Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Comentari :: altres temes
Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
No critico la publicació de l'entrevista a l'Artiola, però estic una mica decebut amb tot aquest procés de la candidatura de la CUP a les eleccions europees. Sense pertànyer a cap CUP (sóc de Barcelona), sóc de l'opinió de que les CUP haurien de ser sempre municipalistes, assembleàries i independents. D'aquesta manera no s'està creant una CUPula que trenca amb l'horitzontalitat?

A veure si es pot parlar sense insultar-nos i amb arguments...

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
Al igual que a les municipals, a les europees fa falta un cap de llista.
L'Assemblea nacional de la CUP, va escollir l'Artiola... cap de llista
"subordinat" al secretariat i a l'assemblea nacional.

No forma part de cap cúpula!
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
Aquí Vilafranca els mitjans de comunicació també van entrevistar a l´Otger abans de les eleccions, malgrat tot, tothom tenia força clar que només n´era un portaveu, sense formar part de cap CUPula :P.
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
Aquí Vilafranca els mitjans de comunicació també van entrevistar a l´Otger abans de les eleccions, malgrat tot, tothom tenia força clar que només n´era un portaveu, sense formar part de cap CUPula :P.
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
Vilafranquí.. esta quedant molt guapa el web de la CUP de Vilafranca!!

http://www.cupvila.org
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
I has d'obrir una punyetera noticia per dir-ho? No et serveix fer-ho com a comentari a la notícia de l'Artiola? Realment t'has llegit el que han posat els teus companys anteriorment, que em sembla assenyadíssim i una forma molt bona d'entendre indymedia i de buscar el respecte i construir, enlloc d'acaparar i saturar. Per si estaves despistat, que no ho crec perque veig que has vist el de l'Artiola, t'adjunto l'enllaç.

http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/94574/index.php

A vegades no puc entendre l'egocentrisme d'algunes persones i encara m'indigna més per la carta que ha sortit anteriorment. Abans de que t'estiris dels cabells m'anomenis aznarkista o qualsevol capullada d'aquestes et dire que jo també crec en el projecte de les CUP, no com s'ha fet ara, però si en un futur.

Respectem una mica a tots els col·lectius.
pesaos de mierda
04 jun 2004
ciertamente me esyais haciendo coger asco a CUP, joder, que manipulación de indymedia
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
Malgrat estar d'acord amb les crítiques al voltant del mètode, "més que una notícia es tractaria d'un comentari", coincideixo amb la crítica que fa "un de l'eixample" al procés de constitució d'una candidatura europea per les CUP. Crec que la força de les CUP es tracta en la seva capacitat d'innovar la política municipal i que la presentació a una comesa electoral europea pot servir per desvirtuar la potencilitat originària i convertir-la en una organització política més (això sí més a l'esquerra i més consecuent que IC-EV i ERC), potser per aquest fet, i per no sentir-me còmode en un paradigma de democràcia representativa, no votaré a la CUP (en singular) malgrat coincidir plenament amb elles, prefereixo les CUPs (en plural). Tanmateix, crec que aquest haurà de ser un dels debats que haurem d'encetar un cop acabat el període electoral. Mentrestant, els hi desitjo sort als companys i companyes de la CUP, malgrat cregui que estan cometent un error.
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
Tu si ke fas fàstic anti-cup!!!
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
04 jun 2004
Al del comentari anterior: no has llegit que volem sentir arguments, raonaments, i no pas insults?
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
05 jun 2004
d´igual forma podrieu criticar per criticar d´una manera millor. El meu respecte per la lluita a les institucions europees.

Per a jordi, li contestaria, que les CUP que treballen en els municipis són les mateixes que presenten candidatura contra la Constitució europea. el 13-j hi haurà sorpreses...
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
05 jun 2004
Per recuperar la dignitat: retirada urgent de l'anunci de la CUP

De: eorlinga Missatges: 14
Data: 02 de juny del 2004, a les 13:50

Contingut
Nose si encara hi som a temps? però no es pot anar pel món amb aquesta falca radiofònica i la cumbia de la unitat popular xDDD

Ho dic en serio, la gent pendra en serio aquest anunci ? Si sembla un anunci electoral de les eleccions de l'any 79!!!

...I com que votar els de sempre potser seria massa vulgar....XDDDDD

Tothom a baixar-se la cumbia, no te desperdici xD Potser serà el nou exit de l'estiu a la discoteca el Rincón de la Rumba...diem frikis als de l'estat català i despres fem això!!

Visca l'orquestra "esquerra independentista" !!xDD ideal per casaments, comunions i festes majors de pobles amb menys de 200 habitants! El preu inclou en titot , un maulet tocant l'acordió i la coral del cor de maria!!



Tots desplegats Tots plegats Nous desplegats Últim dia Últims 2 dies

De: kgndna Missatges: 231
Data: 02 de juny del 2004, a les 13:57

Contingut LESTONNAC CREW 1985


Home... a mi no m'ha entusiasmat gaire la falca i la cúmbia... o sigui m'agrada per estar tajat en una festeta però per captar vots... no sé si és el camí xD


--------------------------------------------------------------------------------

quants somnis ens negaran companys, quant de temps ens ho mirarem? > organitzem l\'odi! //*//
Obre els ulls, defensa la terra! > www.ajs-g.tk [AJSG]







De: cortsenc Missatges: 55
Data: 02 de juny del 2004, a les 14:05

Contingut la revolució cortsenca


He de dir que al principi em van caure els collons al terra, però despres de donar-li voltes, vaig fer unes altres consideracions;

Aqui es demostra la diferència en les campanyes electorals.
N'hi ha uns que busquen el vot dient mentides.
n'hi ha uns altres que no diuen cap mentida, i es mostren com són.

Potser penses que no és un anunci efectiu perquè estas acostumant a veureel típic anunci de farem això, prometem això, del polític de torn amb americana i corbata...

La política classica ja ha passat... perque no podem fer una política lúdica?
No s'ha d'aborrir a la gent!!

L'Esquerra Independentisa diu Vota la Unitat Popular!!
Salut i CUP!


--------------------------------------------------------------------------------

SI LA TV ES VOSTRE, EL CARRER ÉS NOSTRE!!
Un bocí de lluita, a cada racó dels Països Catalans!!





De: kgndna Missatges: 231
Data: 02 de juny del 2004, a les 14:16

Contingut LESTONNAC CREW 1985

Molt bé tot això que dius... però cal ser efectius i busquem resultats. I si la societat no està preparada per a una campanya així, estem perdent el temps. Si el producte no té sortida... la fallida és qüestió de temps. I el nostre projecte és massa bo com per a que no triomfi.

CUP O MORT!


--------------------------------------------------------------------------------

quants somnis ens negaran companys, quant de temps ens ho mirarem? > organitzem l\'odi! //*//
Obre els ulls, defensa la terra! > www.ajs-g.tk [AJSG]


De: Dolsainera Missatges: 122
Data: 02 de juny del 2004, a les 14:23

Contingut

Així m'agrada, davant la decepció: optimisme. Realment és una manera diferent de fer les coses... però què és la CUP sinó això?


De: eorlinga Missatges: 14
Data: 02 de juny del 2004, a les 15:08

Contingut


Es pot fer uan cosa lúdica i diferent, eprò es que això em sembla més aviat caspos i molt cutre. Per exemple, la campanya NOS-UP si que és original i "lúdica"...

ahh, i per ballar en una festeta aquesta cançó has d'anar molt i molt cegu!!!




De: danielcardona Missatges: 28
Data: 02 de juny del 2004, a les 17:23

Contingut

A mi tampoc no m'agrada la falca de la CUP. Però bé, no per això deixaré de votar CUP. Conclusió: dubto que els anuncis aquests serveixin de gaire. Ni per aconseguir vots ni per perdre'n.


De: semprelliure Missatges: 70
Data: 02 de juny del 2004, a les 17:50

Contingut

ON PUC VEURE L'ANUNCI?






De: Dolsainera Missatges: 122
Data: 02 de juny del 2004, a les 17:53

Contingut

A www.cup-europees.org hi ha els horaris i les cadenes on el passaran.


De: lillu Missatges: 35
Data: 02 de juny del 2004, a les 18:47

Contingut

eorlinga...
No s'ha fet la cançoneta perquè t'agradi a tu... no siguem tant egos si us plau! Abans de criticar res pensa que l'esforç que s'està fent per tirar endavant aquesta campanya és monumental, si no tens feina i et consideres independentista segur que en pots trobar algun lloc.


--------------------------------------------------------------------------------

Endavant amb les CUP!
www.llibertat.com/cup
www.cup-europees.org








De: RobRoy Missatges: 116
Data: 02 de juny del 2004, a les 19:25

Contingut


Home, el que és l'anunci no esta malament, però el que és la musiqueta de fons...més patètica no podia ser!


De: SKA Missatges: 86
Data: 02 de juny del 2004, a les 19:52

Contingut EN HOMENATGE LA VICTÒRIA


Home jo no vull ser gaire dur amb el tema,però la veritat és que qualsevol sintonia de fons i 4 slogans llegits ves quedat millor que la patxanqueta aquesta.
Ja sabem que lo important són les ideies, però si aquestes no es saben vendre........
En canvi, (jo no soc votant de CUP),reconec que els cartell esta força bé i admiro la militància de la CUP de Sabadell que esta fotent cartells a tort i a dret.


Títol: VISCA LA CUMBIA D'UNITAT POPULAR

De: cortsenc Missatges: 55
Data: 04 de juny del 2004, a les 20:57

Contingut la revolució cortsenca


Estic d'acord amb tu en el fet que l'EI encara no hem sapigut explicar be el nostre projecte, i això es reflexa amb la gent, però cal dir que amb els mitjans que tenim per arribar-hi, és complicat que els hi arribi un discrus sense intoxicacions i clar.
De fet, en un anunci tampoc expliques la teva declaració de principis i que vols que et digui, com més l'escolto més m'agrada. Jo crec que apartir d'ara serà cançó per posar quan acaba l'últim grup d'un concert, allò que es posa m'entre s'obren els llums i la gent de l'organització convida a marxar la gent.

VISCA LA CUMBIA A LA UNITAT POPULAR!!
PER CANVIAR LES COSES NO ES POT ANAR AMB UN POSAT COVARD!!
POTS DIR-LI SOCIALISME O COM ET VINGUI DE GUST, QUE ÉS EL FET NO ÉS EL MOT, EL QUE POT CANVIAR-HO TOT.


--------------------------------------------------------------------------------

SI LA TV ES VOSTRE, EL CARRER ÉS NOSTRE!!
Un bocí de lluita, a cada racó dels Països Catalans!!



De: noicat Missatges: 1582
Data: 04 de juny del 2004, a les 21:07

Contingut


Doncs jo no he pogut veure l'anunci perquè el passen en horaris intempesitus i en aquelles hores estic a la feina.

Què vol dir cúmbia? Ho sento, potser m'estic fent gran però és que no sé què vol dir aquesta paraula...


--------------------------------------------------------------------------------

Al Fossar de les Moreres no s'hi enterra cap traïdor; fins perdent nostres banderes serà l'urna de l'honor! Venjarem la sang dels patriotes catalans i en llur nom esdevindrem soldats de la llibertat!



De: cortsenc Missatges: 55
Data: 04 de juny del 2004, a les 21:28

Contingut la revolució cortsenca


Els nens/es d'un IES del Raval fan una classe de balls cada setmana que és de Cúmbia.
Es veu que és un tipus de ball originari de terres colombianes, venezolanes... per aquella zona.
Podriem dir que és un ball tropical, alegre i mogut.
Els primers que vaig sentir que ho deien eren els Dusminguet!


--------------------------------------------------------------------------------

SI LA TV ES VOSTRE, EL CARRER ÉS NOSTRE!!
Un bocí de lluita, a cada racó dels Països Catalans!!



De: noicat Missatges: 1582
Data: 04 de juny del 2004, a les 22:45

Contingut


gràcies per aclarir-m'ho, cortsenc.

ara que sé què és la cumbia aquesta encara flipo més en pensar que la CUP ha recorregut a sons musicals hispans per a teló de fons de la seva campanya televisada. encara no han entrat en política i ja la caguen?


--------------------------------------------------------------------------------

Al Fossar de les Moreres no s'hi enterra cap traïdor; fins perdent nostres banderes serà l'urna de l'honor! Venjarem la sang dels patriotes catalans i en llur nom esdevindrem soldats de la llibertat!





De: simkin Missatges: 361
Data: 05 de juny del 2004, a les 03:24

Contingut La Plana Alta


No fotes tio, que la música es internacional.... si es una candidatura catalana haurà de ficar-se sardana per força o que?


--------------------------------------------------------------------------------









De: iroz Missatges: 533
Data: 04 de juny del 2004, a les 21:36

Contingut


si bé diriem que això és poc seriós...

està bé agafar aires nous però s'ha de vigilar no caure en coses com fer conçonetes que a més són dolentes pq la gent pot pendre les CUP com a pallassos sense fronteres i no seria bo.

D'altre banda la gent que aquí digui que no canviarà el seu vot i que per tant els anuncis no serveixen es que està molt equivocat. Ell no canvairà el seu vot pq té unes conviccions i una relativa formació darrera, algú qualsevol que s'està prenent uns festucs mentre veu l'anunci dirà: quin dia és la festa???

I ara una cosa i sigueu sincers, de moment la millor musiqueta és la d'ERC.

salut!


--------------------------------------------------------------------------------

tot és possible, tu decideixes. ||*|| PPCC






De: txema20 Missatges: 433
Data: 04 de juny del 2004, a les 22:26

Contingut


Psé, em semblaria millor un anunci més...xocant, que arribi directament al cor dels i de les ciutadans/es dels PC. Potser una música més contundent, rotllo reportatge "60 minuts. La ment d'un assassí abertzale d'Al Qaeda ", tot esmentant els principals problemes pels quals atravessen els PC i una altra música que anunciï temps millors. Digueu-me manipulador, però crec que això arriba més directament a la ment del/la "ciutadà mitjà-baix". O, millor dit, sense música directament, només que una persona o grup de persones parlin sobre la situació actual dels PC i propostes, etc., per què no?.


--------------------------------------------------------------------------------

La història està escrita pels que històricament han massacrat, torturat, robat, manipulat, mentit i pels que avui demanen a crits: Basta ya!.









De: Dr. Catxassa Missatges: 6
Data: 05 de juny del 2004, a les 04:25

Contingut


La cançó aquesta està molt bé.
Si l'haguessin fet els bascos els que la critiquen es farien palles.


De: Dr. Catxassa Missatges: 68
Data: 05 de juny del 2004, a les 04:42

Contingut


El que no acabo d'entendre és com, sent tant experts com sou en música, lletres dfe cançons, publicitat i realització videogràfica, com és que ho ho heu fet vosaltres?
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
05 jun 2004
NO CEREBRO, VOTA CUP
CUP
CUP
CUP
CUP
CUP
Re: Comentari sobre la CUP i les europees
05 jun 2004
NO CEREBRO, VOTA CUP
CUP
CUP
CUP
CUP
CUP
Sindicato Sindicat