Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: corrupció i poder
Comunicat de l’ AEP davant l’actitud de la UB amb el col·lectiu d’immigrants
16 jun 2004
El passat 11 de juny els estudiants de diverses facultats de la Universitat de Barcelona vam trobar tancats la majoria dels accessos als centres. Els motius donats des de la UB eren diversos: per motius tècnics, de seguretat... i el personal d’administració i serveis no donava més explicacions. Ràpidament però va començar a córrer el rumor de que aquests fets estaven motivats per la voluntat del rectorat d’impedir el tancament d’un col·lectiu d’immigrants a les instal·lacions de la UB.

Arran d’això l’Associació d’Estudiants Progressistes ens vam posar en contacte amb representants d’aquest col·lectiu per contrastar aquest rumor. En realitat aquest col·lectiu d’immigrants només havia sol·licitat un espai a la universitat per celebrar una assemblea. La universitat s’hi va negar i, per por de que l’ocupessin, van tancar-ne les portes.

Davant aquests fets l’AEP considera molt greu que una Universitat Pública negui un espai on reunir-se a un col·lectiu amb una situació tan precària, desentenent-se d’un greu problema social, i tanqui les seves portes per aïllar-se’n. L’actual llei d’estrangeria no ha fet més que empitjorar la ja difícil situació dels immigrants il·legals, que ni tan sols els considera ciutadans de ple dret. La universitat no pot estar al marge dels problemes de la societat, sinó que ha de ser un element actiu en la recerca de solucions, ja sigui promovent la creació d’espais de diàleg o facilitant el bon funcionament dels ja existents.

Deixant de banda els motius més polítics, el fet de tancar diversos accessos de la universitat és per si mateix un acte d’irresponsabilitat des del punt de vista de la seguretat, ja que en cas d’evacuació hauria provocat problemes.

Per tot això des de l’AEP demanem explicacions a la Universitat de Barcelona per la seva actitud poc democràtica i per haver amagat els motius reals del tancament dels accessos.
Mira també:
http://www.aep.pangea.org

This work is in the public domain

Comentaris

UNIVERSITARIS...
16 jun 2004
universitarios, dejad vuestro rollo barato, y venid a las cloacas... donde nace el PUNK!
Re: Comunicat de l’ AEP davant l’actitud de la UB amb el col·lectiu d’immigrants
16 jun 2004
mira, un imbècil
Re: Comunicat de l’ AEP davant l’actitud de la UB amb el col·lectiu d’immigrants
16 jun 2004
AEP : quina colla d'hipòcrites, A Palestina si, a Africa tb, però ... i als Països Catalans ?
Re: Comunicat de l’ AEP davant l’actitud de la UB amb el col·lectiu d’immigrants
16 jun 2004
Un que compara la situació de Palestina i Àfrica amb la dels Països Catalans. Mira si s'ha de ser curt de mires.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more