Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
[acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Durant les darreres setmanes hi ha hagut diversa gent a l'acampada de Barcelona amb un discurs pretesament "no-nacionalista" però que negava drets com ara el dret a decidir dels pobles. Alguns d'ells són militants de C's i UPyD (confirmats), encara que es sospita que algun membre de l'MSR també hagués intervingut (no confirmat)
DebatAutodeterminació.jpg
Queden prou retrats. Van intentar mobilitzar (sense èxit) diversos afiliats a ambdós partits citats per anar a votar a plç. Catalunya, després de vetar la decissió de la comissió i veient que dissabte (on l'espanyolisme ultradretà no estava mobilitzat) el vot favorable va ser majoritari:

http://www.youtube.com/watch?v=5mmnhs67Ec0

A pesar d'això, van fracassar dissabte, van fracassar ahir a la comissió i van tornar a fer-ho a l'assemblea. Mala sort, ultradretans! good night spanish pride!
Mira també:
http://www5.picturepush.com/photo/a/5808068/img/Anonymous/DebatAutodeterminaci%C3%B3.jpg

This work is in the public domain

Comentaris

Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Cada dia tenemos mas claro quienes son las ratas de UPyD y C's. Siempre actuan de igual modo, esconden su discurso ultra-españolista bajo un supuesto discurso cosmopolita, cuando no hacen otra cosa que mirarse al ombligo, ombligo español por supuesto.
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
tu si que semblas un infliltrat. de la policia com minim

visca la asamblea
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
tu si que semblas un infliltrat. de la policia com minim

decidir tot entre tots
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Felicitats a la gent de l'assemblebcn per la feina feta.

I felicitats a la gent que ha desemmascarat aquests manipuladors.
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Vaya perla el comentario de "tenemos unos objetivos que cumplir".

Yo me pregunto, si se estaran refiriendo a defender una nueva constitucion (previa reforma), un nuevo senado (previa reforma), la circunscripcion única (para que C's y UPyD puedan crecer) y alguna otra movida de este rollo?
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Hay órdenes expresas de UPyD, C's, PxC, Revolta Global, En Lucha y Clase contra clase a sus militantes a asistir a las asambleas en sus respectivos pueblos para ver que pueden rascar.
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Aquesta conclusió, no només és estúpida, sinó que a més és massa simple i primària. Suposadament un grup de feixistes s'organitza per a evitar que surti aprovada la proposta sobre l'autodeterminació dels pobles, i ni tan sols són suficients per a votar en contra, doncs tot just havia mans agitant-se en contra de la proposta.

Que els fatxes estan en l'acampada?, no ho dubto, també hi ha demòcrates, pacifistes, anarkos, trans, comunistes, indepes, cristians, feministes, etc...

Que els fatxes es fan "palles mentals" per internet?, tampoc ho dubto, però no més que la resta dels col·lectius anteriorment citats.

El que es veu en el vídeo, per a mi ho deixa molt clar. Us heu pres l'autodeterminació com quelcom "sagrat" i tota persona que qüestioni la seva oportunitat, és "heretge" i per tant, forma part d'aquestes miserables organitzacions feixistes.

A veure si ara va a resultar que vosaltres no heu conspirat bastant més que aquest grupet de fatxes, per a aconseguir introduir la proposta d'autodeterminació. Això en el vídeo també es pot intuir, només cal ser un observador imparcial i haver estat en la plaça per a adonar-se de com hi ha moviments d'acostament de persones, segons es vagi a votar una o altra proposta. Això és el que col·loquialment es diu "politiqueo", i per a això el victimisme és rentable perqué sempre genera certa compassió i pena. Això és el que doneu, quan intenteu re-inventar la vostra inexistent història (i no em refereixo a cap poble en concret, ni a la irrenunciable autodeterminació, sinó a trists personatges indesitjables, siguin d'aquesta rància o reformada dreta, siguin d'aquests demòcrates fins a la medul·la, o aquests hipotètics esquerrans de negociació i manipulació de realitats.

Per un moment heu tingut la sensació que no sortiria la vostra proposta, i això només era possible, per una perversa conspiració dels més dolents i els pitjors amb alguna organització del "eix del mal" i el "costat fosc".

Tranquils, ja s'ha aprovat. Ara, per a la conjunció astral ja falta poc i encara falta menys per a l'arribada del nou mesías.
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Lo de que se haya colgado el derecho de autodeterminación como una cosa que nos representa a todxs me parece aberrante después de la ajustada votación de ayer. En los mínimos ha de haber consenso, no una simple mayoría.
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Igual això de l'autodeterminació s'ha pres com quelcom sagrat (hi estic d'acord) per la reacció de certa gent, no? és allò de quan algo es vol prohibir, més importància i suport agafa.

A mi estar d'acord amb el dret a l'autodeterminació em sembla el més elemental, però vaig trobar molt estrany les dificultats de certes persones que començaven a oposar-s'hi, igual d'estrany de que és l'únic punt que ha passat a votació 2 vegades, després de portar 2 setmanes de debat a la comissió,d esprés d'endarrerir el seu debat 2 vegades (amb l'excusa de "manca de temps").

La qüestió (i es pot comprovar en el vídeo de dissabte) és: hagués passat el mateix per part dels que "remenen les cireres" (perquè no ens engayem, hi són) si el rebuig de les 40 persones 8que després van tornar a votar debat, per impedir fos com fos l'aprovació d'això) fos sobre els transgèncis, per exemple, voleu dir que la moderadora no hagués dit "val, queda aprovat per 40 vots en contra i una immensíssima majoria a favor"?¿? si algú no ho creu, us invitu a que torneu a mirar el vídeo, a mi encara em sembla surrealista:

http://www.youtube.com/watch?v=5mmnhs67Ec0
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
A, lo del sábado no me parece mayoría simple:


http://www.youtube.com/watch?v=5mmnhs67Ec0

Lo de ayer domingo mucho mas ajustado, con la mobilización de mucha gente de C's y UPyD, claro está (entre ellos mi vecino). De hecho, si hubieran venido les del PP igual ganaba el voto por el NO a la autodeterminación y todo...

... que parece que es lo que quieras.


Pero solo hace falta ver el clamor del sábado y las maniobras de infiltrados para intentar evitarlo.
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
"A"

"En los mínimos ha de haber consenso"

A ver si lo entiendo: no se puede declarar la asamblea antiracista si unos 40 individuos de PXC o qualquier grupúsculo neonazi desembarcaran, por mucho que centenares y centenares votarana favor hasta 2 veces:
http://www.youtube.com/watch?v=5mmnhs67Ec0

Porque eso es lo que hicieron militantes ultras de UPyD y C's el domingo en la asamblea, desembarco. Y aun eso, aun todos sus intentos, HAN FRACASADO (los españolistas llevais 300 años fracasando en vuestro intento de controlar a este pueblo).

En fin, me gusta la frase esa de:
GOOD NIGHT SPANISH PRIDE! a cascarla
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Cruzo los dedos para que en la acampada de mi ciudad no se monten estos berenjenales que teneis en barna. Joder esque vamos... yo no se como aguantais... si ya me doi de cabezazos por aguantar a los 4 jipis de turno.
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
cita d'un altre post:

S'ha descobert que uns dels líders de l'assambleabcn és FranciscoGabarro,ex-militant de C's i ara destacat d'UPyD.

És el primer que parla,un tiu profundament nacionalista espanyol i anticatalà que està darrera d la manipulació anti-dret a l'autodetrminació a l'acampada i d donar-li un aire espanyolista.

No era un moviment apolític? Per què es permet que un paio d'UPyD lideri les assemblees?


http://www.youtube.com/watch?v=U9xeJSxXw08&feature=player_embedded#at=12
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
Yo pregunto, No estaba invitado todo el mundo a las asambleas, ? No había todo tipo de gente y de ideologias ? Que pasa los Jipis como dicen por ahi, si son jipis
no se les hace caso ? Es esta la pruralidad que vendeis ? si es así, no me extraña que no se haya llegado e nada..
Un saludo
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
06 jun 2011
"todo el mundo"?

Espera que trucu a l'Anglada & firends aviam si s'acosten a plç Catalunya a parlar dels drets de les persones nouvingues. Li explicaré també que basta amb que porti uns 30 amics dels seus neonazis perquè qualsevol declaració antiracista quedi vetada, ja queel seuvot contrari impedirà el consens.

FEIXISTES? ni als Països Catalans ni enlloc.
Re: [acampadabcn] infiltrats espanyolistes d'extrema dreta, al descobert
12 jun 2011
La qüestió no és si hi ha gent d'upyd o ciutadans, la plaça és un lloc públic i a les assemblees hi pot dir la seva qui vulgui... La qüestió és que han manipulat i manipulen ( l'autodeterminació per catalunya es va decidir diumenge 5 i AVUI dia 12 encara no esta escrita a la demanda de mínims de la web. La comissió de comunicació s'ha infiltrat de líders vocacionals que fan un ús vertical del poder i censuren. Han insultat a molta gent amb agressivitat i, a la comissió d'informació s'ha tractat de dispersar la gent que volia saber quan es discutia això i on amb mentides i manipulacions. La votació de diumenge 5 va anar plena de militants de ciutadans que res tenen a veure amb cap altre assemblea. En vaig reconèixer dos del meu barri. Cridaven i insultaven. S'han cobert de glòria espanyolista i, a sobre, han perdut. Ull! Continuen als seus llocs fent feina.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more