|
|
Notícies :: ecologia |
Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
|
per Fol2DTiS Correu-e: fol2dtis ARROBA correucatala.com (verificat) |
02 jun 2004
|
Les associacions ADDA i WSPA han posat una nova campanya en marxa, a l'estil de l'efectiva "Barcelona antitaurina, per a recollir firmes i enviar-les al Parlament per a que prohibeixi les curses de braus. |
Després de l'èxit de la campanya "Barcelona antitaurina" organitzada per les associacions ADDA i WSPA, amb la qual es van recollir prop de 250000 firmes i es va aconseguir, amb el suport directe d'ERC, que Barcelona es declarés ciutat contrària a les curses de braus, ara s'ha posat en marxa una campanya semblant però encara més important que l'anterior. En aquest cas les firmes van destinades a que el Parlament de Catalunya modifiqui la llei existent de Protecció dels Animals, prohibint així espectacles cruels i sagnants com les curses de braus.
El fet que aquesta nova campanya sigui més important que l'anterior recau en que les competències per a prohibir aquests espectacles són del Parlament i no dels ajuntaments. Això fa que la fita sigui més complicada i, per tant, es necessiti encara més recolzament. Les fulles per a recollir les firmes estan disponibles a la web addaong.org/torosforum, i hi ha versió en català i en castellà. |
Mira també:
http://www.addaong.org/parlamentcatala.html http://www.addaong.org/parlamentcastellano.html |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per Es |
02 jun 2004
|
No estic en cap cas d'accord amb als toros, pero no hi vaig i ja esta. Prohibir es feixeste i anti-democratic, educar en el respecte sempre és molt millor i més durable. |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per vale |
02 jun 2004
|
A partir d'avui està permesa la violació. Prohibir és feixista i antidemocràtic. |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per no entenc re d re |
02 jun 2004
|
com qe prohibir la tortura d'animals es tortura ??!!! |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per no entenc re d re |
02 jun 2004
|
com qe prohibir la tortura d'animals es feixisme?? |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per m |
02 jun 2004
|
Ningun niño sin juguete, ningun torero sin cornada. |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per mussa |
02 jun 2004
|
Es: quan t'hagin clavat 10 banderilles al cul parlem d'educar i no prohibir segons quines coses!!... |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per Fol2DTiS fol2dtis ARROBA correucatala.com |
02 jun 2004
|
M'estàs parlant d'anarquisme teòric, poc aplicable en aquests temps que corren. La democràcia prohibeix el que cal quan cal, segons les tendències de la societat. I la societat catalana, en més d'un 90%, no vol curses de braus. Tu fes el que vulguis, si així creus que aconseguiràs alguna cosa. Jo recolzaré la campanya i espero que tiri endavant. Han tingut molts anys per adonar-se'n que és una barbaritat. Simplement ja n'hi ha prou. |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per Motxalo! |
02 jun 2004
|
L'"ART" DE LA TORTURA
Potser hagis sentit que la "fiesta nacional de los toros" és una art, pero no ho és. És una ciència... la ciència de la tortura. Res en la "fiesta" és genuï, nomès el dolor.
Li diuen valenta pero no ho és; 24 hores abans d'entrar a l'arena el brau ha estat sotmès a un tancament en la foscor per tal que, al sortir a la plaça, la llum i els crits dels espectadors l'aterrin i miri de fugir saltant les tanques que l'envolten. Aixó ho fan per donar l'imatge entre el públic que el brau és ferotge, pero el seu instint i la seva primera reacció només apareixer és la de fugir.
Li han retallat les banyes, per protegir el torero, i li van penjar sacs d'arena al coll moltes hores. També li han colpejat els testicles i els ronyons, li van induir diarrea al posar sulfats a l'aigua que veu. Tot aixó per afeblir-lo, confondre'l i en definitiva aterrir-lo quan surti a la plaça. Pero encara hi ha més, li han untat els ulls amb greix per fer-li perdre visió i li han untat les potes amb una substà ncia molt coent que el crema. Aixà l'impedeixen estar-se quiet, fent-lo moure constantment pel dolor i la confusió per no avorrir el públic i que torero pugui lluïr-se.
Pels cavalls dels "picadores" es trien cavalls sense valor comercial, perque no passen de les tres o quatre "corridas" com a molt degut a les constants fractures de les costelles i dels molt probables esbudellaments.
Se'ls posa un guardapit pero no es tant per protegir-lo sino per evitar que el públic vegi les ferides del cavall que molt sovint presenten exposició de vÃsceres. El públic crida i aplaudeix, excitat per la sang i el patiment. Que només acaba de començar.
El treball del "picador" consisteix en desagnar el brau quan el torero creu que aquest l'embesteix amb massa energÃa, clavant-li una llança al llom que a més de trencar-li vasos sanguinis i nervis li destrossa els musculs trapecis, romboides, espinòs, semiespinòs, serrats i transversals del coll.
Només ho fan per assegurar que el brau pugui oferir l'expressió artÃstica i nacional espanyola que es mereix aquest espectacle.
Només un cop de llança podrÃa matar el brau, per aixó ho fan en tres temps. Per fer-lo durar, per allargar la seva agonÃa fent que els espectadors puguin gaudir-la més temps.
Les “banderillas� asseguren que l'hemorragia continui; es miren de posar al mateix lloc ja danyat amb els ganxos de metal. El ganxo es mou dins la ferida amb cada moviment del brau i amb el frec de la “muleta�, el pes de les
“banderillas� te aquesta funció precisament.
Algunes “banderillasâ€? tenen una punxa de 8 cms, i són anomenades "de castigo", a les que el brau es sotmes quan aconsegueix defugir la llança del “picadorâ€?. Las “banderillasâ€? prolonguen l’esquinçament i aprofundiment de les ferides internes. No hi ha lÃmit al nombre de “banderillazosâ€?, tants com calguin per esquinçar els teixits i la pell del brau.
La pérdua de sang i les ferides a l’espina dorsal impedeixen que el brau aixequi el cap amb normalitat i és llavors quan el torero s’hi pot atançar. Amb el brau prop de l’esgotament, el torero ja no pateix pel perill i pot permetre’s el luxe d’enretirar-se del brau després d’un “paseâ€? especialment “artÃsticâ€? treient el pit afora i fatxendejant-se al temps que reb els aplaudiments del públic.
Quan el brau arriba a estar molt malmès, el “matador� entra al “ruedo� en una celebració de bravura i masclisme pero només per enfrontar-se a un brau esgotat, agonitzant i confòs.
El brau es travessat amb una espassa de 80 cms de longitud, que pot destrossar-li el fetge, els pulmons, la pleura, etc., segons on penetri al cos de l’animal; de fet, quan li trenca una gran artèria el brau agoniza enmig de grans vòmits de sang.
Al matar-lo, si el brau té una mica de sort ho farà d’una sola estocada, pero no como es creu d’una se estocada al cor si no que l’espassa travessa pulmons i diafragma, potser una artèria major, i d’aquà l’hemorragia que tant sovint es veu a la boca i al mussell. Molt sovint moren ofegats en la seva pròpia sang.
Pero el brau, en un intent desesperat per sobreviure, es resisteix a caure i mira d’avançar envers la porta per on va entrar cercant una sortida a tant patiment absurd. Pero llavors l’apunyalen a la nuca amb el “descabello�, una altre llarga espassa que acaba en una ganiveta de 10 cms. Malgrat aquests aterridors torments l’animal no acostuma a morir immediatament per la seva gran força, pero acaba per caure al terra totalment destrossat
Llavors el rematen amb la “puntilla� de 10 cms. amb que miren de tallar-li la médula espinal, a l’alçada de les vèrtebres atlas i axis. El brau resta aixà paralitzat, sense poder ni moure el cos ni els musculs respiratoris pel que molt sovint mor asfixiat i ofegat en la seva sang que surt del seu mussell.
Pero encara que ha perdut tot control i tota sensació del seu cos del coll cap avall, després de que li tallessin les vèrtebres, pot mantenir-los perfectament de les vèrtebres cap amunt. Aixó vol dir que es perfectament conscient de tot incloent quan l’arroseguen fora del “ruedo� per tallar-lo en troços.
És aixó un art?
Pensa-hi.
No vagis a “corridasâ€? de braus. Boicoteja polÃticos, artistas i semblants associats a aquest espectacle sadic, com per exemple en Savater.
El més important... ensenya els teus fills a respectar la vida per evitar que pugui arribar a gaudir del patiment d’altres persones i dels animals. |
Re: PER A ES
|
per Mireia |
02 jun 2004
|
Exacte, prohibir és feixista i antidemocràtic, hem d´edcuar en el respecte!!!!!!!!
Seguint la teva teoria, és feixista i antidemocràtic prohibir la violació, a qui no li agradi violar que no violi i ja està!!
I a qui no li agradi abusar de menors que no n´abusi i ja està, però que respecti els pederastes collons!!!
I a qui no li agradi que a les nenes se´ls faci ablació del clítoris que no ho faci amb les seves filles, però que respecti amb educació i tolerància els pares que volen esquinçar la vida a les seves filles.
I finalment, qui no vulgui tirar petroli al mar que no en tiri, però que deixi tirar petroli als altres no??
Segueixo o no cal, o m´he perdut en alguna cosa...??? |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per proporcs |
02 jun 2004
|
Em nego a que es compari un esser huma amb un animal. Jo no recolzo les corrides...pero no es el mateix una violacio que un espectacle taurí.
Per cert...per a quan una campanya "Catalunya antigranjes de porcs"?? |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per bai |
02 jun 2004
|
Ei proporcs, perdona ke et digui ke per mi és tan aberrant violar a una dona innocent com torturai assassinar a un animal innocent, sigui kin sigui akest animal, ni l´animal ni la dona m´han fet res, m´entens!!!???
Per l´alliberamnet animal!!! |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per vaja tela |
03 jun 2004
|
Liberación animal ahora y siempreeee!!!
"Mireia" prohibir és feixiste i tot el que vulguis... però en aquesta vida que tothom mira només pels seus propis interessos, sino és prohibisin algunes accions això seria "Can Pixa"...totes les teves teories, que has descrit avans, hauries d pensar que hi ha gent que li semblaria correcte en un moment donat violar, abusar de menors, tirar petroli y un llarg etc.
Amb l'educació actual l'anarkia no arribaria en lloc, per que tothom pensa egoïstement |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per Mireia |
03 jun 2004
|
Proporcs, si et poses a recollir firmes jo signo, suposo que tú ja hauràs signat no?
D´acord, no comparem persones amb animals. Seguint la teoria de que cadascú faci el que vulgui, doncs que no es prohibeixi tirar petroli al mar, que total, només afecta als animals, i a sobre petits animalons com els peixos, crancs,.... que de cervell no en tenen gaire. Sí, permetem que els que vulguin abocar petroli ho puguin fer, i a qui no li agradi que no en tiri, però que respecti a la pobra gent que aboca fuel al mar!! Aquesta és la vostra llibertat i tolerància? |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per Mireia |
03 jun 2004
|
"vaja tela" com pots pensar que ho he dit de debò. Si llegeixes bé, veuràs que ho faig per contestar al tal "es", que diu que no s´han de prohibir les corrides de toros i que a ell no li agraden i no hi va.Llavors jo poso exemples de coses com la violació, ablació al clítoris, o abocar petroli al mar per argumentar que també s´han de prohibir les corrides, captes???? |
proporcs
|
per lectora |
04 jun 2004
|
el esser huma es un animal, per lo tant crec q se pot comparar. q sigam d'eixa especie no vol dir q tinga q ser millor. especialment perq hi ha sobrepoblacio i ens estem cargant, com un cangre, al reste d animals i al planeta. mes be crec q tendriem q tornar-nos mes humilds i dependre d altres animals mes inteligents en la seva relacio amb el planeta. |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per probledes |
04 jun 2004
|
per a quan una campanya "Catalunya anticultius de bledes"? |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per galga127 |
06 jun 2004
|
Antiespecista 100%
Tots tenim el dret a la vida, al respecte, al dret a ser defensats... Tot esser viu!!!!
¿k val més un animal racional k un animal no racional? i això de k??
I perk hem de tenir més drets?? Perk k jo sapiga tots patim el dolor igual...
He vist animals morir de tristor... i patir per mals petits pitjor que les persones.
Informeu-vos be del que pateixen els toros... Motxaló ho explica detalladament.
Quan això arribi al vostre cor llavors decidiu que no tenen els mateixos drets. Clar aixo si podeu sentir-ho...
I del feixisme no dic res més perque la Mireia ho ha deixat ben claret. Pero que consti que això es absurd fins a la medul.la Com la típica frase: "Es que sin las corridas se extinguirian los toros" Molt bé llavors fem "corridas" de linxs iberics a veure si conseguim que no s'extingueixin...
En el que si estic d'acord es que s'ha d'educar desde ben el principi el respecte pels animals.
Antiespecista 100%
"Las corridas de toro... ¡Si! en el chocho de la vaca" |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per galga127 |
06 jun 2004
|
Antiespecista 100%
Tots tenim el dret a la vida, al respecte, al dret a ser defensats... Tot esser viu!!!!
¿k val més un animal racional k un animal no racional? i això de k??
I perk hem de tenir més drets?? Perk k jo sapiga tots patim el dolor igual...
He vist animals morir de tristor... i patir per mals petits pitjor que les persones.
Informeu-vos be del que pateixen els toros... Motxaló ho explica detalladament.
Quan això arribi al vostre cor llavors decidiu que no tenen els mateixos drets. Clar aixo si podeu sentir-ho...
I del feixisme no dic res més perque la Mireia ho ha deixat ben claret. Pero que consti que això es absurd fins a la medul.la Com la típica frase: "Es que sin las corridas se extinguirian los toros" Molt bé llavors fem "corridas" de linxs iberics a veure si conseguim que no s'extingueixin...
En el que si estic d'acord es que s'ha d'educar desde ben el principi el respecte pels animals.
Antiespecista 100%
"Las corridas de toro... ¡Si! en el chocho de la vaca" |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per ara |
06 jun 2004
|
EL TRIUNFO DE LOS FARISEOS
ABC. ESPAÑA, ABRIL DEL 2004.
ALBERT BOADELLA
Parece lógico que a quien no ha vivido muy de cerca la evolución de la sociedad catalana durante las últimas décadas puedan resultarle algo enigmáticas algunas de sus actitudes recientes. Una comunidad que lleva tanto tiempo asumiendo y rentabilizando el complejo de persecución no es extraño que haya construido un intrincado código de subterfugios para conseguir un día la tierra prometida sin alertar al adversario. Hoy, una gran mayoría de españoles parecen sorprendidos al descubrir esta nueva Cataluña vehemente, cuya exhibición de rasgos secesionistas nada tiene que ver con aquel territorio de gente aparentemente taimada y dialogante del reinado pujolista. Sin embargo, dicha sorpresa revela de nuevo una errónea interpretación de nuestro pasado reciente.
Precisamente, durante las dos últimas décadas, en las instituciones catalanas se ha venido tejiendo con sutil tenacidad una trama de mensajes subliminales bajo un objetivo muy preciso. Se trataba de transmitir desde cualquier medio público, ya fueran emisoras, colegios, asociaciones o clubes, los maleficios de todo aquello que desprendiera tufo español. Así de sencillo. Lo hemos comprobado a diario en infinidad de tertulias, en los humoristas de la TV3, en el servicio meteorológico, en los libros de texto, en el deporte, en la obstinada cruzada del ejército de filólogos, etc. Los resultados de aquella persistente y sagaz política de intoxicación han empezado a emerger en los últimos tiempos, pero nadie debe rasgarse las vestiduras porque la comedia sólo acaba de levantar el telón. Toda una generación ha sido instruida en estos precarios principios y obviamente tratarán de ponerlos en práctica. Otra cosa es que el espectáculo, por sus tintes de provincianismo castizo, acabe resultando hasta divertido y algunos incluso nos lo tomemos a pitorreo.
Bajo este prisma, la decisión del Ayuntamiento de Barcelona declarándose ciudad antitaurina no debería sorprender a nadie. Las motivaciones "humanitarias" con relación a los bichos no son más que una cortina de humo. Tampoco es cuestión de entrar en razonamientos y polémicas culturales sobre el arraigo de la tauromaquia o la supuesta alma de los animales. El asunto es de otra naturaleza. Aquí sólo se quiere demostrar al resto de la península que los catalanes no somos unos salvajes practicantes de la tortura y el asesinato a un pobre animal indefenso, mientras nos divertimos al son del pasodoble "Suspiros de España". Por consecuencia, cualquier otra consideración del hecho siempre resultará incoherente y enigmática. De lo contrario, ¿cómo podríamos explicarnos que el concejal de ERC señor Portabella, uno de los paladines de la decisión, sea el presidente del zoo barcelonés? El espacio ciudadano donde se atropella con mayor escarnio público la dignidad de los animales.
Cuando se quiere imponer una realidad artificial en la que los catalanes representamos los modernos y cívicos, mientras que el resto de España arrastra la herencia salvaje, casposa e intolerante, hay que hacer lo que sea para que cuadre el invento. Naturalmente, se recurre con el mayor cinismo a lo que Arcadi Espada llama la caja B de la moral, y si conviene se afirma que los toros poseen: "...un sistema nervioso de similares características a la especie humana". Todo ello, mientras en la impoluta Cataluña se crían nada menos que diez millones de cerdos en régimen intensivo. Si esta definición les resulta abstracta, me permito informarles que el procedimiento intensivo significa diez millones de cerdos viviendo toda su existencia en apenas dos metros cuadrados, mientras intentan equilibrar constantemente sus patas sobre unas rejas por las que fluyen los excrementos. Su único movimiento posible se reduce a inclinar ligeramente la cabeza para comer pienso, ya que el transporte al matadero se efectúa en idénticas condiciones.
Cataluña es hoy la pionera en España y Europa para esta clase de tortura a la especie animal. Una tortura, dicho sea de paso, muy rentable. Aunque tampoco debería sorprendernos si encontramos mañana algún pseudo científico, especialista en rasgos diferenciales, argumentando que eso ocurre, porque el cerdo no posee el mismo sistema nervioso del toro, tan parecido al humano. Bajo semejantes ocurrencias, ¿dónde pondremos el límite de la sensibilidad? ¿En las bacterias? ¿En los mosquitos? Cuando las decisiones de los dirigentes públicos se inscriben en la pura virtualidad, fuera de toda noción de un país real, todo es posible. Pero aun puede ser peor si estas decisiones intentan además promover los envites de un resentimiento maquillado bajo grandes conceptos humanísticos. Entonces, eliminada toda referencia real y la hipocresía convertida en lenguaje corriente, el caos está servido.
No importa que el toro sea el animal salvaje que mejor vive hoy en Europa, porque no creo que el asunto merezca ninguna polémica cultural o científica. En todo caso, el debate es ético, pero no del lado de la tauromaquia. Se trata simplemente del fraude de un notable consistorio que, ante la legítima opinión de algunos ciudadanos contrarios a las corridas, aprovecha la circunstancia para lanzar un mensaje institucional, cuya aparente intención encubre un objetivo muy distinto. En definitiva, se busca un subterfugio filantrópico porque todavía no hay agallas suficientes para declarar "Barcelona ciudad antiespañola". Todo llegará. |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per ole |
06 jun 2004
|
Carteles Taurinos 2004
Si desea conocer los carteles taurinos de Sevilla, esta es su página. AndaluNet, desde 1998, los publica año tras año en el Portal de Sevilla.
La temporada en la Real Maestranza de Sevilla comenzará el Domingo de Resurrección. La Feria de Abril se desarrollará entre los dÃas 27 de Abril al 2 de Mayo de 2004 -los festejos serán corridas de toros, a excepción de dos de rejones y no habrá novilladas-. San Miguel contará con tres espectáculos -uno de rejones-. Sevilla, 18 de Febrero de 2004.
FERIA DE ABRIL, NOVILLADAS DE ABONO,
CORPUS CHRISTI Y FERIA DE SAN MIGUEL
Domingo, 11 de Abril
Domingo de Resurrección
Toros de Torrealta para
Enrique Ponce
Dávila Miura
El Juli Viernes, 16 de Abril
Novillos de Torrealta para
Jesuli de Torrecera
Manuel Escribano
Luis BolÃvar
Sábado, 17 de Abril
Toros de FermÃn Bohórquez, para
Leonardo Hernández
Pablo Hermoso de Mendoza
Diego Ventura
Domingo, 18 de Abril
Toros de José Luis Perera para
Rivera Ordóñez
Juan Diego
El Fandi Lunes, 19 de Abril
Toros de Cebada Gago para
PepÃn Liria
Domingo Valderrama
Luis Miguel Encabo
Martes, 20 de Abril
Toros de Guardiola para
El Califa
Antonio Barrera
Sergio Aguilar
Miércoles, 21 de Abril
Toros de Celestino Cuadri para
Jesús Millán
Fernando Robleño
Leandro Marcos Jueves, 22 de Abril
Toros de Victorino MartÃn para
Antonio Ferrera
El Cid
Luis Vilches Viernes, 23 de Abril
Toros de Jandilla para
César Rincón
Finito de Córdoba
El Juli
Sábado, 24 de Abril
Toros de Juan Pedro Domecq para
Javier Conde
César Jiménez
José MarÃa Manzanares Domingo, 25 de Abril
Toros de El Ventorrillo para
JesulÃn de Ubrique
Sebastián Castella
MatÃas Tejela Lunes, 26 de Abril
Toros de Núñez del Cuvillo para
JesulÃn de Ubrique
Javier Conde
Salvador Vega
Martes, 27 de Abril
Toros de Torrestrella para
Dávila Miura
MatÃas Tejela
José MarÃa Manzanares Miércoles, 28 de Abril
Toros de Zalduendo para
Enrique Ponce
El Juli
Jesuli de Torrecera Jueves, 29 de Abril
Toros de Sánchez Arjona para
Finito de Córdoba
Rivera Ordóñez
César Jiménez
Viernes, 30 de Abril
Toros de Gavira para
Manuel Caballero
El Cid
El Fandi Sábado, 1 de Mayo
Toros de Astolfi para
Manuel DÃaz El Cordobés
Antonio Barrera
SerafÃn MarÃn Domingo, 2 de Mayo
Toros de Miura para
Juan José Padilla
AnÃbal Ruiz
Jesús Millán
Domingo, 9 de Mayo
Novillos de Monte Alto para
Andrés Revuelta
Domingo Vera
Miguel Ã?ngel Perera Domingo, 16 de Mayo
Novillos de La Quinta para
Salvador Cortés
Sánchez Mora
Alejandro Talavante Domingo, 23 de Mayo
Novillos de El Serrano para
Armando López Azuquita
Francisco José Palazón
Sergio MarÃn
Domingo, 6 de Junio
Novillada de San Miguel para
César Girón
José Luis Torres
Ã?lvaro Justo Jueves, 10 de Junio
Corpus Christi
Toros de Los Bayones para
JoaquÃn DÃaz El Cuqui
Luis Vilches
Fernández Pineda.
Domingo, 13 de Junio
Novillos de Guadairapara
Javier SolÃs
Eduardo Gallo
Juan Ã?vila
Domingo, 20 de Junio
Novillos de Gabriel Rojas para
Morenito de Aranda
Curro Sierra
Pedro Carrero Domingo, 27 de Junio
Novillos de Gerardo Ortega para
Rafael Ronquillo
Gabriel Picazzo
Antonio Chacón Sábado, 25 de Septiembre
1ª de San Miguel
Toros de Parladé para
Sebastián Castella
Salvador Vega
MatÃas Tejela
Domingo, 26 de Septiembre
2ª de San Miguel
Toros de Hnos. Tornay para
Dávila Miura
El Cid
Jesús Millán
Todos los festejos darán comienzo a las 18.30 horas, excepto la corrida de
Rejones matinal que dará comienzo a las 12 de la mañana
Andalunet 2004 Todos los derechos reservados
Teléfono 902 276 175 - email: info ARROBA andalunet.com
Carteles Taurinos 2004
Si desea conocer los carteles taurinos de Sevilla, esta es su página. AndaluNet, desde 1998, los publica año tras año en el Portal de Sevilla.
La temporada en la Real Maestranza de Sevilla comenzará el Domingo de Resurrección. La Feria de Abril se desarrollará entre los dÃas 27 de Abril al 2 de Mayo de 2004 -los festejos serán corridas de toros, a excepción de dos de rejones y no habrá novilladas-. San Miguel contará con tres espectáculos -uno de rejones-. Sevilla, 18 de Febrero de 2004.
FERIA DE ABRIL, NOVILLADAS DE ABONO,
CORPUS CHRISTI Y FERIA DE SAN MIGUEL
Domingo, 11 de Abril
Domingo de Resurrección
Toros de Torrealta para
Enrique Ponce
Dávila Miura
El Juli Viernes, 16 de Abril
Novillos de Torrealta para
Jesuli de Torrecera
Manuel Escribano
Luis BolÃvar Sábado, 17 de Abril
Toros de FermÃn Bohórquez, para
Leonardo Hernández
Pablo Hermoso de Mendoza
Diego Ventura
Domingo, 18 de Abril
Toros de José Luis Perera para
Rivera Ordóñez
Juan Diego
El Fandi Lunes, 19 de Abril
Toros de Cebada Gago para
PepÃn Liria
Domingo Valderrama
Luis Miguel Encabo Martes, 20 de Abril
Toros de Guardiola para
El Califa
Antonio Barrera
Sergio Aguilar
Miércoles, 21 de Abril
Toros de Celestino Cuadri para
Jesús Millán
Fernando Robleño
Leandro Marcos Jueves, 22 de Abril
Toros de Victorino MartÃn para
Antonio Ferrera
El Cid
Luis Vilches Viernes, 23 de Abril
Toros de Jandilla para
César Rincón
Finito de Córdoba
El Juli
Sábado, 24 de Abril
Toros de Juan Pedro Domecq para
Javier Conde
César Jiménez
José MarÃa Manzanares Domingo, 25 de Abril
Toros de El Ventorrillo para
JesulÃn de Ubrique
Sebastián Castella
MatÃas Tejela Lunes, 26 de Abril
Toros de Núñez del Cuvillo para
JesulÃn de Ubrique
Javier Conde
Salvador Vega
Martes, 27 de Abril
Toros de Torrestrella para
Dávila Miura
MatÃas Tejela
José MarÃa Manzanares Miércoles, 28 de Abril
Toros de Zalduendo para
Enrique Ponce
El Juli
Jesuli de Torrecera Jueves, 29 de Abril
Toros de Sánchez Arjona para
Finito de Córdoba
Rivera Ordóñez
César Jiménez
Viernes, 30 de Abril
Toros de Gavira para
Manuel Caballero
El Cid
El Fandi Sábado, 1 de Mayo
Toros de Astolfi para
Manuel DÃaz El Cordobés
Antonio Barrera
SerafÃn MarÃn Domingo, 2 de Mayo
Toros de Miura para
Juan José Padilla
AnÃbal Ruiz
Jesús Millán
Domingo, 9 de Mayo
Novillos de Monte Alto para
Andrés Revuelta
Domingo Vera
Miguel Ã?ngel Perera Domingo, 16 de Mayo
Novillos de La Quinta para
Salvador Cortés
Sánchez Mora
Alejandro Talavante Domingo, 23 de Mayo
Novillos de El Serrano para
Armando López Azuquita
Francisco José Palazón
Sergio MarÃn
Domingo, 6 de Junio
Novillada de San Miguel para
César Girón
José Luis Torres
Ã?lvaro Justo Jueves, 10 de Junio
Corpus Christi
Toros de Los Bayones para
JoaquÃn DÃaz El Cuqui
Luis Vilches
Fernández Pineda. Domingo, 13 de Junio
Novillos de Guadairapara
Javier SolÃs
Eduardo Gallo
Juan Ã?vila
Domingo, 20 de Junio
Novillos de Gabriel Rojas para
Morenito de Aranda
Curro Sierra
Pedro Carrero Domingo, 27 de Junio
Novillos de Gerardo Ortega para
Rafael Ronquillo
Gabriel Picazzo
Antonio Chacón Sábado, 25 de Septiembre
1ª de San Miguel
Toros de Parladé para
Sebastián Castella
Salvador Vega
MatÃas Tejela
Domingo, 26 de Septiembre
2ª de San Miguel
Toros de Hnos. Tornay para
Dávila Miura
El Cid
Jesús Millán
Todos los festejos darán comienzo a las 18.30 horas, excepto la corrida de
Rejones matinal que dará comienzo a las 12 de la mañana
Andalunet 2004 Todos los derechos reservados
Teléfono 902 276 175 - email: info ARROBA andalunet.com |
Re: Recollida de firmes per a una Catalunya Antitaurina
|
per Mireia |
19 jun 2004
|
A cuantos habéis torturado y asesinado en total ole??? |
no dono informacio
|
per dani danicoal@yahoo.es |
27 abr 2005
|
Em sento molt orgullós de no donar informació al guiri quan em demanen per la "corrida". Ho hauria de fer, de fet, però em limito a contestar "no ho sé, vagi a la plaça a averiguar-ho, jo no sé ni horaris ni res".
Treballo a un punt d'informació a Barcelona i faré el possible per part meva per tal que no vegin aquest lamentable espectacles els turistes. Catalunya té un ventall de possibilitats culturals molt més interessants que aquesta salvatjada. Si per mi fos, els toreros i "professionals" d'això es quedarien tots a l'atur. Almenys em sento orgullós, jo ja hi estic aportant una miqueta. |
|
|