Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: antifeixisme |
Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
|
per CAT |
30 abr 2008
|
Al Carrer Fontanella, en ple centre e la capital catalana |
|
El grup nazi Movimento Social Republicà (MSR), responsable de moltes de les agressions feixistes al Vallès Occidental en els darrers anys, obre una seu a Barcelona, concretament a:
C/ Fontanella num. 20 (pis 6 A)
Feixistes i espanyolistes: foteu el camp! |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per ajjjj |
30 abr 2008
|
akesta penya són de lo més fatxa que hi ha juntament amb Plataforma per catalunya...
i a sobre, aquests es disfrassen d'obrers i diuen que són d'esquerres igual que feien (i fan) els nazis...
molt de compte. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per melic |
01 mai 2008
|
De fet segons el cartell els seus colors semblen ser el negre i el vermell, els mateixos de la CNT. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per ell |
01 mai 2008
|
Aquesta seu que tenen és més antiga que tú i jo junts, ja fa molts anys que en Llopart i altres nazis espanyols fan trobades. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per son uns cantamanyanes! |
01 mai 2008
|
El vermell (color de la lluita dels treballadors) i el negre (color del anarquisme) han estat usurpats desde sempre per el feixisme, desde els seus inicis, per intentar enganyar els treballadors acostan-los a les seves tesis racistes, nacionalistes i militaristes dessfrasades amb un discurs pseudo-revolucionari i anticapitalista que proposa una "justicia social" basada en la jerarquia de partit unic i els valors identitaris i imperialistes. La realitat es que historicament, sempre que han tingut oportunitat a l'hora de la veritat, han allunyat els treballadors que s'han deixat enganyar de qualsevol posibilitat de canvi economic revolucionari real. Mai el feixisme quan ha arribat al poder (Nacionalsocialisme, feixisme italia, falange, etc...) ha tocat ni un sol pel de la burguesia imperant, grans industrials, etc... Aixi que millor que no ens vinguin amb histories, que ja nomes enganyen als babaus que es deixen. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per hoplita |
01 mai 2008
|
i avans que res son ultra racistes , aneu a la seva pagian web , que no hos deixin enganyar am colors de la cnt i paraules com ''republica'' o ''obrers'' |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per Contra la impunitat feixista |
01 mai 2008
|
Doncs ja sabeu: menys parlar i a per ells! |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per Un |
01 mai 2008
|
És la seu històrica d'Alternativa Europea, a on està el canvi? |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per dar |
01 mai 2008
|
pareu vos a comparar l MSR amn el MSI italià que és d'on surt el plagi |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per tieta Mari |
02 mai 2008
|
Pero mi que sois tontos.
Primero. Esta sede lleva abierta más de diez años.
Segundo. El MSR a hecho levantar acta notarial de este hilo de Indymedia, y como le ocurra algo a nuestra sede, se presentará la pertinente denuncia.
Tercero. El MSR no pierde el tiempo con elementos de escasa cultura, que además son mamporreros del Sistema.
Patria i Socialisme. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per KE OS DEN |
02 mai 2008
|
El MSR es un partit republicà, identitari, socialista patriotic, europeísta i contrari a la immigració, aixi com profundament anticapitalista.
Vosaltres no sabeu ni el que sou, perque sou rates dels Sistema que esteu finançats per la cara per les Conselleries de joventut, teniu uns ideals propis de la burgesia i de les farandules glamuroses de puticlub, sou internacionalistes i per tant traïdors a la vostra terra, germanets dels immigrants, incultes, drogoadictes, ganduls i parasits per qualsevol pais competent.
Passem de vosaltres i de la vostra diarrea mental, si responem es perque ens mencioneu, el que realment us asusta es que la vostra gent, farta de les vostres mentides teoriques i de la vostra subnormalitat per bandera, es canso de la vostra merda i s´acosto a postulats com els nostres. La veritat tenim superat el tema de dretes i esquerres, no som sectaris com vosaltres ni ens agrada el circ al que tant participeu, preferim apaortar solucions, propostes i sobretot, busquem unitat a través de un programa atractiu per al poble. Menys simbologia, sigles i classificacions folckloriques i mes propostes per al poble.
Aixi que, a vosaltres us deixem amb les esquerres i el vostre discurs caduc i putrefacte de sempre, nosaltres seguirem fent feina, i seguirem a poc a poc, ocupant els carrers, dels que necessitareu suar molt per treure´ns d´ells.
http://www.msres.org/
http://bp3.blogger.com/_91NGRVZVACc/R9xZJZtY8KI/AAAAAAAAADE/7lEFyYjHUi0/ |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per llibertari |
03 mai 2008
|
tu si que ets un drogadicte malparit ! el teu moviment de merda esta ple de proxenetes, funcionaris de presons, policies retirats, camellots i altres paràsits d'aquesta societat. Us acosteu al poble dius ? jajaja ...
P.D. : Deixeu d'utilitzar els colors de la bandera llibertària ques aquesta si que ha fet molt pel poble, et sona els dos dies de descans setmanal que hem aconseguit a TMB ? Què ha fet la teva merda de partit "obrer" imbècil ? El subnormal deus ser tu que passes més temps al gimnàs prenent esteroides que a qualsevol biblioteca municipal ... |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per Carlos Palomino era mi novio ( Barragán dixit) |
03 mai 2008
|
Som proxenetes de tota la vida llibertari, de fet ta mare sempre ha sigut una gran treballadora assalariada nostra.
Els colors que utilitza el MSR son els colors historics de Europa tarugo : negre, blanc i roig, pero com que la CNT els va degur treure del Pizza Hut ja et penses que tots som iguals que vosaltres. Burros!
I sobre proxenetes, militars retirats, que si maderos, potser et confundeixes amb España 2000 o possiblement et confundeixes amb els apaitos que els hi passes la informació per a que els malvats nazis no us peguin mes al carrer. Com aneu a denunciar eh als malvats maderos autoritaris cada cop que se us humilia al carrer?
Como soy un anarko muy revolucionario y antisistema me cago en este estado fascista y contra su policia neonazi y reaccionaria, eso si, cuando me vienen a pegar me voy rapido a poner denuncias y a llorar a la madera.
Sou uns retrassats, teniu complexe i personalitat de Forrest Gump. Pallassos!! |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per Guarro |
03 mai 2008
|
Escolta Barragan.La CNT portava aquest colors molt abans de que els feixistes apareguesin a escena. Pero tens rao en alguna cosa, estic d'acord amb aixo de que els colors d'Europa siguin els dels negres, blancs i rojos (jo encara afegiria alguns colors mes, pero com a sintesi ja em sembla prou simbolic)que units lluiten contra el capitalisme i totes les seves cares, inclosa la feixista.
Un altre cosa,proxeneta Barragan. Como soy un fascista antisistema a la que me amenazan me voy a llorar al notario (y ademas me gasto en eso la pasta)para que me ampare el sistema judicial burgues, que para eso lo defiendo.
Peneta doneu amb la vostra doble personalitat: Torrente/Calimero. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per Guarro |
03 mai 2008
|
Escolta Barragan.La CNT portava aquest colors molt abans de que els feixistes apareguesin a escena. Pero tens rao en alguna cosa, estic d'acord amb aixo de que els colors d'Europa siguin els dels negres, blancs i rojos (jo encara afegiria alguns colors mes, pero com a sintesi ja em sembla prou simbolic)que units lluiten contra el capitalisme i totes les seves cares, inclosa la feixista.
Un altre cosa,proxeneta Barragan. Como soy un fascista antisistema a la que me amenazan me voy a llorar al notario (y ademas me gasto en eso la pasta)para que me ampare el sistema judicial burgues, que para eso lo defiendo.
Peneta doneu amb la vostra doble personalitat: Torrente/Calimero. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per llibertari altre cop |
03 mai 2008
|
Què dius de denunciar ? Pero si vosaltres acabeu de dir que fareu el mateix amb aquest post ! jajaja ...
Per cert, torna a l'escola a veure si t'ensenyen a escriure ... senyor "confundeixes" ...
Si es que ja ho diu el dit "D'on no n'hi ha no en pot rajar" ...
P.D. : Que la teva mare sigui prostituta no es cap vergonya en tot cas ho seria per ella haver parit un merda seca mediocre i analfabet com tu ... |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per tsss |
03 mai 2008
|
acta notarial?
i què? |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per Gregor Strasser |
03 mai 2008
|
Camarades, deixam estar a tota esta basura, que per a lo que aporten a la societat, no val la pena ni de llegir-los. Diuen que som proxenetes, que defensem el sistema judicial burgès, que estem formats de polis retirats, nomès els hi falta dir que treballem per la CIA i que Rajoy es el fundador del nostre moviment.
En fin, un altre cop, ni cas, no responguem a aquests miserables que no saben res de nosaltres i ni falta que ens fa, que diguin lo que vulguen, com deia la dita: La gent mes perillosa no són els malvats, sinò els imbecils. I ells ho demostren cada cop que obrin la boca. Els grans homes de la humanitat han estat sempre assassinats per l´enveja dels mediocres i dels impotents, ells representen això. No es pot admetre dialeg, ni unions, ni debats ( salvo alguna petita excepció) amb aquesta immensa plantilla de miserables, son gentussa. Jo de l´unic que soc partidari es de erradicar-los, de borrar-los del mapa,de enfonsar-los tant per tots els mitjans que no puguin aixecar cap. Per tant tot lo que ha de ser debats i respondre a provocacions i falacies propies de aquesta gentussa, passem d´ells.
I sobre el fet de que hi ha acta notarial, jo no em preocuparía ni en recordar-ho.
Aixi que menys blablabla i ens veiem al carrer, sereu tractats com us mereixeu. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per NR |
03 mai 2008
|
un dubte Strasser, de quina petita excepció parles?? jo no conec cap... |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per xxx |
03 mai 2008
|
Si eso no contesteis que quedais en evidencia, como vuestros amigos del muy "revolucionario" Frente Anti - Sistema cuyo principal líder era un empresario explotador de mierda ... ya veis que no es solo España 2000 de Luis Roberto.
Solo una cosa más si tan cultos sois porque no contestais a esto : "Mai el feixisme quan ha arribat al poder (Nacionalsocialisme, feixisme italia, falange, etc...) ha tocat ni un sol pel de la burguesia imperant, grans industrials, etc..."
Que revolucionarios eran los empresarios alemanes todas las indemnizaciones que tienen que pagar a las victimas de su trabajo esclavo también las sacaran del "capital judío"
Salud, anarquia y muerte a los imbéciles |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per rauxa |
03 mai 2008
|
Si Durruti levantara la cabeza os ostiaría hasta tiraros al mar, sois la verguenza de los antisistema, os habéis convertido en bazofia, solo os queda el antifascismo de opereta para poder seguir haciendo el imbécil.
Goñi, Villascusa, el medio hombre de Puig, Palomino, son ejemplo de lo que sois: MIERDA. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per xxx |
04 mai 2008
|
Tu que hablas de Durruti ? A ti Durruti no te hubiera lanzado al mar te hubiera pegado un tiro entre ceja y ceja ...
Mejor no personalicemos porque de basura estais cubiertos hasta las cejas : empresarios "antisistema", segurates, proxenetas y otra gente de "mal vivir" perfectamente relacionada con lo peorcito de la red de alcantarillado del Estado ...
P.D. : Aun no habeis contestado el dilema planteado en el otro post ... no podeis porque sos y siempre habeis sido LACAYOS DEL CAPITALISMO ...
"Ningún gobierno combate al fascismo hasta eliminarlo, cuando la burguesía ve amenazados sus intereses recurre al fascismo para mantener sus privilegios. Nosotros llevamos un mundo nuevo aquí en nuestros corazones y este mundo esta creciendo en este mismo momento" (Buenaventura Durruti)
Ten cuidado a quien citas, idiota. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per rauxa |
04 mai 2008
|
Mira xxx, antes de llamar idiota a alguien enterate mejor de lo que dices, ya que entonces el que queda como un idiota seras, precisamente, tu.
"...pero hemos pensado entonces, y seguimos pensando, que fue un error de parte de la Repúblicas el fusilamiento de José Antonio Primo de Rivera; españoles de esa talla, patriotas como él, no son peligrosos ni siquuiera en las filas enemigas." Diego Abad de Santillan
"(sobre Mussolini) No es menos extraordinario que Lenin... no es un socialista de salsa burguesa: jamas ha creido en el socialismo parlamentario: {...} ha inventado la unión de lo nacional con lo social". Georges Sorel
Puedo seguir, pero con estas dos citas valen para que te calles.
Eso sí se las dedico a Manuel Mateo y Juan Orellana, antiguos dirigentes comunistas de Madrid, torturados y asesinados por sus antiguos camaradas. A Fernando Zamacola, ex-dirigente cenetista del Puerto de Santa Maria. A Joaquin Julio Fernandez, el libertario, asesinado el 20 de julio de 1936. A los hermanos de Buenaventura Durruti, Manuel y Pedro.
Todos ellos creyeron y murieron por lo Nacional y lo Social. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per xxx |
04 mai 2008
|
Vaya, vaya ya veo que los fascistas de ahora haceis lo mismo que los de siempre, citar frases totalmente sacadas de su marco contextual, que Diego Abad de Santillán considerara que "no era peligroso" no significa en absoluto que compartiera su ideario ¿entiendes algo tan simple? Su pantochada de gobierno de reconciliación nacional no pasaba del centro-izquierda. El hijo, y por supuesto admirador, de alguien que se dedicó a asesinar a los luchadores obreros con el apoyo de la patronal no merece ningún respeto.
Por cierto lo mandó fusilar el anarquista Juan García Oliver y bien hecho que hizo. Gràcies Joanet.
En cuanto a la cita de Mussolini tantos parentesis son más que sospechosos y, en todo caso, no dice en ningún momento que simpatice con él : Desde luego Sorel creía en la LUCHA DE CLASES (más bien en la guerra de clases esa era su terminología) algo de lo que Mussolini y por supuesto vosotros huís como de la peste, a saber porque ...
En fin no habéis respuesto al dilema planteado (si, el que cito en catalán) y encima citais frases sacadas de contexto (al contrario de la de Durruti, por supuesto). Ya ves que me he molestado en contestarte aunque sienta realmente desprecio por vosotros como lacayos que sois, y habeis sido siempre, de las distintas patronales.
Salud y Anarquia |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per rauxa |
04 mai 2008
|
No, xxx no sacamos frases del marco contextual, cosa que si haceis vosotros prácticamente siempre.
Te he demostrado que muchos comunistas y anarcosindicalistas lucharon junto a "fascistas", sencillamente por qué aunaron lo socilaista con lo nacional, si quieres te nombro a dos que tuvieron cargos políticos importantes en Francia e Italia, Doriot y Bombacci.
Si no te crees la frases que te incluyo, te recomiendo el libro de Joan Llarch, "La muerte de Durruti", en concreto el capítulo sobre Jose Antonio Primo de Rivera, así podrás leer tu mismo lo que dice Llarch, seguro que no te gustara.
Hay un fascismo histórico, otro del siglo XXI, otro manipulado y tergiversado por los fascistizados, y finalmente otro que vende el antifascismo el cual no es más que la definición del mismo fascismo que defienden los fascistizados, sin él, no existiria antifascismo, pues todos los antisistema estaríamos en la misma trinchera, la trinchera de la revolución nacional y socialista.
Para finalizar, "Hizo aportaciones de reforma agraria y de nacionalización de la banca, ignoradas despues por los falangistas (francofalangistas que no fascistas, esto lo digo yo). Él supo llegar al problema de España.
Julio Anguita, sobre José Antonio. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per xxx antifascista siempre |
04 mai 2008
|
Vamos a ver: Dos expulsados del Partido Comunista que se convierten al fascismo no demuestra nada, son simplemente conversos. Casos de gente que era de izquierdas y ha experimentado un proceso de derechización (si vosotros sois de derechas) ha pasado varias veces. En fin.
Que pesado que eres con José Antonio ¿y que lo que dices? seguía estando en contra de la lucha de clases algo par mi totalmente intolerable e incompatible con definirse como revolucionario. Ya me explicaras tu como se puede ...
Mira el rollito este del fascismo autèntico ya cansa un poquito, máxime cuando defiendes su cristalización concreta en la figura de Mussolini cuyo gobierno encaja perfectamente en el dilema planteado anteriormente que no has contestado.
Sinceramente: el interclasismo me da asco y me salen sarpullidos solo de pensar en vuestras putrefactas consignas "En el nacionalsocialismo camarada es el obrero camarada es el patron" ...
¿te suena ? ¿verdad que estas de acuerdo? Pues eso. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per rauxa |
04 mai 2008
|
¿dos expulsados del partido comunista? Si hombre sí, ya me se el rollo. Yo lo único que se ES QUE VOSOTROS OS UNISTEIS CON LOS CAPITALISTAS PARA LUCHAR CONTRA EL FASCISMO, joder, el conservador Churchill con el comunista Stalin juntos contra los fascistas ¿quien traicionó a la clase obrera? Yo solo sé que en plena guerra civil os matabais entre vosotros, acusando por ejemplo, a Nin de fascista, cuando por ejemplo era Maurin quien tuvo tratos con Ramiro Ledesma, o Pestaña los tuvo con Luis de Santamarina (falangista barcelones).
Mira, a mi Mussolini como tal me la trae al pario, a mi me basta con las leyes de la RSI y su aplicación y resultados en las fabricas socializadas. Enterate sobre ello.
Mira si estas amargado es tu problema, pero la lucha de clases ya no existe, los sindicatos se han vendido al capital, los obreros lo único que quieren es consumismo puro y duro, ha ganado el materialismo economicista; los sindicalistas no son ya la vanguardia de la revolución, son la retaguardia de la reacción, hoy solo existe Sistema o Antisistema, yo del MSR, estoy con los Antsistema, y tu te unes con el Sistema para joderme, vaya como Churchill y Stalin en su momento. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per Jordi de la Fuente barcelona ARROBA msres.org |
06 mai 2008
|
Complint la meva paraula de no discutir temes a indymedia - òbviament temes que condueixin a discusions sense raó o batalles a veure qui aporta més noms i més números històrics -, només m'adreço amb la voluntat de tancar aquest tema.
Primera dir que de l'aparent "marabunta" de simpatitzants i algun militant de l'MSR que pululen per aquí, com sempre, qui vulgui denunciar les idees de l'MSR que s'adreci als seus documents públics. No, no en tenim de secrets, tret de l'estratègia, que per pròpia definició en la política, ha de ser bastant més reservada. L'opinió dels "emesserrians" a l'IMC, doncs, correspon als que escriuen, no necessàriament a la l'organització. A mí també m'emprenya que s'identifiqui socialisme marxista i boltxeviquisme amb "conspiracions" encobertes i fosques; entre d'altres coses, sóc massa leninista ;)
No entraré a discutir qui és del Sistema i qui no. Crec que és un debat mort. Tots som fills del Sistema. Què és el Sistema? Les relacions de producció imperants? El sistema de valors, la interrelació d'idees? La política? Tot plegat. I com a èssers socials necessàriament ens "contaminem" mutuament, i neixem en un àmbit concret de socialització constant. Inevitablement neixem, creixem i vivim dins el Sistema. I qui no ho vegi te un problema. Altra cosa és que volguem pensar diferent a l'ordre de coses d'aquest Sistema, i canviar-ho, o destruir-ho per crear-ne un de nou. En aquest sentit "o foll**** todos o la p*** al río", perdoneu la sexista expressió. O tots anti-sistema, o cap. Però realment cal debatre i buscar cada dia com puces un raconet on incriminar a un bàndol per "col.laboracionista"? Masses exemples a la vida real ens demostren que mal parits i traïdors els tenim a tots els bàndols, i de bona gent i fidel, honesta i lluitadora també.
Au va, lluitem cadascú pel que cregui i deixem-nos de "anti-algo"; la única cosa que ha de valer és ANTI-SISTEMA. Dins o fora d'ell.
Salut
PD: l'emblema no vol copiar a l'anarquisme. Són colors clàssics de la lluita revolucionària, que tant l'esquerra i l'anarquisme com el feixisme o les "esquerraes nacionals" - sic - varen utilitzar a l'època. Que ningú s'indigni, les idees no són patrimoni de ningú ni de cap grup. |
Re: Els feixistes del MSR estrenen seu a BCN
|
per Jordi de la Fuente barcelona ARROBA msres.org |
06 mai 2008
|
I me n'oblidava: pel bé de tots, no cal en absolut que ningú vingui a visitar el nostre local amb ànims de generar violència innecessària i gratuïta. Crec que tots i totes tenim coses més importants a fer, i si no, alguna cosa no rutlla.
Sense ànim de polèmica ni similars, no volem conseqüències.
Salut. |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article. Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo. Comments can not be added to this article any more
|