Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Accions per a Avui
Tot el dia

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: mitjans i manipulació
una mercancia que se vende no llega al peso exacto pedido, aquello que se le añade para que alcance el peso.
03 mar 2020
La demagogia del revisionismo con respecto a puig antich, llega a extremos espureos y de ostentacion de la mentira historica que da asco.
colau salvador puigantic.jpg
puig antic tarda.jpg
puig antic 34.jpg
36968056_10156646935597806_8889994025344434176_n.jpg
El mes marzo, el “catalan” Puig antich, y el “apatrida” Heinz txez, morian ejecutados en barcelona y tarragona respectivamente. El primero y de su muerte se ha hablado y se habla aun, dada su condicion de “politico catalan”. Del segundo en cambio, el olvido recalcitrante, murio como una rata, pues estaba marcado por el estigma de delicuent comun y “apatrida”.
La paradoja estriba en el hecho de que esta ejecucion, la del “apatrida delicuente”, se efectuo con una finalidad politica, constituyendo “la torna” de la ejecucion del “politico catalan”, a fin de desorientar a la opinion publica.
(…) según conto el mismo heinz,la muerte de sus padres durante la guerra, cuando tenia cinco años. Internado en un campamento para niños aleman. Su oficio de comediante callejero para ganarse la vida. Su vida errante y solitaria por varios paises. Hasta el dia en que disparo mortalmente sobre un guardia civil en un camping. Para el no hay homenaje, nada mas olvido, una de tantas injusticias en nombre de eso que llaman memoria historica, explicada desde el revisionismo del poder popular y la demagogia del independentismo.
Las intervenciones hipocritas de la CUP y la familia (ERC), en el homenaje de puig antich, vienen a demostrar la manipulacion autoritaria contra cualquier critica, a esta memoria historica que nos quieren imponer. Esa que puig antich era independentista y que heinz “la torna” tan siquiera existio.
Desde el corpotativismo catalan, se sigue haciendo lo que les sale de su supremacismo catalanista, y esos “libertarios” de colaboracionistas y de patrias, les dejan hacer, por miedo a perder sus privilejios pactados.
Que se enteren los del proces y sus afines revisionistas , que los anarquistas, no vamos a dejar nuestro pasado y nuestra memoria sea pasto del revisionismo y la demagogia investidos por la ley de la fuerza y la manipulacion autoritaria de politicos, que quieren callar la libertad de expresarnos y explicar la verdad de puig antich y de heinz txez .

This work is in the public domain

Comentaris

Re: una mercancia que se vende no llega al peso exacto pedido, aquello que se le añade para que alcance el peso.
04 mar 2020
A qui em recorda aquest?
https://www.youtube.com/watch?v=VAiadNZpoYQ

Hi ha molta gent miserable al món, des dels que es dediquen a apropiar-se de referents aliens, als que no saben què inventar-se amb històries tan plenes de falsedat, que semblen telepredicadors sensacionalistes i apocalíptics.

No entenc per què al referir-te a Puig Antich, poses català entre cometes o al parlar de Chez, apàtrida entre cometes.

Dius que Chez va morir en "l'oblit recalcitrant", quan la seva execució va ser recollida per la premsa franquista, però a més, se li va fer una pel·lícula abans que a Puig Antich.

Especialment a Tarragona s'han fet diversos actes recordatoris, exposicions, programes especials de ràdio, etc

Amb l'execució de Chez, es va intentar fer callar les veus que es van mobilitzar internacionalment contra l'execució aquest mateix dís de Salvador Puig Antich. Per Chez no hi va haver mobilització i la seva execució va ser tan criminal com la d'Antich, només el Papa va demanar clemència per a tots dos al dictador feixiste, però Salvador era la torna per Carrero Blanco, i Chez la d'Antich.

N'hi ha que asseguren que a Antich se'l va condemnar a mort, no només per que el van acusar de matar un policia, sinó també per ser català, i el dictador volia demostrar-li al separatisme català, que no li tremolaria la mà per signar penes de mort.

Per això m'indigna que facis referència a Puig Antich com català entre cometes perquè era català sense cometa alguna, a més d'anarquista i anticapitalista.

Menys telepredicadors anticatalanistes

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more