Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juny»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: fòrum 2004
Què és realment el Fòrum 2004?
12 abr 2004
Què és realment el Fòrum 2004?
La resposta oficial és a la web oficial del Fòrum de les Cultures, www.barcelona2004.org. Però, d'alternatives ja n'hi ha unes quantes a la xarxa. Ara, acaba de veure la llum www.forumbcn2004.org, presentada sota el títol 'De què va realment el fòrum?'. La pàgina, que recorda el disseny de la web oficial, qualifica el Fòrum 2004 d'espectacle de 'mentides i falsos esdeveniments'. En les seccions mapes i esquemes la web descabdella un seguit de crítiques al Fòrum 2004: contra les empreses que hi participen, que relaciona amb l'economia de guerra, la insostenibilitat ambiental, la immigració, l'especulació i el negoci de la cultura.
Mira també:
http://www.forumbcn2004.org
http://www.barcelona2004.org

Copyright by the author. All rights reserved.

Comentaris

Re: Què és realment el Fòrum 2004?
16 abr 2004
lo mas cachondo es los personajes estrella con lo que lo anuncian, un espectaculo capitalista 100x100 y sus principales estrellas dos "ex"-comunistas de pro (Corbi y Saramago). De contradicciones esta llena la vida, o tan mal anda el mercado laboral?
Re: Què és realment el Fòrum 2004?
18 abr 2004
El forum no deja de ser un espectaculo especulativo, parece ser que aún quedaba una zona en Barcelona por machacar Diagonal Mar, entonces nos montamos esto de Forrum, como Maragall ya tiene el bolsillo lleno con la Olimpiadas, Clos no va a ser menos, por cierto Clos parece autista os habeis fijado en la fotos?, otra cosa Clos se ha sacado el permiso de piloto de avioneta, y se ha comprado una Cessna 192 que está en un aeoroclub, de Sabadell o Terrassa, Clos quien te ha pagado el título?, tu sueldo de alcaide, los ciudadanos con sus impuestos?, o tus amigos los constructores?

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more