|
Notícies :: altres temes |
79 anys despres Marta Durruti revela: Un comunista va matar a durruti.
|
|
per unx |
15 oct 2015
|
Canvis substancials |
El Sargento Manzana va ser segons diu Marta Durruti, l'autor de la mort de Buenaventura.
Au, ara a fer càbales.
https://directa.cat/actualitat/marta-durruti-que-vingui-pepe-arregli |
Mira també:
https://directa.cat/actualitat/marta-durruti-que-vingui-pepe-arregli |
 This work is in the public domain |
Re: 79 anys despres Marta Durruti revela: Un comunista va matar a durruti.
|
per willy |
15 oct 2015
|
Bé, tant com 79 anys després... jeje. Estava bastant clar que el van matar els comunistes, com a moltíssimes companyes de la CNT i sobretot, de les joventuts llibertàries, mai ho oblidarem, passi el que passi. Eren una molèstia per l'ordre establert i ho seguirien sent avui en dia.
Interesant no obstant, la hipòtesis de que fos el Sargento Manzana. Salut! |
Re: 79 anys despres Marta Durruti revela: Un comunista va matar a durruti.
|
per Uff |
16 oct 2015
|
Això no aporta res. La versió que dóna la Marta no és ni novedosa ni pròpia. Simplement "creu" en una de les versions ja conegudes. I dir que "estava bastant clar que el van matar els comunistes" no deixa de ser una opinió personal més, sense cap prova. Com dic, "interesant la hipòtesis de que fos el sergent Manzana" res, perquè no és nova.
En fi, aquí tothom sap de tot, i encara més dels morts. |
Re: 79 anys despres Marta Durruti revela: Un comunista va matar a durruti.
|
per Uff que dius? |
19 oct 2015
|
Te la jaqueta on hi ha un tret al mig, a bocajarro. Aixo vol dir que ha sigut algu de prop i per l'esquena. lo qual invalida totes les altres versions. Què més necessites? |