Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Anunci :: @rtivisme
Guía de actividades gratuitas en Barcelona
11 ago 2010
La página www.forfree.cat confirma que la cultura es para todos.
¿Quién dijo que en Barcelona solo puedes pasarlo bien con la cartera bien llena? www.forfree.cat está aquí para demostrar lo contrario: la ciudad y la cultura son para TODOS. 10 categorías culturales llenas de eventos a nivel diario: exposiciones, proyecciones, música, teatro, danza, conferencias, libros, talleres, actividades infantiles o en la calle. www.forfree.cat es una iniciativa que quiere demostrar que la cultura y el ocio “no tienen precio” y estimular nuevas formas de participación en tiempos difíciles. El proyecto forfree empezó en la ciudad de Atenas en septiembre de 2008 con el lanzamiento de la guía virtual www.forfree.gr. La página está en catalán, castellano e inglés. Su moto en inglés es "Always click on the FREE side of life".
Mira també:
http://www.forfree.cat
http://barcelonaforfree.es

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Guía de actividades gratuitas en Barcelona
15 ago 2010
la tipica cosa de la qual la gent amb menys recursos es la que menys s'entera. Guies de low cost per a sobreinformats i guiris que així poden estirar una mica més el que gastar el mam.

Més que aquestes repeticions del que ja sabem, car tot això ja apareix a milers de webs? que tal una mica de feina de com fer arribar aquestes avantatges a les persones de barriada, migrants il·legals, avis que no toquen internet, ...?

Però ja se sap, que la marca Barcelona la construim entre totes i mentre tingui excedents (en aquest cas culturals) no ens adonem de que nosaltres som els que cavem la nostra pròpia trinxera de la crisis.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more