Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: altres temes
En tinc la figa plena!
30 set 2010
¡Hasta las narices!
Hasta las narices de estos niños de papá sin otro oficio que montarse algaradas de pacotilla

Perdonen la expresión, pero me ha parecido la más expeditiva (y publicable) de las muchas que podrían definir el estado de ánimo de muchísimos catalanes. ¡Hasta las narices de estos niños de papá sin otro oficio que montarse algaradas de pacotilla, asaltar la calle, destrozar todo lo que encuentran y violentar a la sociedad! ¡Hasta las narices de sus mamacharradas, de sus discursos revolucionarios todo a cien, sus aires matones y sus bravatas insulsas! ¡Hasta las narices de que Barcelona se haya convertido en el paraíso de los antisistema que pululan por el planeta, encantados de encontrarse en una ciudad tan friendly!
¡Hasta las mismísimas narices de conocer desde hace años que tenemos un nutrido núcleo de estos militantes de la nada –Jordi Hereu habló, en el 2007, de más de 200 fijos en Barcelona–, cuya única vocación es aprovechar cualquier celebración, acto o reivindicación ciudadana, para destrozar escaparates, quemar coches, agredir a policías y tiranizar la calle! ¡Hasta las narices de que pase el tiempo, y nadie parece que haga nada! ¡Hasta las narices de esta imagen de Barcelona como si todo fuera Jauja, y el más gritón y el más simplón acaba copando el titular! ¡Hasta las narices de que esta gentecita inútil y desaprovechada mantenga algún aura de juventud utópica, cuando sólo son la expresión de la derrota violenta! ¡Hasta las narices de que la policía salga a enfrentarse con estos tipos casi con miedo, y no por la violencia de los energúmenos de turno, sino por la que les puede caer desde la propia Conselleria d'Interior si levantan una porra! ¡Hasta las narices de aquellos que hace dos días aún gritaban aquello de "yo también soy antisistema"!

Y los que aún lo piensan, algunos con carnet de diputado, ¡hasta las narices de ellos! Y, ¿cómo no?, ¡hasta las narices de la incapacidad de nuestras autoridades por mantener el orden en la calle y por atajar de cuajo estos fenómenos que, en Barcelona, han encontrado abrigo donde enquistarse! ¡Hasta las narices de que les dé miedo desocupar un piso de okupas! Y por estar hasta las mismísimas, ¡hasta las narices de sufrir la tontería de la corrección política que acaba considerando más progre a un joven que dedica su tiempo a montar saraos violentos que a los jóvenes que se preparan para ser buenos profesionales! ¡Hasta las narices de aquellos que creen que el caos es más libertador que el orden! Y sí, ¡hasta las narices del miedo que nos da decir todas estas cosas, por si acaso no parecemos suficientemente de izquierdas! Así pues, ¡hasta las narices de vosotros, que dedicáis los mejores de años de vuestra vida a hacer el payaso en las calles, destrozando todo lo que encontráis, convencidos de que la fuerza de la violencia es algún tipo de razón! ¡Hasta las narices de vosotros, niñatos!

Perdonen, ¿ha quedado claro que estoy hasta las narices?

This work is in the public domain

Comentaris

Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
hasta las narices de una democrata de mierda que hace bla bla bla bla, no tienes ni puta idea, cuando seguro que tu eres la niñata hija de papa que no ha dado un palo al agua. cada currela actua en las huelgas como cree
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Si pués prepárate, porque tal como van las cosas por regla de tres, todo ira a más, no hay soluciones, los bancos siguen especulando, el paro aumenta, los políticos nos engañan y siguen con sus sueldazos.
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Hasta las narices también!

Hasta las narices escuchar el tópico "niñxs de papá", "parásitos del sistema" "gente que no trabaja"... y demás consignas lanzadas desde La Vanguardia que repetís como loros.

Ayer todo el mundo aplaudió cuando el cristal del Corte inglés se hizo añicos. Donde estabas?

"Militantes de nada", "mossos con miedo", "miedo a desalojos", "miedo que nos da decir estas cosas", no hace falta desarrollar argumentos contra lo que dices, tu mismita te desacreditas, no sabes nada de lo que dices y no se cual de tus paridas me ha hecho reír más.

Si no cambian las cosas los estallidos de violencia obrera se acentuarán, porque el capitalismo se hunde. Antes se salvaba con medidas sociales que atenuaban las protestas, pero creo que esta vez no va a ser así.

Y cuando veas a tu padre, madre, hermano o hermana, o a tu colega del instituto de toda la vida prendiendo mecha de una barricada, ve y dile "niñato".

Ha quedado claro que no te enteras de nada? Niñata!
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Jo ho tinc clar, a les properes eleccions al parlament el meu vot és per Plataforma per Catalunya. Es hora de fer neteja.
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Quina raó te aquesta dona, amb lo malament que hem cau.
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
hasta las narices de ratas y ratotas como Pilar!
Me alegra que al menos unas horas hayamos disfrutado tomando la calle, y que algunos jóvenes hayan atacado a multinacionales, y que algunas ratas burguesas se hayan asustados y esten hasta las narices.
Te digo que si mejo cosas es que sólo leí un párrafo. La mierda se echa a la basura. Y cuanto antes mejor.
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
JO lo que tinc clar es que la Rahola está tarada del cap... però també tinc clar que desde els moviments socials hem perdut el nord... o ens han fet perdre el nord una colla d'estrangers que ningú sap d'on treuen la pasta que mouen (no crec que les "pastis" les regalin) i que ja fa massa anys que pululen pels centres socials.
I a sobre riurem la gracieta dels moros estiracarteres que aprofiten les mogudes i el nostre "buenrollismo" per fer els seus negocis.

Rahola, Saura i el seus amiguets a sou per liarla a les manis (nomès al centre de Barna, casualment): n'heu a cagar a la via!
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Tinc 37 anys, a l'atur i estic fins els pebrots de demòcrates menjapolles dels rics, dels empresaris que ens humillen, de les ETT que ens fan com si haguéssim de demanar perdó i donar les gràcies cada cop que un fill de puta ens contracta per un o dos dies, del puto segurata de la cua de l'OTG i de tant de bonciutadanisme inserit en el cervell de la gent a base d'alienació... "29-s a BCN dia d'orgull per a la classe obrera catalana i el poble que viu precaritzat" que continui...
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
hasta las narices de ver a ciudaddanos indignados por cuatro cristales rotos de multinacionales asesinas, y cuatro containers quemados. Hipocritas lobotomizados por los media, toda esta indignacion y odio que mostrair contra los que luchan la deberias usar contra los que nos explotan y destruyen el planeta y no son los antisistema sino vuestras leyes, jefes, en definitiva el sistema capitalista que tanto defendeis.
cobardes, lameleyes, chivatos, esquiroles y demas escoria, violencia es soportar diariamente esta injusticia social y ecologica, violencia es ser rico, violencia son vuestras carceles, violencia son vuestros argumentos pidiendo mas violencia al sistema en contra de los que luchan, violencia es todo aquello que provoca desigualdas.
Viva la lucha revolucionaria.
sin justicia nunca habra paz.
Re:La figa?
30 set 2010
Aixo de la figa plena se sembla massa al acudit del garrapo que s'en va anar de putes i demaná que li donessin la mes barata... per mil pessetes, com a molt. Despres de deixar a banda la grossa, la vella i la guenya per el preu excessiu que li demanaven. Fart d'ell, el van duur a la cambreta mes sinistre del bordell!
Quan acabe el 'servei' i baixa a veure a la madam, ella li demana:
- Que? Com ha anat?
- Molt be, pero al final em feia una mica d'angunia... i li regalimava un suc llefiscos per les orelles!
La madam el mira amb menyspreu, s'ho rumia una mica i crida al 'palanganero':
- Pepeee: ¡sube y llevate a la muerta, que ya está llena!
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Rahola... alguna solució? alguna proposta? PErquè jo veig que la cosa anirà a més mentres aquest sistema sigui incapaç de donar als joves solucions, il·lusions i projectes de vida... que no siguin l'explotació i la precarietat i l'expoli de drets a costa d'enriquir més als bancs, als polítics i a les grans corporacions.
A mi tampoc m'agrada el que va passar ahir a Barcelona, però no veig que el sistema aporti solucions, i com més temps massa menys crec que hi hagi la capacitat o la voluntat de fer-ho.
Des de fa un temps també estic en situació d'atur i us asseguro que la rabia i la impotencia que aquestes realitats generen és normal que (socialment parlant) acabin explotant i emergint d'alguna manera... evidentment m'agradaria que fos d'alguna manera més constructiva que no pas amb el caos que ahir es va generar, però ara mateix tampoc veig gaires idees.
Re: En tinc els collons plens!
30 set 2010
la crida, fotli a ta mare Rauleta. fins els nassos ,del civisme romanizan dela paz y victoria del idota del alcade,de tanta policia alas manifestacions, de la politica del mira cap un altre custad mentres es pusibilitan les injusticias,de la incapacitad del estad alora de regula els preus,de que ens prenguin el pel gent com tu amb la escuse de la no violencia televisiva
I a raons sobrades per posa una mica de sentid cumu a naquet ordre caotic quen dieu estad
Re: En tinc els collons plens!
30 set 2010
la crida, fotli a ta mare Rauleta. fins els nassos ,del civisme romanizan dela paz y victoria del idota del alcade,de tanta policia alas manifestacions, de la politica del mira cap un altre custad mentres es pusibilitan les injusticias,de la incapacitad del estad alora de regula els preus,de que ens prenguin el pel gent com tu amb la escuse de la no violencia televisiva
I a raons sobrades per posa una mica de sentid cumu a naquet ordre caotic quen dieu estad
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
La Pilar Ratota és una feixista. Fins els nassos de radicals fanàtics descerebrats pro-israel!
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Pilar Rahola, ofici conegut..................................... comentarista de tele? I aquesta parla de ninyatos? Al puto carrer t'hauries de quedar, arpia.
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
El més al.lucinant és que alguns comentaris li contestan com si fos la Pilar Rahola de veritat!?Em recorda a les sessions d´"odi" de 1984. Sembla com si l´esquerra actués ja també condicionada per purs reflexes. Es que hem arribat a un punt d´estar tant buit de continguts que no sabem orientar-nos per uns mínims principis de coherència amb allò que defensem?!Quan hem demanen que hem posicioni amb una de les parts, quan hem diuen que si ho condemno estic a favor dels mossos-patronal-bancs...ja comprenc que parlem dos llenguatges. El problema és més de fons, a qui serveix realment el que va passar l´altre dia, quina continuïtat se li vol donar a aquesta violència "revolucionària" en forma de propostes assumibles per una majoria social significativa? En fi, puta vida! dec ser un "hipocrita lobotomizado por los media"
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
si no us agrada el capitalisme, doncs aneu a viure al desert del gobi i deixeu-nos de inflar els pebrots. us munteu la vostra economia de subsistència, a veure quan de temps dureu sense capitalisme, haha. si algú es creu que el comunisme o socialisme o com li volgueu dir té alguna mena de suport real en aquesta societat o que té la més mínima possibilitat de prosperar és que està a la lluna de valència. deixeu-vos de collonades i feu algo amb les vostres vides, pringats.
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Pilarin, pilarin, on va anar la pasta del PI??
Re: En tinc la figa plena!
30 set 2010
Este es el correo de su blog, por si se lo quereis decir en persona.

ctc ARROBA pilarrahola.com

Es muy fácil para esta personaja escudarse en grandes publicaciones de periódicos subvencionados con nuestro dinero sin posibilidad de réplica.
Re: En tinc la figa plena!
01 oct 2010
tu si que somnies, criatura, si creus que aquesta suposada economia de l'abundància, amb el seu seguit de servituds i desigualtats té algun futur. El desert l'està creant el capitalisme, i deixarà el planeta més erm que la lluna...
Re: En tinc la figa plena!
01 oct 2010
figa plena cervell buit
Re: En tinc la figa plena!
02 oct 2010
Et venc uns levis.
Sindicat Terrassa