Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: sense clasificar
Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
·La Coordinadora de Festes Populars porta Obrint Pas al carrer Còrsega

Aquest agost les festes de Gràcia tornen a triomfar. Destaquem el programa de les alternatives que munta la Torna (al carrer Sant Pere Màrtir) i les alternatives de la Coordinadora de Festes Populars, desterrades al carrer Còrsega i amb el plat fort d'Obrint Pas. Al carrer Còrsega, la Coordinadora de Festes Populars presenta un cartell de luxe que inclou una setmana de concerts amb grups com Obrint Pas, els xilens Legua York i els barcelonins Almargen i At Versaris, els rumbers Meztuca i Jaleo Real, revival de rock radical amb Insershow i Crit de Lluita i arrossada i concert vespertí de Feliu Ventura. El lema de la festa claret i concís: "300 anys d'ocupació, 300 anys de repressió".

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
Això de que la repressió bé de fora... ja fa una mica de riure i tot.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
A mi em molava mes quan,a les festes de gracia, alla al carrer perill, l'enemic era el Capital i l'Estat.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
Jo crec que portem mes de 300 anys de repressió...
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
quin cartell menys apropiat, la veritat que les feste de gràcia, ja fa anys que fant molt de fàstig, son festes per la gent de fora!
masificació,ànins de lucre en tot el que és fa...
no mola gens
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
és que les festes del carrer perill eren les alternatives.
almenys toquen surfin sirlas, no todo está perdido
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
A mi em fa fàstic que es paguin diners a segons quins músics, em refereixo a un membre d'Insershow que te actituds repugnants, que ha robat material i que va de superior per la vida.

Salut
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
Crec que els comentaris són una miqueta destructius, sobretot tenint en compte dues cosetes:

-el 2007 fa 300 anys que va començar l'ocupació borbònica dels Països Catalans i crec que sempre va bé recordar aquells passatges de la història que s'amaguen volgudament per part de l'estat. Sempre tenint en compte que s'han d'emmarcar en un paríode concret, suposo que si hagués estat un altre tema com el dels altres anys no estarieu despotricant no?? perquè amb aquest si?

-Sempre s'ha de valorar, i criticar per descomptat (però a, una crítica fonamentada, la feina que fan una sèrie de col·lectius del barri que treballen TOT l'ANY i que s'autogestionen per poder fer unes festes alternatives i diferents.

Xalut!!
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
eoooooo!!! aixi que toquen surfin sirlas jejej genial per les que no martxem de vacances estara molt be tornar a gaudir de festes al carrer ah pot ser alguna vegada critiques constructivas que sembla un programa de tv amb tant mal rotllo

Salut
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
26 jul 2007
Aneu-vos preparant graciencs i gracienques, la invasió portada a terme per part de guiris fashions i cools d'arreu del món s'apropa al seu punt àlgit. Compren o lloguen pisos que els autòctons no podeu pagar, instalen residències d'estudiants al vell mig de gràcia, obren restaurants per les butxaques més plenes, inauguren botigues superwais i supermodernes i... s'apropiarant de les vostres festes.

Salut i força, que la necessitareu.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
Doncs ami em molesta que gastem els nostres idners portan grups estrelitas com Obrint Pas, que cobren un paston i toquen pel millor postor.

La lluita ha de ser voluntariosa i desinteressada! No s'hi val que hi hagi suposats militants VIP!
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
Malgrat que cada any desterren més aquestes festes i són cada cop més difícils, i malgrat cada cop gràcia faci més fàstic, jo m'alegro de que es continuin fent aquestes "festes alternatives" (evidentment que no és el mateix que quan estàvem a perill). I agraeixo a la penya que s'ho està currant perquè això sigui possible. A veure què passa...
PD: totalment d'acord amb "un" que el que em falla és que es continui convidant al gos d'insershow que a part de lo anteriorment dit és un maltractador, un sexista i no es mereix ni estar en presència a aquestes festes.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
uff. yo a gracia no ya entro, paso
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
En primer lloc, crec que dir-li a aquestes festes "alternatives" és una usurpació en tota regla: la mateixa CFP s'ha encarregat SEMPRE de dir-li a l'Ajuntafems que la seva festa està emmarcada des del primer moment fa molts anys en les festes generals, de fet durant força temps formava part de la Federació de Carrers. Les "alternatives" SEMPRE han estat les de Perill, i després Kan Titella, i després Mare de Déu dels Desamparats, i després Joanic, i després Rovira i Trias, i després el solar, i enguany ja es veurà. Què passa, que com que un sector de les "alternatives" aquest any participa a la CFP s'enduen la marca de fàbrica? Que com sembla que ja no hi ha "alternatives" aquells que sempre s'han reivindicat de les festes oficials s'adjudiquen el qualificatiu d'"alternatius" per atraure més gent? I a sobre acceptant l'ubicació proposada pel Districte després de donar la tabarra amb comunicats i més comunicats durant els darrers mesos dient que era inacceptable. Doncs sí, molt "alternatives" aquestes festes, sí, sí...

En segon lloc, és cert que al final entre l'Ajuntament i els rics ens fotran la festa: al final es farà el que l'Ajuntament digui i vulgui, per atraure turistes, i els carrers hauran d'anar plegant. El mateix pregoner d'aquest any diu que són indiscutiblement "les festes d'estiu de Barcelona". De Barcelona, no de Gràcia. No és cap secret que l'Ajuntament es dedica darrerament a manllevar tota iniciativa popular i autònoma als seus designis, veritablement sorgida de la població. A veure quants carrers més pleguen l'any que ve...

Després, del lema no opinaré massa perquè cadascú guarneix i dedica la festa al que li sembla. Políticament discrepo MOLT (jo diria 4000 anys de repressió, si parlem d'opressió nacional potser sí que són 300 anys, i els que queden), però no hi tinc res a dir quant a tema de la festa. Això sí, que no li diguin "alternatives", sempre fagocitant i portant al propi terreny el que els pot servir, aquests leninistes.

En quart lloc, VISCA LA RUMBA, MORI L'ESTAT.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
per favor, que n'és de fàcil criticar des de l'ordinador. patètic
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
a quin lloc i a quina hora de quin dia toquen exactament els surfin sirles, si es que es pot saber?
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
Aquí hi ha molts pallassos!!!Que passa, que perquè no són les festes punkis no són alternatives????venga ya...ànim a la penya de gràcia, i amunt les festes alternatives!!!!!!!
I si no sabme del que parlem, doncs no diem res eh penya!!!!
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
A mi m'han dit que els surfin sirles s'han fet indepes i tenen carnet de batasuna, que tocaran el hit pubilla de cuixaforta amb gralles entre la muixeranga i els segadors. I que els han posat dins de la cúpula d'endavant perque mouen mases. Ara això sí, ells ja no son petitburgesos de gràcia, defensen una sola i única pàtria proletària VALLCARCA.
De moment accepten tocar a les festes populars de gràcia amb els insershow i els obrint pas per la quantitat de farlopa que els hi han ofert, per+ò posen com a condició sinequanum que toquin també els Karton de vino amb barretina i entre estelades.
Salut i visca el rythm amd blues rumbero i tripós.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
Hi falta technopunk!
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
"VISCA LA RUMBA, MORI l'ESTAT!"

M'ha agradat molt aquesta frase...



:-)))
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
"Molts pallassos", em fa l'efecte que qui no s'entera de què parla més aviat ets tu...
Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
De fet,hi hauran festes alternatives,sense cap membre de la CPF a la organizatcio. Aixó no vol dir que siguem enemics (o si jejeje)...tansols ke no son no seran la mateixa cosa. El que han fet en aquest comunicat es usurpació! Una rectificació caldria...

Mort al folk constructiu (i car i pesat) de obrint pas!
Visca el garage destructiu de surfing sirles!
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
Al marge de si són alternatives o no ho són, al marge de tot plegat, sotscric plenament el que diu "v", a qui només faria una puntualització: quan diu "que s'autogestionen per poder fer unes festes alternatives i diferents" hauria de dir que fan unes festes alternatives i diferents per poder autogestionar-se la resta de l'any, no confonguem... Si no, no caldria portar supergrups que atrauen masses, es farien unes festes més petites i més nostres.

Salut.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
"xtraball is back!" quin comunicat imbècil? això ho ha penjat algun memo a indymedia, no la CFP, i tots els mongos rabiosos peusnegres espanyolistes i crostes han sortit a bordar

ja s'ho faran seran un èxit les FESTES POPULARS, mal us pesi a policies, ajuntafems i nazipeusnegres
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
No entenc el comentari anterior. Sisplau, algú me l'explica? A quins nazipeusnegres es refereix? Per què haurien d'estar rabiosos? I el memo al que es refereix, 1850, que no és el grup independentista gracienc? Els que pengen totes les notícies susceptibles de ser d'interès de Transversal aquí a Indymedia? Memos? Bé, bé.

Aquí hi haurà memos, nazipeusnegres, policies i ajuntafems, però tot el que tu escrius és MERDA, digna d'un merda cremat per ves a saber què. Si ja només començar dius imbècil i mongos...

Tant de bo les FESTES POPULARS siguin un èxit, però ho seran MALGRAT gossos rabiosos com tu.

PD: Jo no he vist cap comentari espanyolista, ni peusnegres, ni crosta, em sembla que veus fantasmes o que tens obsessió i t'equivoques d'enemic. Potser a tu et molen les coses PER COLLONS, a d'altres ens agrada debatre i clarificar.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
???? Jo sí que l'entenc i te raó, està ple de nazipeusnegres que busquen excuses cutrres per criticar les millors festes populars de fa anys

que si volem llocs petits (?) que si la cfp usurpa del nom alternatiu (??) (que tothom sap que està registrat), que si la cfp ddiu que està emmarcad en la festa general (???) mentida, una cosa és que no en diguin alternativa, l'altra que tinguin res a veure amb la federació i la festa 'oficial'

i sí, està ple de peusnegresnazis que volen enfrontar la festa 'popular' i la festa 'alternativa'

i també hi ha molts espanyolistes a qui fa ràbia que a les festes populars es rdenuncii la vulneració dels drets populars catalans amb el lema dels 300 anys

que aqui de merda espanyola crosta pintada de colorets alternatius n'hi ha molta
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/310057/index.php

"Considerem legítim i irrenunciable el nostre dret a seguir organitzant les Festes Populars a la Plaça del Diamant. Durant més d’una desena d’anys hem participat activament dins la Festa Major des d’aquest espai"

S'emmarca o no s'emmarca DINS la Festa Major? Considera o no irrenunciable la plaça del Diamant? Per més que faci anys que va sortir de la Federació, que ningú ha dit que en segueixi formant part.

Respecte al possible enfrontament entre l'alternativa i la popular em sembla que es coneixen prou bé entre ells com per barallar-se per un post d'internet.

I a veure si no es porten grups grans per fer caixa... Tant l'alternativa com la popular, eh? Però és així. D'això només se'n salva Sant Pere Màrtir.

Aquí l'úni que ha bordat, i molt, ha estat el dels peus negres, i l'únic bel·ligerant en aquest sentit em sembla que és ell. O si més no, el més bel·ligerant. Així que menys acusar els altres i més mirar què es diu i sobretot com. Perquè jo encara no he llegit per aquí "indepes de mierda", "nazionalistas asquerosos", ni que "de merda estalinista autoritària i d'idees fixes pintada d'assembleària n'hi ha molta" ni res semblant.

El que deia, vosaltres amb els vostres fantasmes. I reitero que espero que vagin la mar de bé les festes, les alternatives, les populars, les alternatives a les alternatives i les que siguin. I que vagin bé i siguin un èxit no només per la quantitat d'assistents ni per la caixa que es faci, sino perquè la gent s'ho passi bé a la festa major de la seva vila, que per a això es fa.

Res més.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
27 jul 2007
l'espectacle amb pretensió de masses NO és alternatiu, sigui com sigui, ni es destini al que sigui els "beneficis".
Per la meva part, em sembla que les festes més alternatives a gràcia, fa uns anys, és la dels carrers engalanats amb la seva petita orquestra i les iaies al carrer. Per supossat també les del Perill, que entrava dins d'aquesta idea.
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
28 jul 2007
k super-mega-wai! token OBRINT NAS

i això es alternatiu?
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
30 jul 2007
"""A mi m'han dit que els surfin sirles s'han fet indepes i tenen carnet de batasuna, que tocaran el hit pubilla de cuixaforta amb gralles entre la muixeranga i els segadors. ........
posen com a condició sinequanum que toquin també els Karton de vino amb barretina i entre estelades.
Salut i visca el rythm amd blues rumbero i tripós.


molt bo jejejej les grupies estarem alla sobre tot per veure els karton de vino amb barretina JAJAJAJ i com no per que ens convidin a Farlopa

petons
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
05 ago 2007
Per favor! no mes grups de merda barretinas de postal! visca les alternatives del perill del diamant i aquestes tambe! a falta de pan buenas son tortas!
Als critics de merda, que colaborin amb els alternatius i es deixin d´histories!
Visca les festes tambe les de gracia!
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
11 ago 2007
Què és alternatiu i què no??? Óstia lleigeixo i llegeixo més comentaris i l'únic que em passa es que m'angoixo... perquè no deixem de filar tan prim en el qui és això i el qui es lo altre i ens dediquem a passar-nos-ho bé i a emborratxar-nos i a relacionar-los i a fer les cabres bojes ke per això se li diuen FESTES!!!!!!! Amb tantes raons amunts i avalls no s'arriba enlloc, menys raó i més ganes de passar-s'ho bé que parlant tant i fent tan poc no s'arriba enlloc!
Re: Programa de luxe a les alternatives de Gràcia
11 ago 2007
Senyores i senyors alternatius, amb tantes contradiccions he decidit presentar-me al jutjat de l'alternativitat, no sé si passaré el control, no sé si sóc prou alternatiu, vostès critiquen tan que ja no sé per on tirar... he decidiiiit, he decidiiiiitt fer-me hippypunkyfashion això de ser alternatiu de pura cepa es massa complicat, es tan pesatt, es tan pasat passar el control de l'alternativitatt, m'hi posen tantes objeccionss, que jo vaig perdent la meva autenticitat.... (POSSIBLE CANÇÓ, ME L'HA DEIXAREU TOKAR A LES FESTES??)
Sindicato Sindicat