|
Anàlisi :: pobles i cultures vs poder i estats |
ORACIÓ DE SETMANA SANTA
|
|
per Durruti |
10 abr 2004
|
Amics i amigues en la pau i la ràbia de la consciència:
No coneixo una altra setmana més nefasta i horrible que la setmana santa. |
Els carrers s'omplen de "treatrets" baratos que ens intenten vendre la mateixa pelicula malargumentadada de cada any.
Les televisions ens omplen els ulls de superproduccions akelarriques de la setmana de la primera lluna plena de ripmavera.
Modelets klukluxklan i militars enllautonats.
capellans revestits d'un or de prestec que els fa semblar personatges de Valle-Inclan.
Centenars de milers de persones fugint cap a un "no-es-sap-que"
Una història caduca i tergiversada que ens amaga una sola realitat. hem de fer-ho mllor, que no ho hem fet prou bé. I tots ho sabem quan i com l'hem cagada.
I en aquesta primera lluna plena de l'any, .....demanem als estels i al cel profund que enguany no la caguessem tant. Serèm "destinistes"?
Som molt hipòcrites tots/es
Potser cal un cap de setmana de terapia per a tots.... però que cadascú ho face quan vulgue o pugue.
Prou fariseismes!
Això és tot una puta merda més!
Abaix les tradicions hipocrites!
Tradició no ès això!
Si ha Deu no és com lo de les esglesies o els "Crists del gran Poder" o sa mare és com la "Macarena".
Lo Cristo de veritat està ara a Iraq, o a Palestina, o als carrers de Brasil, o al mig d'Africa on el 40% de la gent te SIDA. I ses mares estan enterrant ses fills i filles..... I els Sanedrins i Poncis Pilats es diuen Govern Sharon o Bremer, i Bush amb mogollon de complicitats.
Prou d'Idolatries!
Prou d'ofenses a l'inteligencia i la sensibilitat humanes.
Ataquem la mentida allí on es produixe!.
Ataquem l'esglesia pagano-catolica i els seus fills borts que fan d'abanderats de la injusticia!
Canviem ja el fil de la història, podrida i pudenta, que ens fan seguir!
Retornem la Veritat al seu lloc.
Al poble.
A la Terra. |
 This work is in the public domain |
Re: ORACIÓ DE SETMANA SANTA
|
per unip |
10 abr 2004
|
Buen sermón
¿a ver quien te escucha?
ahora que estan de vacacaciones |