poble per justificar el seu odi fascista.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
CEI?
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
Ecce, veste´n a Sabadell o a Can Anglada i expliques als immigrants o als que tu mateix anomenes el jovent autodenominat antifeixista que no existeix un perill nazi, que és ficitici. Comentaris com el teu fan dubtar de la teva tendència ideològica.... no seràs un d´ells??
Ni nazis israelians, ni nazis espanyols ni nazis de cap lloc!!!!!!!!!
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
Dintre del cotarro neonazi que hi ha barcelona un dels grups mes "importants" és el Centro de Estudios Indoeuropeos, una associació cultural que es dedica a la incultura i a la desinformació historica... tot el rollo aquest... useu el Google i veureu mes d'aquesta pandilla de bojos... posaria el link i tal pero despres alguns m'acusarien de propagandista ( propaganda de QUE? es que algun de vosaltres per llegir aquesta gent tem ser corrumput) com li ha passat abans en d'altres discusions a alguns companys.

Per cert m'ha arribat informació de que un grup d'ultratolerants independentistes van anar l'11-M davant de la llibreria europa llansant crits i fent mofa de la mort de centenars d'espanyols... si aixo es cert els hi recomano entrar dins de la llibreria i passar-se al grupillo d'en Varela on les seves actituts de tolerants-antirracistes-antifeixistes seran molt compartides pels d'allí... Espero que nomes sigui un "bulo", pq sino alguns que s'ho fagin mirar!!!!
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
Si dona si, soc nazi de tota la vida... descendent d'Odin i de l'estirp goda. Si et fa ilusio creu-t'ho.

Et recordo que els nazis i els feixistes no serien ningu - ni ara ni el 1920's ni el 1930's- sense el capitalisme. Els nazis van "salvar" Europa d'una inminent onada revolucionaria que la ideologia classica del burges, el liberalisme, no podia aturar. Els nazis van frenar la revolucio a centreuropa, van salvar els principis de la propietat i l'ordre de classes...després, quan el perill ja no existia el capitalisme es va desempallagar del nazisme doncs el moviment era tant absurd i fanatic que amenacava allo mateix que havia de salvar. On vull arribar? El nazisme-feixisme no existeixen, son simplement estrategies del capitalisme per salvar-se de l'ira popular. Ara el nazisme s'usa com a part de l'estrategia global del terror, no cal magnificar-lo ni separar-lo del qui realment el mou, el capitalisme. Sino es cau en paranoies i ens equivoquem d'enemic.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
"Per cert m'ha arribat informació de que un grup d'ultratolerants independentistes van anar l'11-M davant de la llibreria europa llansant crits i fent mofa de la mort de centenars d'espanyols..."

La veritat, no comentaré rumors, ni veus ke t´hagin arribat a tú, només fets reals, i de totes maneres, si es veritat em sembla fatal, no que vagin a liarla a una llibreria nazi, sinó que facin mofa de la mort de centenars d´obrers.
De totes maneres, kè kullons té a veure això amb la discussió que hi ha??

Ens estàs venent el cuento que detenen un nazi a Barcelona per distreure a la gent del que esta fent l´estat d´israel?? Siusplau, paranoies les teves xato i ben grans.

No si ara resultarà, que els centenars d´agressions nazis que hi ha en akest país són paranoia, i que els que anem a manifestar-nos els 12-O´s o contra les agressions a Sabadell o Terrassa som uns paranoics manipulats pel capital que ens vol distreure del que passa a Palestina?? És aquest el teu raonament??

On kollons veus tu la contradicció entre plantar cara a uns fills de puta ke es dediqen a apallissar gent al meu barri i lluitar contra el kapital?? Serà que alguns homes no podeu fer més de 2 coses alhora???
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
Realment creieu que darrere de la tota violencia xenofoba, homofoba... hi ha els "nazis"??? Hem sap greu dir-ho, pero no es així, jo dia a dia em trobo gent xenofoba, homofoba i intolerant que mai han sentit parlar de la llibreria europa ni del MSR ni de tot el rollo aquest. Evidentment que aquests grups hi tenen a veure pero només son una petita part d'un context general molt més complicat. Els media del poder cada "X" temps ens diuen ..."Eh, estigueu tranquils que hem enganxat als megaxungus nazis aquells responsables de tota la intolerancia social"... baaaaaahhhhhhhh!!!! Que no ens mengem els mocs! El problema de l'intolerancia no ve per que existeixin aquests grups sino q aquests son conseqüencia del problema. El problema es un problema estructural de la societat classista i de la preservacio d'aquesta que molt sovint s'intenta aconseguir per mitja de la "cohesio-silenci x l'odi i la por".

Evidentment que trobo lamentable aquesta gent, simplement vull dir que s'els sobredimensiona i s'els hi dona un caracter autonom i director del que careixen, ho dic per coneixement de causa. Per molt soroll que fagin - i que els media els fagin- son i seran 4 gats, bojos i perillosos, pero potser no tant com ens volen fer creure.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
25 mai 2004
Juer!! si que dona de sí una simple detenció de nazis...

Per cert penya, tampoc costa tant mantindre un cert to de cordialitat i dir igualment el que pensem.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
los nazis son de todos, quema tu parte...
el vómito
26 mai 2004
CEI
Centro de Estudios Indoeuropeos
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
Doncs si!
La detencio d'un nazi no te res a veure amb la lluita Palestina, que jo sapiga els nazis en general odien els jueus i volen destruir Israel igual que ho volen fer els Hamas i d'altres.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
Mireia, como "hombre" no me siento ofendido ni aludido con respecto a tu última frase, pero... ¿no crees qe podrías haber cambiado perfectamente lo de "hombres" por la palabra "personas"?

¿Qué hubiera pasado si hubiera sido al revés?¿Que hubiese escrito un tío y hubiese puesto "mujeres"?

En fin... que no escribo esto con acritud ni cabreado eh... simplemente es un comentario; y siento haber desviado el hilo del tema.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
esto tens tota la raó, per això no parlo d´homes en genèric, sinó d´"alguns homes", però de tota manera tens raó, quedem-nos amb la frase "algunas personas". SALUT!!!
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
Vaya, es cierto que eso de "alguns" cambia o, cuanto menos, "suaviza" (no sé si es la palabra acertada) el sentido de tu frase. No me había fijado.

Bueno, pues nada oye, quedamos en paces, no? Jejejeje.

Venga, salut igualmente!!!
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
Ecce a quien te crees que engañas?
l*s judi*s no son nazis
26 mai 2004
el gobierno de israel se comporta como los nazis, ke es diferente

son nazis tod*s l*s espanyol*es porke el aznar sea un nazi ???

::

pues eso...
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
A qui hauria d'enganyar? Sobre q? He exposat la meua opinó sino t'agrada ho dius i si t'agrada felicitats.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
No estamos en una PUTA democracia, donde se dice que hay libertad de ideas (de boquilla solamente....), QUE SE DEMUESTRE.

Si quieren ser y sentir,nacional socialista ole sus cojones o sus vaginas.

!! Aupa muchacos adelante , seguir discrepando ¡¡¡ lo que realmente les asusta y les preocupa, es la que gente piense y NO SE TRAGUE sus manipulaciones y mentiras son vestidas de verdad ???.

Ahora solo esta de "moda" ser maricon, tortillera y ser pacifista, luego una vez que todos sean ya maricones "vendran" los buenos dando hostias, pero que mala suerte ya no quedarn ciudadanos que les defienda.
¡¡ animo chicos !! el SISTEMA es una puta mierda y cada dia es mas evidente..............
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
26 mai 2004
Ecce:
on veus la diferència entre nazis i poder?
A qui apallissava la Guàrdia Civil a castellar del Vallès? als veïns o als nazis de l'MSR? (no t'enganyis, l'MSR controla tots els peladets fatxes del Vallès i part del Bages)
A qui deté la Policia Nacional de Sabadell quan hi ha una agrssió? Als nazis de l'MSR o a un indepe que en el moment dels fets era a Vilafranca?
Els nazis i el poder són la mateixa cara de la mateixa moneda.
Re: Al Ciudadano Libre (por ahora)
27 mai 2004
¿Qué haces tú por indymedia?, pero ya que estás por aquí puedes LEER un poquito y no ser tan corto como tus coleguillas. Espero que tus amigotes puedan compartir libremente sus ideas con sus compas de celda y a ver si hay suerte y desaparece alguno durante la salida al patio, ya sabes que a cada cerdo le llega su San Martín.
¿Las hostias?, las que les van a caer a ellos en el talego.
Habría que enterarse a que centro van y pasar la noticia a la gente de dentro.
Salud.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
27 mai 2004
Ja s'enteraran ja, no patim per això
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
27 mai 2004
Sé que no pinte res ací, ja que el que vaig a dir discrepa un poc de la línea general.
Primer que res, donar la rao en prou coses a Ecce, sols que els ns tb sóm algú, no sóm monigots del poder ni ens utilitzen en cas de necessitar netetja general i posar ordre; un ordre que gent que es catal·loga de "progre", que busca unes llibertats "extremes", un ideal molt globalitzat ( encara que estan en contra de la globalització), etc, s'encarrega de tirar per terra, pel que recurriu a gent "conservadora", si voleu dir-li així, per a establir l'ordre de nou i tots contents, no?

El NS, CEI, l'Oscar o Carles no es califiquen de extrema-dreta,,,si foreu sabudets mirarieu on es clasifica el nacional-socialisme, i aquest no és ni d'esquerres ni de dretes; i no me vingau ara amb DN o E2000, que aquest, encara que conten amb ns entre les seues files, són partits franquistes, i hi ha prou diferència.
UNa altra cosa en la que done rao al Ecce és que el "perill nazi" no existeix; avuí en dia nazis que ens pugam descriure com a tals, serem 4 contats, uns quants centenars i prou; la resta es gent que no té feina en casa i que es possa al costat dels SHARPS o Skins-ns per a tindre un motiu per a pegar pallises ( són les mateis gossos amb diferent collar). I no és que sigam intolerants, racistes, etc,,, sinò que defensen tot allò que ens és propi, que forma part d'Europa.

El CEI té tant dret com altres organitzacions a existir i publicar les seues idees, i tant dret com altres organismes per a fer excursions, cursets de preparació ideol·lògica i el que ens plaga, al igual que tots vosaltres; simplement que a nosaltres ens apliquen l'article 607.2 del codi penal i ens lleven lafamosa llibertat d'expresió, etc.

I els jueus, que no se que pinten en aquesta discusió vostra, i menys Palestina,,, tant que ens critiqueu i vos poseu al nostre " nivell" ( segons vosaltres) ¿?¿ Un poble que ha "castigat" tant com el jueu, i que ha rebut, i torna a castigar, no mereix ser defés.

Adeu.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
27 mai 2004
Sé que no pinte res ací, ja que el que vaig a dir discrepa un poc de la línea general.
Primer que res, donar la rao en prou coses a Ecce, sols que els ns tb sóm algú, no sóm monigots del poder ni ens utilitzen en cas de necessitar netetja general i posar ordre; un ordre que gent que es catal·loga de "progre", que busca unes llibertats "extremes", un ideal molt globalitzat ( encara que estan en contra de la globalització), etc, s'encarrega de tirar per terra, pel que recurriu a gent "conservadora", si voleu dir-li així, per a establir l'ordre de nou i tots contents, no?

El NS, CEI, l'Oscar o Carles no es califiquen de extrema-dreta,,,si foreu sabudets mirarieu on es clasifica el nacional-socialisme, i aquest no és ni d'esquerres ni de dretes; i no me vingau ara amb DN o E2000, que aquest, encara que conten amb ns entre les seues files, són partits franquistes, i hi ha prou diferència.
UNa altra cosa en la que done rao al Ecce és que el "perill nazi" no existeix; avuí en dia nazis que ens pugam descriure com a tals, serem 4 contats, uns quants centenars i prou; la resta es gent que no té feina en casa i que es possa al costat dels SHARPS o Skins-ns per a tindre un motiu per a pegar pallises ( són les mateis gossos amb diferent collar). I no és que sigam intolerants, racistes, etc,,, sinò que defensen tot allò que ens és propi, que forma part d'Europa.

El CEI té tant dret com altres organitzacions a existir i publicar les seues idees, i tant dret com altres organismes per a fer excursions, cursets de preparació ideol·lògica i el que ens plaga, al igual que tots vosaltres; simplement que a nosaltres ens apliquen l'article 607.2 del codi penal i ens lleven lafamosa llibertat d'expresió, etc.

I els jueus, que no se que pinten en aquesta discusió vostra, i menys Palestina,,, tant que ens critiqueu i vos poseu al nostre " nivell" ( segons vosaltres) ¿?¿ Un poble que ha "castigat" tant com el jueu, i que ha rebut, i torna a castigar, no mereix ser defés.

Adeu.
Re: ViVa LoS NaZiS
27 mai 2004
a el meu cosi uns negres li van fotre una pallisa y jo estic dacord amb els nazis.
Fuera perros nazis de Indymedia
27 mai 2004
Perros nazis, iros a matar bebes y abuelas judías a otro campo de exterminio.
ramón bau no tiene nada de excepcional, lo único excepcional es su condición de infiltrado del SECED franquista (lo reconoce él en un libro "Los Neonazis en España).
además es amigo de Manuel Carballal, el del diario de un skin y le pasó mucha información
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
28 mai 2004
"Amiga" agregada, si estas d'acord amb mi com dius, estaras d'acord que Hitler i Mussoloni van salvar l'ordre burgés i la propietat i que sense ells amb gairebé tota la seguretat del món el capitalisme a Europa hauria fet aigües.
Llavors no ens vulguis vendre el rollo aquest de que no sou extrema dreta, que també sou revolucionaris... Doncs el vostre moviment de revolucionari en té poc - per molt violent i radical que pugui ser- doncs la vostra idea no es més de la de mantenir l'Estat, la propietat privada i la societat classista amb d'altres formes que les tipicament liberals, pero mantenir-les. No sou mes que el recanvi del capitalisme en moments de crisi, el seu ULTIM recurs... la veritat es que no agradeu excessivament al capitalisme doncs sou massa radicals, intransigents, totalitaris, intervencionistes, pero si es nescessari recorre a vosaltres. Hitlers, Mussolinis, Pinochets... tots diferents pero tots "salvadors".
para ecce
28 mai 2004
Bueno en principio el fascismo contemplaba la igualdad de oportunidades dentro de un estado socialista. Las clases no existirian, sino que el esfuerzo de cada uno de ellas y su valia las colocaria en un peldaño o en otro. en la rsi italiana se socializarion miles de empresas y en los 12 años del 3º reich tambien.

no entiendo tus explicaciones... dices que queremos mantener el estado y a la vez la propiedad privada y los anarquistas que quieren mantener??, y los comunistas (solo un estado totalitario que no valore el esfuerzo de sus ciudadanos)...
anda ya
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
29 mai 2004
El fascismo al que me refiero es el que estubo en el poder tanto en Italia, Alemania, Croacia... y apurando demasiado España y Portugal.
Em refereixo a aquest feixisme en epoca de Pau i no en periodes de guerra, si em dius que la república de Salo era socialitzant et diré que no ho se, no va durar res i es va produir a finals de la guerra en un context anatural; si em dius que els germans Stasser eren socialistes, et diré que val, que ho eren pero que Hitler els va donar pel sac només arribar al poder i les seves idees poc influencien el 3er Reich...
Les empreses no es van socialitzar ni col.lectivitzar, es van nacionalitzar - Iran nacionalitza moltes empreses i no es pas un país socialista- i normalment es van nacionalitzar al 50% (Capital mixt) o simplement van romandre a mans privades sota dures directrius estatals - Aixó no va agradar gaire als capitalistes, pero millor aixo que l'ira revolucionaria que sino els esperava...
Sobre l'igualtat d'oportunitats crec que el feixisme no la contempla en cap cas, justament propugna tot el contrari. En la diferencia de classes feixista el diner hi juga un paper pero ja no es el primari, sino es secundari, en el feixisme apareixen d'altres criteris per la discriminació classista (afecció al regim, cognoms, puresa de sang, situacio a la cupula del partit...)

Et repeteixo el que he dit, el feixisme es una contrarrevolucio capitalista, quan els valors burgesos (ordre i propietat) se senten amenacat recorren a vosaltres per salvar-ho... no es que vosaltres sigueu del seu agrat, no els h agradeu gens doncs el vostre sistema polític i economic no es l'optim per tot capitalista, pero almenys no representa una amenca com ho es una revolucio social. Quan falla la "democracia" i el liberalisme, sempre quedará algun militar golpista i si aixó també falla... doncs s'harua de recorrer als ultres.

Sobre l'anarquisme i el comunisme, el primer contempla la fí de l'estat i la propietat privada, i el segon la fí de la propietat privada per mitja de l'acció des de l'estat - i tota acció des de l'estat es opresiva contra l'individu.
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
03 jul 2004
BUENAS SOY UN CHABAL DE 19 AÑOS--BUENO AVER YO ESTOY ENCONTRA DE LA INMIGRACION X MUCHOS MOTIVOS RESUMIENDO UN POCO ES MAS Q NADA X LAS VENTAJAS Q TIENEN ELLOS ANTE NOSOTROS LUEGO AKI LOS INMIGRANTES NO SON ELLOS SINO NOSOTROS ESO PA EMEPZAR Y EL ESPAÑOL SIEMPRE TENDRA LAS DE PERDER EN TODO ANTE UN IMIGRANTE XQ SIEMPRE TE TACHARAN DE RAZISTA EN CUALKIER CIRKUSTANCIA AGAS O NO AGAS.. OTRO PUNTO EL TRABAJO MUCHOS ESPAÑOLES PODRIAN ESTAR TRABAJANDO SINO FUESE X ESTA GENTE XQ AI MAS DE 2 MILLONES DE MOROS EN ESTE PAIS, X EJEMPLO Y SOLO MOROS, SI LUEGO SUMAS SUDAKAS NEGROS.... ETC.. FLIPARIAIS LA KANTIDAD DE PEUSTOS Q OKUPAN, X OTOR LADO SERIA DIFERENTE Q VINIESEN A TRABAJAR TEMPORALMENTE 3 MESES X EJEMPLO Y LUEGO DE VUELTA A SU PAIS... PARA PODER EMEPZAR SU VIDA ALLI COSA Q NO HACEN PREFIEREN KEDARSE AKI XQ AKI SABEN Q SE LO DAMOS TODO A BUEN NIVEL MEJOR Q NOSOTROS MISMOS XQ EL SISTEMA ASI LO KIERE, + COSAS PUES Q VIENEN IMPONIENDO SU CULTURA Y O LA HACEPTAS O LA ACEPTAS XQ NO AI VUELTA DE OJA ES MAS CUANTA MAS NMIGRACION MAS DELINCUENCIA Y MAS DROGAS Y PARA LO UNICO Q KIERE CONCIENCIAR A LA SOCIEDAD EL GOBIERNO SISTEMA JUDICIAL Y SISTEMA GLOBAL ES PARA SU PROPIO VENEFICIO YA Q CUANTOS MAS IMIGRANTES MAS DINERO Y MAS DROGAS Y A ELLOS LES VA BIEN Q AYA TODO ESO... ES LOGICO Y UTILIZAN LOS MEDIOS DE COMUNICACION PARA LAVAR LAS MENTES Y DEJARLOS COMO AI POBRECITOS SE MUEREN DE AMBRE UN GUEVOM X ESO LOS VEO X LA CALLE CN DIENTES DE ORO SELLAKOS DE 100 BILLETES CADENAS ROPAS CARAS MERCEDES COCHES POTENTES O ROBADOS..... CLARO XQ SON UNOS ANGELITOS TODOS Y NO HABLEMOS DE LAS TIPICAS BANDAS LATING King xq me consta aparte de q ai españoles q prefieren apoyar a estos seres antes q alos skins q luchan x nuestra raza y pais y el honor para un futuro paara los españoles y q muchos pirden la vida en el intento.yo voy de pelao o makinero como kieran llamarlo se q a muchos skins me mirarian cn mala cara pero los apoyo y estoy cn ellos asi q arriba españa lucha y honor!. Q SE HACEN RESPETAR CLARO MIRAR IMIGRANTES AVER SI AYUDAIS A DETENER LA INMIGRACION Y ENTENDER UNA COSA aki NO SOYS BIEN RECIVIDOS ES MAS Q OS KEDE CLARO Q SOMOS ESPAÑOLES Y TENEMOS PREVILEJIO ANTE TODOS VOSOTROS Y ENTENDER Q SOYS UNOS PAYASOS A LA MINIMA Q UIN ESPAÑOL OS DICE ALGO Y OS SIENTA MAL YA ESTAIS TACHANDO DE RACISTA CUANDO KIZAS SEAIS VOSOTROS LOS RACISTAS RACISTA Y NO NOSOTROS... PIENSALO SI FUESE AL REVES E ICIESEMOS LO MISMO ..... AMI ME PARECE Q LO ARIAIS PEOR Q NOSOTROS ASI Q O TE ADAPTAS OA LA PUTA CALLE O MEJOR DICHO VETE A TU PUTO PAIS IROS TODOS Q AKI SOLO NOS JODEIS Y TENEMOS Q MANTENEROS Y NO AI GANAS, WHITE POWER!
SI ALGUIEN SE KIERE PONER EN CONTAKTO O ALGO , MI DIRECCION DE MSN H4RDC0R3R0_3 ARROBA hotmail.com
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
06 abr 2005
ESTOY DEACUERDO CONTIGO EN TODO!!...MENOS PONER VERDE A LOS SKINS Y MAS PROTESTAR CON BANDAS DE MIERDA Y MUXO MAS VIOLENTAS COMO LOS LATIN KING O COMO YO LES LLAMO LOS LATIN MIERDECILLAS!!
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
09 abr 2005
JOSE,ESTAS?
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
02 jul 2005
Esteu ben tocats de l'ala.
White power? Pero si no sabeu ni ke vol dir!
Teniu menys coeficient intelectual que el Pocholo.
Adolf hitler era simplement un boig. Perque l'adoreu? Jo no ho entenc...
salut
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
28 oct 2005
LOS INMIGRANTES A SU PUTO PAIS, SINO CONTINUAREMOS SALIENDO DE CACERIAS. ARRIBA EL PODER BLANCO, WHITE POWER!
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
28 oct 2005
LOS INMIGRANTES A SU PUTO PAIS, SINO CONTINUAREMOS SALIENDO DE CACERIAS. ARRIBA EL PODER BLANCO, WHITE POWER!
Re: Detenciones de Nazis en Barcelona
28 oct 2005
YO SOY UN SKIN RADICAL DE TARRAGONA, Y PRONTO TOCA SALIR DE CACERIA CON MIS CAMARADAS, EN BUSCA DE ESOS APOLITICOS DE MIERDA QUE VAN COMIENDOSE EL MUNDO APOYANDO A SUS PARTIDOS POLITICOS CATALANES QUE VAN A ARRUINAR NUESTRO PAIS CON SUS IDEAS DEL ESTATUTO DE LOS COJONES, SI NUESTRO PRESIDENTE DEL GOBIERNO QUIERE QUE NUESTRA NACION SEA LA LIBERTAD, QUE SE COMPRE UNA ISLA PARA EL SOLO Y LE PONGA DE NOMBRE LIBERTAD.
Sindicato Sindicat