Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: ecologia
Debat contra la turistificació, l'exemple de Canàries
17 jun 2024
Turisme és pobresa i devastació

El crit de “Canarias se agota” de la mani del 20/4/24 a ressonat a tot l’estat: el turisme no genera riquesa el turisme empobreix i devasta la terra.
Així Canàries és la segona comunitat amb més risc de pobresa, ocupa el tercer lloc en atur i els sous son els penúltims més baixos, a l’hoteleria son normals contractes de mitja jornada que s’allarguen a 12 hores amb sous de 1.200€, lloguers inassolibles... i tot això rebent 14 milons de turistes (6,4 per habitant, a Catalunya en rebem 2,5 per habitant).
cartell debat 20_6_24.png


La turistificació devasta el litoral (i l’interior), així la reactivació d’hotels paralitzats (Cuna del Alma, la Tejita...), la aprovació de “Ecoresorts” i camps de golf, la invasió de domini públic i d’espais protegits (hotels Oliva Beach i Tres Islas)... tot amb la complicitat de l’administració.
Per debatre tot això ens trobarem a l’Ateneu Llibertari del Palomar (Pare Sechi 11), es projectarà “tot inclòs” i parlarem amb una activista canària.
Dijous dia 20 de juny a les 19:00

Més info a https://t.ne/Terraillibertat
Mira també:
https://t.ne/Terraillibertat

This work is in the public domain
Sindicato Sindicat