|
Notícies :: un altre món és aquí : pobles i cultures vs poder i estats |
La Policia desmantella les taules de la Consulta Social Europea a Sant Adrià de Besòs
|
|
per CSE Sant Adrià de Besòs Correu-e: consulta ARROBA desdelamina.net (verificat) |
13 jun 2004
|
A Sant Adrià hem posat 4 taules a les 11 del matí pels diferents barris del municipi, i una altra a la zona del Besòs de Barcelona. |
|
LA POLICIA DESMANTELLA LES TAULES DE LA CONSULTA SOCIAL EUROPEA
La Consulta Social Europea, que s’havia de portar a terme a 89 punts a tot Catalunya, ha estat desmantellada en gran mesura al llarg del matí per part d’efectius de la Policia Nacional i dels Mossos d’Esquadra.
A Sant Adrià hem posat 4 taules a les 11 del matí pels diferents barris del municipi, i una altra a la zona del Besòs de Barcelona. Muntatge de taules, carpes i plafons informatius, hem començat un matí ben animats fins que ens han anat donant informació de que a Barcelona la Policia ha començat a desmantellar taules de la Consulta. Només hem pogut estar al carrer fins les 12.30H, moment en què els Mossos d'Esquadra ens ha requissat el material de l'última taula, després d'haver fet el mateix amb les altres.
A la tarda ens hem aplegat en assemblea d'urgència a la Rambla del Raval de Barcelona, conjuntament amb persones dels grups promotors a la resta de Barcelona i comarques, i en contacte amb els de les demés poblacions catalanes i la coordinació estatal. S'ha manifestat la manca de sentit democràtic que ha tingut aquesta prohibició i el greu atemptat que representa a la llibertat d'expressió. S'ha proposat fer un acte de protesta el dimarts 15, i dur a terme de nou la Consulta el diumenge 20/juny, en la mesura que els diferents grups promotors els hi sigui viable.
NOVA CONVOCATÒRIA PEL DIUMENGE 20/JUNY I ALTRES PROTESTES
A Sant Adrià tornem el diumenge 20 a realitzar la Consulta. Aquesta vegada concentrarem l'activitat de consulta a una sola taula:
Consulta Social Europea :: Sant Adrià de Besòs
Plaça de la Vila,
matí :: 11 a 13.30H |
Mira també:
http://www.desdelamina.net/consulta http://www.consultaeuropea.org |
This work is in the public domain |
Re: La Policia desmantella les taules de la Consulta Social Europea a Sant Adrià de Besòs
|
per lollamandemocraciaynoloes... sinpatria ARROBA nifrontera.net |
13 jun 2004
|
En la playa de la Malvarrosa en Valencia, ocurrió lo mismo, los maderos municipales, impidieron que se instalara la mesa, pedían la autorización para instalar... |
Re: La Policia desmantella les taules de la Consulta Social Europea a Sant Adrià de Besòs
|
per molt bé |
14 jun 2004
|
Puta mare el cartell!!!!!!
A tot arreu se sortirà el dia 20 de juny altra vegada? |