Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: criminalització i repressió
Que se propague la llama!!! Por Amadeu y por todxs lxs presxs!
23 set 2009
Las acciones por la libertad de Amadeu no son bien vistas para los controladores del orden de Sant Boi del Llobregat
Las acciones por la libertad de Amadeu no son bien vistas para los controladores del orden de Sant Boi del Llobregat

[Cas]

En la madrugada del 21 de septiembre, un grupo de personas colgó dos pancartas en dos puentes en la ciudad de Sant Boi (Bcn), en solidaridad con el preso anarquista Amadeu Casellas.

Cuando se encontraban colgando la segunda pancarta, la policia urbana interceptó a compañerxs solidarixs, confiscándoles el material que portaban y quitando las pancartas que se habían colocado. Todo esto a pesar de que los compañeros dijeron que se amparaban en la libertad de expresión y en la solidaridad con Amadeu, y aun así fueron denunciados por los policias de turno que expiran siempre la responsabilidad de sus actos echando las culpas a sus superiores no responsabilizándose ellos mismos.

Nosotrxs hacemos un llamamiento a que continúen las acciones en todos los frentes, y por nuestra parte continuaremos luchando en todas las zonas de nuestros alrededores sin amedrentarnos ni acobardarnos por ningún creído con pistola ni porra que se nos presente, intentando atacar con mayor inteligencia cada vez.

LIBERTAD AMADEU!

LIBERTAD PRESXS!

[Cat]

A la matinada del 21 de setembre, un grup de persones va penjar dues pancartes en dos ponts a la ciutat de Sant Boi (Bcn), en solidaritat amb el pres anarquista Amadeu Casellas.

Quan es trobaban penjant la segona pancarta, la policia urbana va interceptar a companys/es solidaris/es, confiscant el material que porataven i treient les pancartes que ja estaven penjades. Tot això quelcom els companys van dir que s'amparaben en la llibertat d'expressió i en la solidaritat amb Amadeu, tot i això van ser denunciats pels policies de torn que expiren sempre la resposabilitat dels seus actes carregant les culpes al seus superiors, no responsabilitzant-se ells mateixos.

Nosaltres fem una crida a que continuin les accions en tots els fronts, i per la nostra part continuarem lluitant en tots els llocs de les nostres rodalies sense amedrentar-nos ni acobardant-nos per cap cregut amb pistola ni porra que se'ns presenti, intentant atacar amb major intel·ligència cada vegada.

LLIBERTAT AMADEU!

LLIBERTAT PRESXS!

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more