Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Comentari :: indymedia
En Indymedia contra el racismo
06 set 2004
Creo que entre todas y todos podemos...
Pienso que entre todas y todos los que creemos en una Catalunya libre (e incluso independiente) debemos de combatir, por el bien de nuestras ideas, todo signo de racismo contra el resto de los Pueblos Ibéricos en Indymedia Barcelona.
Demos ejemplo de la grandeza que nos separa de los nacionalsocialistas.
Tenemos nuestra Web llena de esta Plaga, y esto no nos beneficia.
C. Ripoll.Nueva Izquierda.
Nota: No escribo muy bien el catalán, lo estoy estudiando. Lo entiendo bien.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: En Indymedia contra el racismo
06 set 2004
Tan de bo hi hagués més gent que pensa com tu, salut!
Re: En Indymedia contra el racismo
06 set 2004
El racismo es un término acuñado por los propios fascistas para conseguir que se reafirme su posición sobre la existencia de las "razas".

Sin embargo, no existe ninguna raza, sólo personas diferentes.

Hay que tener mucho cuidado para no caer en la trampa de los agentes fascistas, que inoculan el error a través de los buenistas -esos que siempre empiezan todas y todos o todos y tadas - conscientes o inconscientes de a quién sirven sus "buenas acciones".

Normalmente, los capitalistas instalan el "racismo" para ocultar la lucha de clases; la prensa burguesa habla de racismo cuando en realidad se trata de pura explotación, de nuevas formas de esclavitud. Porque aunque la esclavitud fue legalmente abolida, el imperio se ha ocupado de que sigua existiendo de facto, en beneficio lógicamente de los capitalistas, que adormecen a los esclavizados con la religión.
Re: En Indymedia contra el racismo
06 set 2004
Llevo tiempo leyendo Indymedia Barcelona y no recuerdo haber leido una sola línea de menosprecio hacia otros pueblos ibéricos.
A veces hay críticas hacia los gobiernos estatales (español o portugués) o hacia los gobiernos autonómicos, pero no hacia los pueblos que someten.
No te preocupes, que si leo un mensaje despectivo hacia los murcianos (por citar un pueblo ibérico) soy el primero en desautorizar al autor.
Aunque no viene al caso, mis abuelos son de Palencia.

Visca Catalunya Independent
Re: En Indymedia contra el racismo
06 set 2004
Hay cientos, miles de ejemplos como este.
Está claro que entre todos podemos cambiar cosas
Un ejemplo envío, los hay peores. El primero que encontré. Si mucha gente se considera española es su problema, su dilema.
Ahí vá:
"Quan els monos no havien baixat dels arbres, ja eren espanyols
per roger 05 set 2004 02:21:14"
Así no vamos a ninguna parte.
Visca Catalunya.
Re: En Indymedia contra la gilipollez
06 set 2004
El que segueix a aquest títol "Quan els monos no havien baixat dels arbres, ja eren espanyols" és aquest comentari:

Això és el que sosté "El Mundo", que ha llençat un coleccionable per contar (agarreu-se) els VUIT-CENTS MIL ANYS d'història que, segons ells, té Espanya. Efectivament, el rollo comença a la prehistoria, suposem que amb l'home d'Atapuerca, que ja era un gran patriota espanyol. No sabem si es basen en la teoría de José Antonio, que digué que en la Creació, Déu ja tenia Espanya en ment.
En qualsevol cas es constata que els desvariejos de l'ultranacionalisme espanyol estan a l'alçada d'anteriors "èpoques glorioses". De fet, el coleccionable forma part d'una campanya de "formación del espíritu nacional" que ha iniciat el diari de Pedro J, que anomenen "El Gran Debate". Sobre la identitat de la "grande" Espanya, és clar."

- A aquest comentari es denuncia com el nacionalisme espanyol arriba a presentar els homínids d'Atapuerca -gairebé fa 1 milió d'anys- com a espanyols que entre d'altres coses ja teníen fins i tot la seva "familia real" amb Letizia inclosa. Estan bojos!! On veus tú l'insult?
Re: En Indymedia contra el racismo
06 set 2004
aquest comentari jo el vaig veure despres del de los burros catalanes, no se si t'hi vas fixar
Re: En Indymedia contra el racismo
06 set 2004
Parlant d'El inMundo i del seu director Pedro J. Ramirez...


06/09/2004 - El tema de l’estiu a Mallorca ha estat, sens dubte, la piscina que el periodista Pedro J. Ramírez i la seva companya, �gatha Ruíz de la Prada, tenen a la casa de la Costa dels Pins, a Son Servera.

El Lobby per la Independència va denunciar que la piscina s’alça sobre les roques i impedeix el dret de pas a peu per una espai de domini públic, a més d’haver estat construïda en una àrea de servitud de protecció sense els permisos reglamentaris que exigeix la llei i, per tant, hauria de ser d’�ús general, públic i gratuït�.

La llei de Costes declara l’espai on hi ha la piscina “de domini públic� i en recomana la demolició, però el Ministeri de Medi Ambient, dirigit en aquell moment per Jaume Matas, li’n va donar una concessió.

A tot això s’hi afegeix una nova denúncia, que va presentar Jaume Sastre en nom del Lobby a la Conselleria de Medi Ambient, segons la qual es produeix un abocament d’aigües brutes al mar provinents de les dutxes de la piscina.

L’Afer ja està en vies d’investigació i ara s’ha pogut saber que el periodista no va pagar mai, i no se sap per què, una multa de 16.903,47 euros que li va imposar la Conselleria i que actualment ja ha prescrit.

Tot aquest seguit d’irregularitats, que podrien destapar un tracte de favor al periodista i la seva família, que evidentment fan un ús privat d’un espai públic, han aixecat la indignació d’una part dels polítics balears.

ERC, PSM, PSIB, Esquerra Unida-Verds i UM consideren que la llei ha de ser igual per a tothom i que, per tant, si no compleix la normativa, s’hauria de demolir.

Per la seva banda, Joan Puigcercós, en una visita feta a Palma, va titllar el cas d’�escàndol� i va prometre fer-ne un seguiment exhaustiu perquè no hi hagi “intocables�.
Re: En Indymedia contra el racismo
06 set 2004
Que passa, és que les collonades nacionalistes espanyoles d'aquest pallo tan impresentable no fan saltar ningú dels que omplen i omplen planes a Indymedia amb l'Onze de Setembre?

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more