Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: corrupció i poder
Indymedia colonitzat per l'espanyolisme
22 nov 2022
L'extrema dreta espanyolista fa publicacions a Indymedia bcn que no son moderades. Al mateix temps que la llengua catalana ha estat arraconada per col·lectius de tall espanyolista
6140729022_deb386c34c_z.jpg
20210517lleida_hasel035-17192532-1024x683.jpg
Frantz-Fanon_dest.jpg
L'extrema dreta espanyolista fa publicacions a Indymedia que no son moderades. Al mateix temps que la llengua catalana ha estat arraconada per col·lectius de tall espanyolista.

Un exemple de fa pocs dies és aquesta publicació:

https://barcelona.indymedia.org/newswire/display/534694

Les publicacions no son moderades, fent de Indymedia bcn un espai atractiu per les publicacions de tall espanyolista.

Sembla increíble que aquestes altures haguem de recordar que espanyolisme = feixisme.

El caos dins de la pàgina afavoreix que la majoria de publicacions no tinguin a veure amb Barcelona o Catalunya, esdevenint un espai colonitzat per la rancietat espanyolista i anticatalana.

La xenofóbia que desprenen algunes publicacions de tall espanyolista han convertit a Indymedia BCN en un espai inútil pels moviments socials de Barcelona o Catalunya. Aixó provoca que aquest espai comunicatiu sigui aprofitat majoritàriament per col·lectius que res tenen a veure amb Barcelona o els seus moviments socials. Donant peu a l'esborrat dels barcelonins/es/is d'aquest espai.

L'absència de publicacions en català també és notable. Encara que les poques publicacions que apareixen en català son gairebé les úniques adreçades als moviments socials locals.

"Només la independència pemetrà la recuperació dels elements de cultura nacional, dels quals l'idioma n'és l'emement més destacat"
Frantz Fanon a "Els condemnats de la terra"

Mori el colonialisme espanyolista!
Visca la terra i la revolta popular!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Indymedia colonitzat per l'espanyolisme
22 nov 2022
malauradament el moviment llibertari és massa permissiu amb l'espanyolisme a Catalunya

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more