|
|
Notícies :: altres temes |
Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
|
per premsa rosa |
01 jun 2004
|
L'escriptor Fernando Sánchez Dragó, que s'autodefineix políticament com un "llibertari de dretes", va intervindre el passat 26 de maig a la presentació del darrer llibre de l'advocat ultra Juan García Sentandreu. L'acte serví per donar a conéixer Coalició Valenciana, el partit polític que prepara la fundació Nou Valencianisme. La nova formació política serà, en paraules del seu impulsor, de tall "foralista, constitucional, conservadora i valencianista", i pretén captar per la dreta a descontents del PP i UV. |
Redacció | València
Sánchez Dragó va destacar "la humanitat" i la "capacitat de lideratge" que durant "vint anys" ha tingut el seu amic Sentandreu. El canvi de color polític a Madrid no ha impedit que l'escriptor, que tradicionalment havia demanat públicament el vot per al PP, continue presentant a La 2 el programa "Negro sobre Blanco", que diumenge passat oferí un debat sobre la monarquia. L'assagista també condueix "El Faro de Alejandría", un programa literari de la televisió pública valenciana caracteritzat per marginar tant als autors valencians com aquells que escriuen en valencià.
A la presentació, celebrada a l'hotel Astòria Palace de València, hi assistiren empresaris valencians i destacats representants del món anticatalanista, com Mª Consuelo Reyna i Dolores García Broch. L'exdirectora de Las Provincias és precisament qui prologa "Historia de Valencia", un compendi de mentides i mitges veritats que tracten de justificar l'existència d'una suposada "llengua valenciana". El llibre, editat en castellà i en valencià seguint la versió de les Normes del Puig que defuig els accents, ha estat distribuït gratuïtament pel Diario de Valencia. La caiguda en desgràcia del director d'aquesta publicació, Jesús Sánchez Carrascosa, impulsor i primera víctima de la trifulca entre zaplanistes i campistes, l'ha mogut a al·liar-se amb els sectors més extremistes de la dreta valenciana, entre els quals hi ha el propi Sentandreu o el president d'España 2000, José Luís Roberto, que de tant en tant hi publica articles d'opinió.
El conductor de l'acte fou el periodista Baltasar Bueno, cap de premsa del president de la Diputació de València, Fernando Giner, un dels polítics del PP que més s'ha significat en la defensa d'Eduardo Zaplana front als intents de Camps per controlar el partit. L'exfalangista i exmilitant d'Unió Valenciana representa la branca més anticatalanista dels populars valencians, i des de la institució que controla s'ha dedicat a subvencionar generosament la Reial Acadèmia de Cultura Valenciana (RACV) i Lo Rat Penat. A l'igual que Carrascosa, Giner també ha caigut en desgràcia dins les fileres populars. Els 72.000 euros que ha regalat al Diario de Valencia per publicar unes làmines de la Diputació en plena tempesta política interna del PP, junt amb la presència del seu home de confiança a la presentació de García Sentandreu, apunten cap a la possibilitat que l'home estiga buscant-se un acomodament polític fora de l'òrbita dels seus actuals companys de viatge. |
Mira també:
http://www.lavanc.com |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per Ya tiene su historial |
01 jun 2004
|
Está vinculado desde siempre con la extrema derecha, participa en actos para difundir la ideología fascista.En el libro algo amarillesco Diario de un skin, se dice que participó en una proyección en homenaje a la divivión azul.
Está bien que se ponga info para desenmascarar a estos fascistas que luego van de tolerantes en la tv.
Salud |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per LLIBERTARI ...I UNA MERDA !!! |
01 jun 2004
|
Aquests tipejos són llibertaris només a l'hora d'evadir impostos : "no tolero imposicions, estic per la llibertat de l'individu", llibertat que naturalment se l'aplica ell i els seus estimats Sr. Conde, Sra. Duquesa, Don Príncipe, Su Alteza, el Grande de España i demés fauna.
Obviament, tots els altres : a treballar per quatre duros en pèssimes condicions i a cotitzar com mana la llei !!!.
Seria maco disposar a indymedia o a algun link d'una galeria de personatges del règim borbònic (Mayor Oreja, Piqué, Aznar, Sánchez Drago, Bono, Rodríguez Ibarra, Savater, Nicolás Redondo fill, Jiménez de Parga -que avui s'ha lluit novament-, Jiménez Losantos, etc.) amb les seves frases "cèlebres" ben classificades, seria molt distret de consultar, i molt útil quan necessites vomitar i no pots. |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per josep |
01 jun 2004
|
Interessant seria dir que Sanchez Dragó va estar un any a la pressó als anys '60 per ser militant clandestí del partit comunista en la seva lluita contra el franquisme. Durant la seva estada a la pressó va tenir molts rifirafes amb la direcció del partir pq ell estava fart d'haver de seguir les directrius sobre quan i no havia de fer vaga de fam per reclamar els seus drets com a pressidiari. D'aquesta disputa va trencar amb el comunisme i des de llavors abraça l'ultradreta per fotre-li canya als seus "antics camarades".
Només per aportar una dada. Us recomano la lectura de "Toda España era una cárcel" de Daniel Serrano |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per un |
02 jun 2004
|
aquest diu que es anarquista, no? també deu pensar "un patriota (no español) es un idiota" |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per per dos |
02 jun 2004
|
avant tot es un lliure pensador i com tal mereix respecte, o no?. La difamacio es la manera mes facil de contentar als idiotas. |
el respecte dels morts ?
|
per tres x quatre |
02 jun 2004
|
molt bé que es sapiguen aquestes coses. ser del PC no es ni molt mes una garantia. pel que tinc entés sempre va ser un fiestero de la ostia, la qual cosa que em sembla molt bé, als anys seixanta. de fet sempre s´havia presentat com un expert en drogues. per favor si algú pot aportar més dades sobre aquest "lliurepensador", que si pogués no deixaria "lliurepensar" a ningú?? per cert això dels "lliurepensadors" està molt bé per a gent com Pla, Borges, etc, però amb un pijillo com aquest que a sobre l´ha llepat el cul a ´'aznar per un programa de tv, és pasar-se una mica no? a la foguera amb ell... |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per sobre pensaments i actes |
02 jun 2004
|
n'hi ha que pensen.... "els immigrants haurien de ser fora" ... n'hi ha que escriuen.... "BOE: Ley de Extranjeria" ... n'hi ha que actuen ... "Roses: mossos torturen a immigrant"
n'hi ha que pensen ... "los valencianos son españoles" ... n'hi ha que escriuen ... "Idioma valenciano" ... n'hi ha que actuen ... "atacs a llibreries a Valencia"
n'hi ha que pensen ... "les dones han de fer les feines de casa " ...
n'hi ha que pensen ... n'hi ha que escriuen ... n'hi ha que actuen |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per foguera |
03 jun 2004
|
1.- 84-320-5839-4 - Gárgoris y Habidis
[ Obra completa]
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
2.- 84-95183-15-3 - El camino de Santiago (1998)
Bango Torviso, Isidro ; Sánchez Dragó, Fernando
Editor: T.F. Editores
3.- 84-87446-17-5 - El Islam ante el nuevo orden mundial (1996)
Cruz Hernández, Miguel ; Garaudy, Roger ; Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Barbarroja
4.- 84-08-46056-0 - El jinete polaco ; La prueba del laberinto (1994)
Muñoz Molina, Antonio ; Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
5.- 84-395-0542-6 - Maigret y las buenas personas (1987)
[ Parte de obra completa: T.13]
Editor: Planeta-De Agostini
6.- 84-395-0543-4 - Maigret y la muchacha asesinada (1987)
[ Parte de obra completa: T.14]
Editor: Planeta-De Agostini
7.- 84-206-2246-X - Revuelta antiespañola en Nápoles, la (1979)
Villari, Rosario
Editor: Alianza Editorial, S.A.
8.- 84-7880-202-9 - Calendario espiritual de Fernando Sánchez Dragó, 1993 (1992)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Ediciones Temas de Hoy, S.A.
9.- 84-08-00116-7 - El camino del corazón (1994)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
10.- 84-08-02090-0 - El camino del corazón (1997)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
11.- 84-395-6884-3 - El camino del corazón (1998)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Planeta-De Agostini
12.- 84-473-0490-6 - El camino del corazón (1994)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: RBA Coleccionables, S.A.
13.- 84-473-1020-5 - El camino del corazón (1996)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: RBA Coleccionables, S.A.
14.- 84-08-02561-9 - El camino hacia Ã?taca (1988)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
15.- 84-239-9419-8 - Diccionario de la España mágica (1997)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Espasa-Calpe, S.A.
16.- 84-08-01401-3 - Discurso numantino (1995)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
17.- 84-320-7174-9 - El dorado (1984)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
18.- 84-320-5956-0 - La dragontea (1992)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
19.- 84-08-02330-6 - En el alambre de Shiva (1997)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
20.- 84-320-7183-8 - Las fuentes del Nilo (1986)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
21.- 84-320-0751-X - Gárgoris y Habidis (1994)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
22.- 84-08-01922-8 - La del alba serÃa (1996)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
23.- 84-86568-06-4 - Del priscilianismo al liberalismo (1987)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Prensa y Ediciones Iberoamericanas, S.A.
24.- 84-226-6528-X - La prueba del laberinto (1998)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: CÃrculo de Lectores, S.A.
25.- 84-08-00155-8 - La prueba del laberinto (1993)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
26.- 84-08-01414-5 - La prueba del laberinto (1995)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
27.- 84-08-02187-7 - La prueba del laberinto (1997)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
28.- 84-395-6341-8 - La prueba del laberinto (1997)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Planeta-De Agostini
29.- 84-605-3341-7 - Tauromagia (1995)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Ediciones de Arte y Coleccionismo, S.L.
30.- 84-239-5408-0 - Volapié. Toros y tauromaquia (1987)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Espasa-Calpe, S.A.
31.- 84-270-2497-5 - El libro del té (1999)
Okakura, Kakuzo
Editor: Ediciones MartÃnez Roca, S.A.
32.- 84-08-03045-0 - Historia mágica del camino de Santiago (1999)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
33.- 84-01-47270-9 - Epidemia (1999)
Slaughter, Frank G.
Editor: Plaza & Janés Editores, S.A.
34.- 84-8130-368-2 - El camino del corazón (2001)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Bibliotex, S.L.
35.- 84-8130-421-2 - Las fuentes del Nilo (2001)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Bibliotex, S.L.
36.- 84-08-03794-3 - Carta de Jesús al Papa (2002)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
37.- 84-08-03817-6 - Gárgoris y Habidis (2001)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
38.- 84-226-9466-2 - Carta de Jesús al Papa (2002)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: CÃrculo de Lectores, S.A.
39.- 84-08-04517-2 - La del alba serÃa (2002)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
40.- 84-08-04308-0 - El dorado (2002)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
41.- 84-08-04926-7 - El camino del corazón (2003)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A.
42.- 84-08-04605-5 - Carta de Jesús al Papa (2003)
Sánchez Dragó, Fernando
Editor: Editorial Planeta, S.A. |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per convergència |
03 jun 2004
|
No vull parlar d'en Pujol i el seu xiringuito, sino d'una altra convergència : la d'elements provinents de "l'esquerra" i "l'extrema esquerra" amb la dreta i l'extrema dreta (aquí sense cometes).
No ha estat una fussió a parts iguals, sino una absorció on la dreta -que és qui tenia i continúa conservant el poder- ha anat absorbint els Jiménez Losantos, els Mamando De Miguel, els Piqué, les Pilares del Castillo, els Sánchez Drago i tants d'altres, com l'actual president pepero de la patronal "catalana" Fomento del Trabajo, l'antic anarquista antinacionalista ultra"internacionalista" Sr. Rosell, el seu cap d'estudis Sr. Trigo -ex comitè central de la LC, Liga Comunista, de caràcter ultra-obrerista-, que per cert tenia una "camarada" de comitè central en el Sr. Fernández Teixidó, ex-UCD, actual convergent, ex-conseller de treball, etc.
Així que, a tall de conclusió, les credencials de "presó", "represaliat", etc. no em diuen res de ningú : eren la "gauche divine", més extremista, "internacionalista" i "obrerista" que ningú ...però passada la febrada, només en queda el falangisme. |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per llibertari |
03 jun 2004
|
penseu per vosaltres mateixos. llegiu als pensadors directamen sense prejudicis de opinadors que manipulan i censuran. Llibertat de pensament. Llibertat d'expresió. Llibertat de opinio |
Re: Sánchez Dragó en la presentació del partit ultra i anticatalanista de Juan García Sentandreu
|
per ABC |
04 jun 2004
|
Sanchez Dragó = Aznarkista del año |
|
|