Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
Manifestació Antifeixista a Sabadell el 20 de novembre
08 nov 2003
Manifestació Antifeixista a Sabadell el 20 de novembre
antinazi.jpg
Manifestació Antifeixista. 19:00 a la Plaça Creu Alta
Convoca: Plataforma Antifeixista de Sabadell.

MANIFEST ANTIFEIXISTA 20-N
Per què cada 20 de novembre sortim al carrer? Doncs per demostrar als neonazis que els antifeixistes som molts. Per demostrar-los que no els deixarem avançar. Per denunciar que les institucions no estan fent res per combatre un conflicte polític que patim a Sabadell, al Vallès Occidental i a molts altres indrets. Per denunciar la violència física i política que exerceixen els grups feixistes.
Els darrers mesos ha sortit a la llum pública l’amenaça constant que patim diversos col·lectius i persones per part de grups feixistes organitzats que fan de la violència la seva manera de viure. Una violència adreçada contra tot aquell que és o pensa diferent i a tot aquell que se’ls creua quan surten de cacera. Una violència que ha atemorit les víctimes fins al punt de tenir por de denunciar les agressions.
Davant d’això les institucions no es pronuncien. Parlen de casos aïllats i de guerra entre bandes quan saben perfectament que és un problema constant i que hi ha grups organitzats darrera d’aquesta violència feixista. Barberà, Vilafranca, Sentmenat, Riera de Gaià, Castellar, Sabadell entre moltes altres localitats han estat víctimes del més ranci feixisme. I quina ha estat la resposta institucional? Més policia! El resultat? Càrregues indiscriminades contra els antifeixistes, detencions i el sentiment d’impotència que provoca que les institucions i la policia emparin i protegeixin aquests grups organitzats.
A Sabadell, hi ha hagut més de 200 agressions durant aquest darrer any. Davant d’això demanem a l’ajuntament que posi educadors socials als barris i als instituts. Demanem que l’aplicació de les lleis sigui igual per tothom i no siguin més dures per als antifeixistes que per als feixistes. Exigim que es doni a les víctimes del feixisme el màxim de facilitats per denunciar les agressions. Exigim també que l’ajuntament condemni totes i cada una de les agressions feixistes a la nostra ciutat i que es declari antifeixista actuant com a tal.

AVUI I SEMPRE PLANTEM CARA AL FEIXISME

Manifestació: 20-N, plaça Creu Alta de Sabadell, a les 19:00

Comentaris

Re: Manifestació Antifeixista a Sabadell el 20 de novembre
08 nov 2003
"Exigiu" que l'ajuntament condemni totes i cadascuna de les agressions feixistes? Pero si el sol fet de que existeixi un ajuntament que gestiona les vostres vides es una AGRESSIO CONTINUA!

la lluita contra el feixisme es una lluita parcial, important pero parcial. Menys "super-anitfas-streetwear" i més revolucionaries/revolucionaris!
Re: Manifestació Antifeixista a Sabadell el 20 de novembre
09 nov 2003
Us ompliu la boca de la paraula feixista.
Veieu dimonis "feixistes"a tot arreu.
Rebeu subvencions per combatre el feixisme.
Sou patètics.
Al final tots/totes serem feixistes.
VISCA EL FEIXISME¡¡
Pk?. Doncs es l´unic que fa mla DE DEBÓ al sistema.
Sindicato Sindicat