|
Notícies :: especulació i okupació : dones |
Okupació antipatriatcal a Manresa. "La Tremenda"
|
|
per columna clitoriana Correu-e: columnaclitoriana@hotmail.com (no verificat!) |
08 abr 2005
|
Okupem un espai per i entre dones, perquè partim del desig i la necessitat d’autogestionar-nos intentant atacar els valors que portem inculcats a dins des de que vam néixer (família, treball...) , valors que són els principals fonaments d’aquesta societat, i sense els quals l’engranatge que fa funcionar la gran màquina, la societat capitalista-patriarcal, es destruiria. |
Des de fa dos anys un grup de dones de la comarca del Bages, ens vam començar a trobar, ja que compartÃem la necessitat de parlar, experimentar, debatre… sobre com ens afecta a totes el fet de viure sota les regles d’una societat patriarcal. Formant aixà un col•lectiu anomenat « columna clitoriana ».
Ens ha sorgit la necessitat de disposar d’un espai on poder investigar, un espai d’ensenyança mútua i desenvolupament del pensament antiautoritari aixà com el pensament antipatriarcal. De la mateixa manera entenem que la nostra lluita antipatriarcal va totalment lligada a una lluita anticapitalista. Aixà doncs, a la necessitat de tenir un espai on poder-nos trobar i crear noves formes de relació entre nosaltres mateixes i veient com l’especulació immobilià ria està a l’ordre del dia i cada cop amb més força atacant amb les seves urpes especuladores les nostres vides, responem okupant un espai.
Okupem un espai per i entre dones, perquè partim del desig i la necessitat d’autogestionar-nos intentant atacar els valors que portem inculcats a dins des de que vam néixer (famÃlia, treball...) , valors que són els principals fonaments d’aquesta societat, i sense els quals l’engranatge que fa funcionar la gran mà quina, la societat capitalista-patriarcal, es destruiria. Tenim el desig i la necessitat d’ experimentar a través de nosaltres mateixes, d’ajuntar-nos, crear, actuar, parlar, discutir, experimentar-nos, debatre i créixer, en un espai fÃsic immaterial construït entre i per les dones.
“MUJER NO DEJES PASAR NI UNA LUNA M�S PARA EMPEZAR A VIVIR SIN MIEDO!� |
 This work is in the public domain |
Re: Okupació antipatriatcal a Manresa. "La Tremenda"
|
per Pep I-Mix |
08 abr 2005
|
Una abraçada solidària per totes. Ni un pas enrera. |
Re: Okupació antipatriatcal a Manresa. "La Tremenda"
|
per 3A |
08 abr 2005
|
Dona, no deixis passar ni una lluna més per començar a viure sense por!
No és tant difícil!
Podriem dir que el fet de fer textos bilingües seria el que Alejo Vidal Quadras demanaria a un forum com aquest!
Anims companyes clitorianes, que la força us acompanyi. |
Re: Okupació antipatriatcal a Manresa. "La Tremenda"
|
per x |
09 abr 2005
|
Aquesta frase és d'un grup de hip hop format per tres noies de madrid: BKC. La lletra és en castellà i l'hauran volgut mantenir intacta.
Molt bona iniciativa aquesta casa i aquest col·lectiu!! Endavant dones!!! |