|
|
Notícies :: sense clasificar |
[Manresa ] Jornada solidària
|
|
per Solidarixs |
13 gen 2017
|
El dilluns 23 de gener comença el judici i des de Manresa volem transmetre tota la nostra força a les dues companyes empresonades a Alemanya. |
Detingudes a Barcelona ara fa ja uns quants mesos i acusades d'expropiar una sucursal bancària a la ciutat alemanya d'Aachen durant el mes de novembre del 2014, les dues companyes anarquistes romanen encara en presó preventiva a espera de judici. Judici que comença el dilluns 23 de gener i el qual es preveu que duri un total de 25 sessions.
Nosaltres, dissabte 21 de gener, volem sortir al carrer i d'aquesta manera trencar el silenci que impera quotidianament pels carrers de la ciutat. Volem que les nostres companyes puguin sentir l'escalfor amb què els nostres cors, rebels i carregats de ràbia i solidaritat, bateguen incessants esperant el dia en què les tinguem de nou al nostre costat.
|PLAÇA SANT DOMÈNECH
12h. Manifestació
|ATENEU ANARQUISTA LA RUDA
14h. Dinar
16h. Actualització situació de les companyxs i debat sobre les tècniques policials de control social
No ens oblidem de la Mónica ni del Francisco, ni tampoc de totes aquelles lluitadores i rebels que els estats tenen segrestades.
· Esmolem bé les llances de la solidaritat i fem que aquestes siguin capaces de traspassar fronteres, murs i tot el que se'ls hi posi pel davant ·
Més info i material per descarregar:
solidaritatrebel.noblogs.org
bllibertari.org |
 This work is in the public domain |
Comentaris
Cartell
|
per solidarixs |
13 gen 2017
|
 |
Cartell convocatòria |
|
|