Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: sense clasificar |
Y mientras tanto...
|
|
per x |
27 gen 2011
|
|
No fui a la ultima huelga, y me arrepenti de quedarme en casa.
Esta vez sin embargo me queda un mal sabor de boca volviendo de la manifestacion. Se critica a un compañero que arrojaba petardos a los mossos, mientras se escenificaba una lucha de accion directa, colgando una pancarta con bengalas y tirando una buena traca...
No puede ser que nos amparemos en la legalidad de una marcha para ejercer nosotros mismos de seguratas. ¿Cuanto tiempo llevamos repitiendo los mismos errores?
Estoy harto de pasear Barcelona, y de que muy poca gente se de cuenta de que los secretas son siempre los mismos (y ya deberiamos tenerlos bien fichados), de que nadie nos preguntemos que coño hacian 4 mossos con escudos dentro de un banco, o dos secretas en otro. Ni nos lo preguntemos ni sepamos como actuar en cada caso, cuando son ellos los que estaban encerrados en una ratonera.
Estoy harto de ver que somos miles, y que una vez desconvocada la marcha la gente hace bomba de humo y adios muy buenas... se incita a la lucha, y cuando toca luchar nos vamos por patas!
No hace falta mas gente, lo que falta es actitud.
Y mientras tanto en Egipto, Grecia, Tunez... |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Y mientras tanto...
|
per blusie |
28 gen 2011
|
lo de siempre, sobraban banderas y faltaba gente |
Re: Y mientras tanto...
|
per Luis sticfart@hotmail.com |
28 gen 2011
|
sobraban banderas, eso sí - gente no faltaba; lo que faltaba era actitud (también la mía, lo reconozco)- "x" tiene toda la razón. Prometo mejorar la próxima. |
Re: Y mientras tanto...
|
per fat |
28 gen 2011
|
Creo que no és solo cuestión de actitud, la lucha se organiza y se prepara, no se improvisa, no és solo espontànea.
En el vestíbulo de la fiscalía tambien havía 6 mossos, totalmente indefensos y medio escondidos. Otra cosa és..Que ganamos con disturbios? En tv3 nisiquiera existió una huelga ni nada, así que ganaríamos una notícia, donde siempre somos los malos. Y tendríamos unos cuantos detenidos más, fabuloso, algunos tendrían problemas y los demás otra lucha abierta manifestándonos contra la represión.
La pregunta és: como se cambia REALMENTE la situación? Yo no sé la respuesta. |
Re: Y mientras tanto...
|
per adéu |
28 gen 2011
|
Com estan les coses potser només queda el sabotatge individual, la deserció permanenet dintre i fora del sistema, la conspiració íntima contra tot el que existeix...fer mal allà on es pugui, burlar les normes, violar allò permès...crear una generació d'antisocials, sense cap possibilitat d'encarrilar-los |
Re: Y mientras tanto...
|
per aut op |
28 gen 2011
|
Patética la actitud de la cnt-ait de convocar a, ¿200 300 personas?, aparte. |
Re: Y mientras tanto...
|
per opinió |
28 gen 2011
|
La teva opinió està justificada, però crec que hi ha un detall. Si cridem a l'acció directa i la fem a la manifestació barrejem dos tipus d'accions. Caldria fer les accions de forma més autònoma i fora del marc d'una manifestació, així es reforçarien totes dues accions.
Per a aut op. CNT ja havia convocat fa temps aquesta manifestació, així que no ho hem de veure com un problema sino com un problema d'acció unitària (potser s'hauria d'haver convocat la mani dels jardinets a la mateixa hora i lloc que la convocada prèviament). En tot cas, no hi ha cap intenció malsana per cap de les dues parts, ha estat un error de coordinació, diria jo |
Re: Y mientras tanto...
|
per mal dades |
28 gen 2011
|
"Com estan les coses potser només queda el sabotatge individual, la deserció permanenet dintre i fora del sistema, la conspiració íntima contra tot el que existeix...fer mal allà on es pugui, burlar les normes, violar allò permès...crear una generació d'antisocials, sense cap possibilitat d'encarrilar-los"
És a dir, renunciar a l'acció col·lectiva i al canvi social, a la revolució. Reforçar l'aïllament. I quan cada individualitat antisocial s'estampi amb la realitat què quedarà, el cavall? |
Re: Y mientras tanto...
|
per totes som necessaries, cap ès imprescindible |
28 gen 2011
|
Quand es parla d'acció col.lectiva, com vull entendre'm amb tú, no imagino que qui s'organitza col·lectivament, després en el seu treball, individualment, asumeix tots els abusos. Vull dir que l'acció individual es tant important com la col·lectiva, son complementaries i es dirigueixen en la mateixa direcció, encara que a vegadas prenguin vies diferents.
Per "aut op". En primer lloc, no eram 200-300 persones, pot ser estariem mes a prop de les mil. Tampoc es cap vergonya, es un altre questió que tampoc te a veure amb un error de coordinació. Hi han altres interesos, entre els quals hem pogut llegir en aquestes pagines algú: la questió de la "marca"... La CNT-AIT, está asumint estrategias de propaganda que durant molt de temps ha criticat als moviments socials, peró a més de la propaganda, una organització necessita més einas i d'una lluita permanent als carrers, per donar a coneixer els abusos del estat i el capital. |
Re: Y mientras tanto...
|
per mal dades |
28 gen 2011
|
"Vull dir que l'acció individual es tant important com la col·lectiva, son complementaries i es dirigueixen en la mateixa direcció, encara que a vegadas prenguin vies diferents."
Totalment d'acord, però llavors no només ens queda el sabotatge individual, que és el que deia l'altre company o companya. Com deien uns, "dejemos el pesimismo para tiempos mejores". |
Re: Y mientras tanto...
|
per Jo estava alli. |
28 gen 2011
|
A banda de llençar els petardos debaix de les lecheres, també els llençabeu contra la gent que em vaig tindre que apartar, podrieu tenir una mica de compte.
Val, si vols fer una mani per barallar-te amb els mossus, perfecte, però convocala tu. O es que te aprofites de les convocatories dels demés? tu no ets dels que diuen que pases de la gent? perquè esperes que la gent faça el que tu vullgues? ves tu a fer el que tinguis que fer i et convertiras en un machito-martir i a sobre sobrevalorat pel teu grup egocentric i endogamic.
Y mientras tanto... Hi ha gent que sols pensa en el seu ego i res de estrategia. Hi havien més mossus casi que persones! que vols¿?, quin era el teu objectiu¿? si t'ho vols passar bé, endavant anims, però no a costa de la gent.
Estic d'acord que en falta rabia, estic d'acord en que s'ha d'atacar, però fer les coses sense estar preparades i a sobre insultar als que no fan la vostra voluntat de qui fa anys no fa res mes que criticar i esclafar a altres lluites mentre no doneu cap alternativa ni econòmica ni social ni res. No teniu credibilitat ninguna i cada cop sou menys, perquè us veiem i sabem qui sou, en la vostra chuleria i com mireu per sobre dels muscles, inutils foteu el camp i feu terapia. |
Re: Y mientras tanto...
|
per totes som necessaries, cap ès imprescindible |
28 gen 2011
|
"Mal dades", el context també conta i avegades no hi ha més que l'acció individual. El "només" deu ser un "sempre tenim" i el pesimisme solament per a reaccionar.
"Jo estava alli", deus ser un de CC.OO. o de UGT, perque el teu raonament és completament el mateix que diuen ells quand hen anat a les seves convocatories i suposo que si jo vaig a las seves, ells venen a las nostres.
Suposo que no has estat tu qui ha convocat la mani, perque signas com "jo estava alli" i no com CNT-AIT i vols que els demés es comportin con tu vols.
Lo que més m'agradat de la teva "opinió", son tota esa mena de calificatius (machito-martir, sobrevalorat, grup egocentric i endogamic). Impresionant, sembla que tinguis enveja.
Dubto molt que haguessin prop de mil mossos, que més o menys és la quantitat de gent que hi erem allí. Estaría bé, que només els dels petards es preguntesin quin era el seu objetiu, perque p'el que sembla el teu té bastant a veure amb el control... I ja que parles de la manca d'alternatives "econòmica, social, etc", ¿quina es la teva alternativa?.
Pot ser que no tinguem cap credibilitat, peró algú que ja te las alternatives per els i les demés, em semble que és lo mateix que fan els politics de debó i aquets sí que tenen tota la credibilitat.
Bé. et deixo que vaig a la terapia, al menys jo no amago la meva bogeria. |
Re: Y mientras tanto...
|
per RECIPROCITAT |
29 gen 2011
|
Para FAT: "En el vestíbulo de la fiscalía tambien havía 6 mossos, totalmente indefensos y medio escondidos". ¿Has dicho indefensos? Puede que esos mossos tengan muchas más ganas de que tú o cualquiera de tus valientes amigos se acerquen un poco más. |
Re: Y mientras tanto...
|
per fat |
30 gen 2011
|
lo dije por certificar lo que decía el comentario principal, que havia grupos de mossos dentro de ratoneras, que unas decenas de personas entrando hubieran tenido unos momentos de ventaja.
Claro que solo hubieran sido momentos, entre los refuerzos inmediatos y los propios secretas pronto nos girarían la tortilla.
Veo que no entendiste el sentido de mi comentario, puesto que yo no soy nada valiente, y fríamente dudo que según què disturbios nos convengan estratègicamente. Precisamente lanzaba la pregunta de què és lo que nos conviene.
Claro, que si tu eras uno de esos mossos, y te picaste en lo personal, entonces puedo entender tu reaccion..el mal rato que pasaste, supongo.. |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article. Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo. Comments can not be added to this article any more
|