Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats
El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
L’11 de Setembre encerclem La Caixa!
PROCÉS CONTITUENT


La propera diada de l’11 de setembre, en el marc de la Via catalana cap a la independència i la cadena humana que organitza l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), el Procés Constituent convoca a encerclar la seu de La Caixa per assenyalar els responsables de la crisi i les retallades



L’11 de Setembre encerclem La Caixa!

Apunta’t!
enllaça

L’objectiu de la cadena humana que encerclarà La Caixa és unir la defensa dels drets socials i dels drets nacionals i revindicar els 10 punts que formen part del manifest llançat per l’Arcadi Oliveres i la Teresa Forcades. La nostra cadena envoltarà les torres de La Caixa i connectarà amb la cadena humana de l’ANC per la Diagonal fins a la plaça Francesc Macià, i per la Gran Via Carles III fins a Travessera de les Corts. L’encerclament de La Caixa serà una activitat organitzada pel Procés Constituent, però que compta amb el vist-i-plau de l’ANC.

Paral·lelament a aquesta acció central, les diverses assemblees del Procés Constituent també estan preparant activitats locals.

Ens faran falta un mínim de 2500 persones! Però si sóm més encara millor!

Si el dia 11 de setembre no estàs compromès amb altres activitats locals t’animem a venir a la cadena humana per encerclar La Caixa (15h a Diagonal 621-629 L3-Maria Cristina; la cadena ha d’estar muntada a les 17:14h però cal ser-hi dues hores abans).

Encerclar La Caixa és un gran repte i necessitem la col·laboració de totes i tots!

El dia 11S encerclem La Caixa per assenyalar els culpables de la crisi!


enllaça per apuntar-te a
www.procesconstituent.cat/encerclemlacaixa

This work is in the public domain

Comentaris

Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
http://www.youtube.com/watch?v=JTZchuqCopE
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
A los manipuladores de marionetas no les importa el pueblo obrero de catalunya, les interesa que sus negocios sean rentables, y para ello van a conducir a la miseria y a la opresion aun mayor a la que existe a los obreros, esto no son palabras es la realidad que ya esta aqui.
El independentismo de izquierdas, es el soporte por el cual, al fallar las estructuras economicas para controlar a los obreros, el capitalismo se sirve para manipular y dar musculatura a la democracia en catalunya.
La banalidad de lla crisis es de tal modo evidente, y los papeles estan tan claramente atribuidos, que ante ello los obreros de catalunya, sienten solamente cansancio. Es un cansancio que crea distancia ante el mundo politico y su indiferencia con el pais real. Los politicos de aqui de alla y demas alla, son solo marionetas, suben, bajan, van para delante, para detras, vienen dando saltitos, la mano que les mueve permanece oculta detras de la cortina.
Esto hay que pensarlo desde el movimiento libertario, y guardarnos mucho de malgastar municion. El fmi tiene un stock inagotable de muñecos y cuerdecitas,para manejarlos, y para ultimo ejemplo, la entrada en el juego electoral al parlament de la cup.
El caso de catalunya, que tiene guasita lo de independencia, los dedos que mueven las marionetas estan a miles de kms.de distancia, ESTE XIRINGUITO triangular al borde del mediterraneo, los prestidigitadores huegan con la punta de la cuerda desde muy lejos.
Una derecha en minoria, intenta crear su mayoria a traves del president, el detentor de la fuerza que asegura los intereses nacionales, ¡como si los obreros no tuvieran conocimiento de años de experiencia de lo que quiere decir intereses nacionales!. La derecha usa el presidencialismo como instrumento, con el beneplacito de la izquierda independentista, que a traves de su papel estatico, deja que las estructuras de catalunya se escurran cada dia mas rapido hacia el neoliberalismo mas reaccionario.
Y la ultima novedad de esta democracia musculada, el llamdo caballo de troya, hace el servicio a los mmanipuladores de marionetas para que introduzcan en su abdomen, todas las medidas antiobreras y reaccionarias, sirviendo de embalaje traicionero del paquete de leyes para la recuperacion del capitalismo, y que de ese modo las organizaciones obreras encabezadas por los de olot, acojan felices el regalito.
Una diada, la que viene en la presente crisis, en el que independentismo de izquierdas intenta contrarestar el presidencialismo de derechas, con un verbalismo populista, slogans progresistas y un antifascismo ingenuo, pero nada mas son palabras, los hechos son la politica economica y esta sigue siendo de dependencia total al fmi, ya sabes me vais a pagar.
El presidencialismo de derechas es la consecuencia de los mecanismos economicos patrocinados por la izquierda independentista, pues esta nada mas es la marioneta que muscula la democracia en catalunya, y que esta la democracia reprima cualquier protagonismo de los obreros.
Este 11 de septiembre el president asumira el papel de prima donna en este baile de marionetas orquestado por el gran capital, los creditos que concede imponen exigencias, en orden de hacerlos rentables, y la diada servira para quien quiera ver, que no es la mejora de los obreros en catalunya lo que se quiere obtener. aqui lo unico que importa es la rentabilidad, y el objetivo para conseguir dicha rentabilidad, es justificar el quitar a los pobres para darselo a los ricos y le han puesto un nombre, le llaman independencia.
Palabra del fmi ¡me vais a pagar!.
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
Doncs maletes,i cap a Espanya que hi falta gent!!..
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
qui estigui fart del nacionalisme/patrioterisme que se'n vagi cap a Espanya, que marxi d'on és, vas bé tu...

si no ets un troll i se t'ha escapat la rabieta, para't una mica a pensar això que suggereixes
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
I tant que és comunista. Els comunistes a tot arreu hem defensat sempre que allà on hi ha opressió nacional, allà on hi ha negació de drets, persecució lingüística, etc. la lluita per la independència nacional és part indestriables de la lluita de classes, i com a tal, hem estat a primera línia.

I ho hem estat aquest segle XX a Algèria, a Cuba, al Vietnam, a la Xina i arreu on hi ha hagut processos de canvi (independentment com hagin acabat alguns de pervertits, com el cas xinès).

I tot això ho hem fet MALGRAT els autoproclamats "comunistes" francesos o altres xovinistes varis, que només veien problemes colonials que no afectessin el seu imperi. Cal recordar que la intelectualitat francesa era majoritàriament contrària a la independència d'Algèria (amb l'excepció de Sartre i algú altre)? Cal recordar que deia per exemple algú com A. Camús sobre els "nacionalistes" algerians i que la solució era una espècie d'estat federal?

No cal. El que cal és tenir clar que hem après de les experiències durant aquest segle XX, hem vist que hi ha comunistes i "comunistes", anarquistes i "anarquistes". I tots aquells que, malgrat l'ostentació d'etiquetes, continuen amparant l'estat opressor i la seva dominació, han de ser combatuts amb la major duresa possible.

Si només li desitja que "marxi a Espanya", encara el pots trobar clement i tot. Jo li desitjo coses molt pitjors.
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
"Internacionalista", hauríes de fer gàrgueres amb salfumant abans de pronunciar (no ja "auto-adjudicar-te") el qualificatiu que fas servir de nom. Ets un FEIXISTA amb totes les lletres.

Foteu-vos al CUL les vostres escriptures de propietat de la terra, aquesta terra parcelada, privada, cercada amb alambrades, vigilada amb amb circuits tancats de TV connectats amb els vostres admirats putus dobermans o gossos d'esquadra 8amb el quals, D. Fernández dixit "no teniu CAP problema"), perquè no hi ha terra de ningú, perquè la TERRA és de TOTS i organitzar-se per enderrocar els murs d'aquesta puta pressó global del capital, no passa per reconéixer la parcelació en pedanies, partits judicials, vegueries, mapes cadastrals, catastres i intents de castració dels putus GENOCIDES artífexs deles nazions.

Si teniu collons, foteu-nos fora per no fer pinya interclassista amb les vostres akelarres de torxes, cagatiós i rotllanes de germans petits i grans toqueu-vos el cul amb les dues mans (cony-vergents i explotats, estalinistes i feixistes de l'ERC de l'heriberta Barruera).

FEU VOMITAR!!!!
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
picot negre, per molt que dissimulis el teu llenguatge emés característic de "termostats", "nazionanistes", etc. ets la mateixa merda imperialista espanyola de sempre, et delata la sobreadjectivació i la teva permanent homofòbia d'associar donar pel cul no com una pràctica sexual més sinó com a eina insult.

Però sí, tens raó que fem vomitar: SANG en concret és el que m'agradaria fer-te vomitar :)
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
"Però sí, tens raó que fem vomitar: SANG en concret és el que m'agradaria fer-te vomitar :)"

NO TENS COLLONS (O OVARIS)

P.D.: "imperialista", "homòfob", "espanyolista"... tothom que no tanca files amb el patriotisme és "picot negre"? Tot això s'inferiex del meu post? Quina capacitat de deducció o, simplement, de raciocini. Només teniu capacitat per muntar gulags, xeques i fotre trets ... al clatell.
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
Dejar de depender de unos para depender de otros que no son diferentes.

Impresionante planteamiento de lucha para nada. Cambiar los opresores para seguir siendo oprimidas por unos nuevos amos, eso sí, autóctonos. Por eso en todas las experiencias de liberación nacional que enuncias, los oprimidos y oprimidas, siguen soportando el fracaso de un proyecto político que nunca tuvo la intención de acabar con la opresión.

Por eso no hablas de otros procesos de liberación coherentes con la lucha contra el opresor. Todos los estados, son nacionalistas y opresores, y lo que más temen es la ira de los y las desposeídas, las desheredadas, porque a ellas no se les puede engañar, porque ellas no tienen nada que perder. Y esa es la principal razón de la existencia de los aparatos estatales de represión.

Crear sentimientos de identidad eludiendo los aspectos principales de la lucha de clases, es un engaño, es otra estrategia más de este sistema neoliberal que nos hacer creer que la vida es consumo y propiedad.

La tierra no es de nadie. Nosotras somos parte de esa tierra. Estáis pervirtiendo la lucha revolucionaria, que no pasa por otro modo de dependencia, sino por la autonomía.

En el pueblo catalán no caben los Pujol, los Millet, los Prenafeta, los Más, Saura, Maragall, Hereu, Clos ni los "set ciencies" de ERC o La Caixa. Y por descontado, tampoco los del PP, CiUtadans, PxC y todo el resto de flora y fauna política y empresarial. A esos que nada tienen que ver con la autodeterminación de los pueblos, es a los que deberías "invitar" a marcharse o desearles lo peor.

Vuestra propuesta de "in-dependencia", interclasista, es otra traición más de los "comunistas" y de los comunistas que han sido siempre "comunistas", y no porque lo diga una, sino porque la historia es tan obstinada y recurrente como vosotros.

Otra traición más a las de abajo, a las rebeldes, a las que no se dejaron convencer por los engaños (estatut d'autonomia, elecciones...) o que no quieren repetir los mismos errores.

Otra traición más a las personas migradas, a las mujeres, a las que han sido expulsadas de sus casas esos por los que os dan la mano, a las que han perdido toda posibilidad de conseguir un trabajo porque esos a los que dais la mano, cerraron las fábricas para llevárselas a otros países en los que podían explotar más a las personas. Otra traición a quienes se quedan sin atención universal para la salud, sin recursos para el aprendizaje...

Ese es vuestro nacionalismo, el que condena a las personas de aquí a la miseria, y a las personas de un poco más allá, a otra ruina más atroz. Sois los que creáis las causas "objetivas", tan falsas como vuestra lucha por la libertad. Las que justificáis los "daños colaterales" en nombre de vuestro nacionalismo. Sois la mayor vergüenza, tras los totalitarismos y los gobiernos genocidas.

La revolución será nuestra, o no será. Será anticapitalista, antipatriarcal y autónoma, o no será. Vosotros sólo podréis ser, como lo habéis sido siempre, sobre una pila de cadáveres de revolucionarios y revolucionarias, de desposeídas.
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
patrioterisme i massa testosterona matxirula, anarco o indepe:

amenaces a indymedia nivell "et faria vomitar sang"

una cosa:

ser garrulo/a i bretol és antirevolucionàri
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
La lliure determinació dels pobles oprimits pels estats-nació, o estats-multinació global-imperialistes, no podrà aconseguir-se de la mà de les institucions de poder dels estats o apadrinats per aquests. Ni d'hipotètics processos «neutrals» estatistes d'alliberament nacional propugnats per l'esquerra o el nacionalisme burgès o petit-burgès. La lliure determinació dels pobles oprimits serà part del procés de la revolució integral, o no serà. Aquesta justa reivindicació forma part del programa estratègic de la revolució integral i s'ha de plantejar de forma conjunta i integrada en el conjunt de transformacions revolucionàries a efectuar. No és possible plantejar-la com a «qüestió» prèvia, ni marginal, al contrari, ha de formar part de les tasques transformadores essencials a escometre: part de la revolució política d'un subjecte capaç de sostenir una societat convivencial, igualitària, defensora dels valors propis d'una moral d'esforç i servei desinteressats orientats al bé comú, respectant les cultures, amb llibertat de consciència, llibertat política i civil per a tots i totes, però també amb l'eliminació del treball assalariat i servil de qualsevol forma, amb la incorporació -en condicions d'igualtat- de la dona a las tasques centrals de la societat, i sense cap discriminació de ningú per motiu de raça, sexe o qualsevol altra orientació personal o social que haurà de quedar en l'àmbit estricte del conjunt de llibertats polítiques i civils.

http://catalunya-bol.blogspot.com.es/2013/01/tesis-sobre-lalliberament-d
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
Només fora del marc constitucional espanyol podrem començar a independitzar-nos de les altres lacres.
Mas, Pujol, Millet són polítics espanyols que estan fent una fugida endavant, a remolc del poble.
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
"La revolución será nuestra, o no será"

Doncs llavors no serà, si ha de comptar amb "revolucionaris" espanyols com tu. I per cert, dient això:

"Impresionante planteamiento de lucha para nada"

respecte als exemples que he posat, demostres fins a quin nivell els imperialistes espanyols sou repugnants. No tens ni idea del patiment ni la força de coacció que suposa un estat colonial. Saps quants milers de morts va haver-hi en aquests llocs? saps com els tractaven? saps que suporten avui els palestins? els milers de màrtirs i patriotes que resisteixen a l'ocupació israeliana ho són "para nada"? i això ho dius tu desde la teva caseta, amb el teu ordinador molt potent, mestre de "revolucions"?

A tu només t'interessa "hablar de tu libro".

Per sort, la independència la veurem. Amb una mica més de sort, encara veurem el triomf de nou del socialisme com es continui aguditzant la crisi sistèmica.

I encara amb més sort, tornarem a veure camps populars de reeducació, que ens lliurin de tanta merda col·laboracionista i etnocida.
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
Anat de l'olla pollós ha escrit:

"Foteu-vos al CUL les vostres escriptures de propietat de la terra, aquesta terra parcelada, privada, cercada amb alambrades, vigilada amb amb circuits tancats de TV connectats amb els vostres admirats putus dobermans o gossos d'esquadra 8amb el quals, D. Fernández dixit "no teniu CAP problema"), perquè no hi ha terra de ningú, perquè la TERRA és de TOTS i organitzar-se per enderrocar els murs d'aquesta puta pressó global del capital, no passa per reconéixer la parcelació en pedanies, partits judicials, vegueries, mapes cadastrals, catastres i intents de castració dels putus GENOCIDES artífexs deles nazions."

Les escriptures de propietat de la terra que "denuncies" que reivindiquem són públiques. La terra és nostre, en efecte, i ni el merda del Pujolet jr. ni els provocadors criptociutadanistes com tu hi teniu lloc. Uns diuen que tota la culpa és de l'estat, quan l'estat és l'estructura que els permet explotar-nos, altres dieu que donar la culpa a l'estat espanyol és disculpar la burgesia catalana, quan la burgesia catalana apuntala aquest estat que la protegeix i la indulta. Sou dues cares de la mateixa moneda. A la llista , abans de Pujol hi va Picot, no ho dubtis.

Els únics que han fotut canya contra els mossos han estat els de la CUP, els anarcopollas els hi mengeu el membre, pactant amb ells que no hi hagi merders a les manis. Ui, que radicals, no em pegueu amb la porra que se'm desfà la cresta.

Els murs del capitalisme global són els que anem a començar a desmuntar amb la independència, una nova constitució. Nosaltres pensem globalment ia ctuem localment. Tu penses localment (Mas és l'opressor suprem) i pretens actuar globalment (o peninsularment, una versió garrula i provinciana de l'universalisme anarquista que arrossegueu des de fa dècades).

Per cert, molt maques les aliteracions... què tal si dotes les frases de sentit, ara que ja sonen tan maques? Ai, perdona, ja sé que el teu target són politoxicòmans fluoramfetamínics, i la lògica és un aspecte secundari.

Lladres, traficants, violadors i assassins al talego! Per molt que siguin els vostres pares/germans/cosins, reaccionaris tancats! Presó per Millet i també pels anarkoyonkis!
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013
molts comunistes, no stalos ni troskos, estem més que cansats de denunciar els nacionalismes, i no des de ara, sino des de ja fa molt de temps, però bé, clamar en indymedia bcn es com clamar en el desert
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
18 ago 2013

"Només fora del marc constitucional espanyol podrem començar a independitzar-nos de les altres lacres" VERDAD A MEDIAS - ERROR!

Sólo fuera de los marcos constitucionales (españoles o de cualquier nacionalidad…) podremos comenzar a ser autónomas… No necesitamos constitución porque ya somos pueblo.

"Internacionalista", la revolución será nuestra, o no será. Español será tu atrofiado cerebro de recorta, pega y manipula. Como inventor, eres un fracaso, como manipulador, no tienes precio. Esa es tu idea de revolución, la estalinista.

Todo ese sufrimiento y esas muertes son del pueblo, no de "patriotas" o "mártires". Vuestras "denominaciones de origen", son tan repugnantes como vosotros los comunistas "comunistas". ¿Acaso lo sabes tú mejor que yo, o acaso tú me lo preguntas desde una barricada diferente a la mia?.

De los ejemplos que has puesto, y no de todos, lo que cabe destacar es su lucha y resistencia al capitalismo, pero tanto en Vietnam, Argelia o Cuba, el pueblo sigue bajo una múltiple opresión que va desde el capitalismo a la de su propio gobierno.

Tu "internacionalismo", es tan patético, como mi "revolución", sólo que yo no me reconozco como revolucionario, aunque ese pueda ser mi anhelo. De la misma manera que no me siento español, porque esa no es mi condición. Incluso para insultar eres un completo fracaso. No das ni una.

Los que pensáis "globalmente" para actuar luego localmente, sois cómplices del genocidio de los pueblos. Para asumir estupideces de otros como si fueran propias, primero tendríais que saber quienes os han fabricado los discursos o las consignas y descubriríais cómo estáis siendo los principales colaboradores del fondo monetario internacional que, juntamente con el banco mundial, son de los mayores criminales contra la biodiversidad y principales genocidas contra las culturas y sus pueblos, así como impulsadores de la mencionada campaña.

Idiotas e iluminados, aparecen cada vez que das un paso, y repetir sus discursos como mantras, puede tener efectos, pero nunca revolucionarios, son alienantes.

Al único que le interesa "hablar de su libro", es a quienes lo han escrito, y ese no es mi caso. Vosotros, los comunistas "comunistas", vendéis un "proceso constituyente" que no es más que un negocio de venta de arena en el desierto. Más de lo mismo. Y eso os debería de remover todas las entrañas después de haber nombrado el sufrimiento y las muertes del pueblo que lucha.

El socialismo triunfará, si triunfa el pueblo. El pueblo sólo se levantará contra el orden del estado, desde su conciencia revolucionaria anticapitalista, antipatriarcal y autónoma.

Los campos populares de reeducación, son campos de reeducación popular, y no darse cuenta de que la conciencia es la que empuña el levantamiento y no al revés, es traicionar al socialismo revolucionario.

Colaboracionistas y etnocidas sois quienes sostenéis la misma pancarta que aguantan los asesinos del pueblo. Añoro vuestro triunfo porque este enésimo desengaño, será el que te hará "vomitar" esa sangre que dices que tanto te preocupa y a la que tanto ofendes. Lo hemos podido comprobar cuando decíais que recuperabais la memoria histórica.

PD.
"Vlad Tepes" debe ser un seudónimo del nuevo ejército de "Mengeles" que se dedican a criminalizar consumos. Decía alguien, que la preocupación no es que el pobre robe, sino el que no lo haga…

Los traficantes han existido antes que tú en Catalunya. El estraperlo permitió la supervivencia del pueblo y sólo un reaccionario podría oponerse a él para privarle de libertad y espontaneidad.

Precisamente los violadores y asesinos, son quienes mejor han comprendido ese discurso reaccionario del que te dotas, se creen propietarios de las vidas de los demás…

Cuando dejes de tomar cafés, tés, cocacolas, tabaco, medicaciones y todas esas otras cuestiones que son tan habituales en tu vida, como consumir medios de comunicación de masas, podrás referirte a los politoxicómanos. De momento, no eres más que uno de ellos y encima pretendes "vendernos" tu peor mierda. Afirmar que "piensas", no es un recurso literario ni tampoco una metáfora, es un exceso…

CAP COP de CUP ens farà lliures! Port aventura no es más que un parque temático, de nada sirve reproducirlo.
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
19 ago 2013
uff, quines ganes que torni a haber "Uni", i que tots aquests tornin a les aules...
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
20 ago 2013
Vlad Tepes diu:

"Els únics que han fotut canya contra els mossos han estat els de la CUP, els anarcopollas els hi mengeu el membre, pactant amb ells que no hi hagi merders a les manis. Ui, que radicals, no em pegueu amb la porra que se'm desfà la cresta."

jajajajajaja
Re: El moviment social Procés Constituent se suma a la cadena humana de l´Assemblea amb una acció contra la seu de la principal banca del país
20 ago 2013
Vlad, ets retrasat?? no us fiqueu amb ell!! no està bé!!

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more