|
Notícies :: corrupció i poder |
El proper atemptat d'ETA serà a Andalusia
|
|
per Un Altre |
18 feb 2004
|
El proper atemptat d’ETA serà a Andalusia.
A ningú no se li escapa que ETA, esta seguin el dictat dels serveis d’intel·ligència (¿) del Estat, amb l’excusa d’augmentar les contradiccions i tensar la corda, afoboreix la permanència de la dreta mes cavernícola al Govern posant al seu abast un altre vegada la majoria absoluta. |
El proper atemptat d’ETA serà a Andalusia.
A ningú no se li escapa que ETA, esta seguin el dictat dels serveis d’intel·ligència (¿) del Estat, amb l’excusa d’augmentar les contradiccions i tensar la corda, afoboreix la permanència de la dreta mes cavernÃcola al Govern posant al seu abast un altre vegada la majoria absoluta.
Amb les seves declaracions es demostra l’utilització de ERC que fan, i que ni Carod ni els altres van preveure, i també el seu autoritarisme al “lliurar� de la seva amenaça a la gent de Catalunya i mantindra-la per la resta de Pobles del Estat.
Però en el calendari de les Eleccions Generals, desprès del cas Perpinyà i ara la Treva, falta un altre clau de volta per garantir el desballestament del Tripartit i la Victoria del PP per majoria absoluta. Un atentat, o acció ben mediatitzada, a Andalusia garantiria el desplaçament de votants del PSOE cap al PP, tan en les Generals com en les Autonòmiques.
Andalusia podria ser substituïda en el darrer moment, i per falta d’infrastructura, per Extremadura o Castella la Manxa, però esta clar que les militaristes d’ETA acabaran la seva jugada mestra amb focs d’artifici.
En tenim de sobres amb les vanguardies parlamentaries que son els Partits PolÃtics per tenir a mes a mes vanguardies militars com ETA.
A uns i altres ni els volem ni els necessitem. |
Re: t´equivoques
|
per que guasa |
18 feb 2004
|
la proxima acció armada d´eta serà al Pentagon, i Bush i Aznar contentíssims de la risaaa |
Re: El proper atemptat d'ETA serà a Andalusia
|
per ekon |
19 feb 2004
|
Si, si, a més totes les herriko tabernes són centres de captació per la CIA, a Segi l'entrena el Mossad, Askatasuna s'encarrega de les relacions amb els funcionaris de presons espanyols....
ANEU A CAGAR CAPULLOS... visca euskadi i la llibertat!! |
POS FALE....
|
per jo |
19 feb 2004
|
De mientras los niñatos indepes le siguen el juego al estado los demás a tragar kin... menudo espectaculo más patético es ver a los niñatos indepes tener que justificarse cada dos por tres... como cuando lo de hipercor...por ejemplo
Nacionalismo= CORTINA DE HUMO
ETA= CNI ATENTADO HIPERCOR= PIAZZA FONTANA |