Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juny»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: educació i societat
Presentació a Sant Boi de la ILP d'Educació
09 mar 2015
Presentació a Sant Boi de la ILP per una educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva, coeducadora i en català
Presentacio sant boi_ilp.JPG
Dimecres 11 de març a les 17:30 hores

PRESENTACIÓ A SANT BOI DE LA ILP (Iniciativa Legislativa Popular)

PER UNA EDUCACIÓ PÚBLICA, LAICA, POPULAR, DEMOCRÀTICA, INCLUSIVA, COEDUCADORA I EN CATALÀ

L’acte tindrà lloc a l’Escola Antoni Gaudí (Carrer Picasso, 3) i està organitzat per l’AMPA de la mateixa escola

Hi intervendran fedataris de la ILP i hi haurà un debat posterior

(Hi haurà servei d’acollida per a la canalla)

* * *

Benvolguts:

Us convidem a la presentació de la Iniciativa Legislativa Popular per un nou sistema educatiu a Catalunya que es realitzarà el proper dimecres 11 de Març a les 17: 30 hs a l´escola Antoni Gaudí de Sant Boi.

Aquesta iniciativa s´ha dut a terme des de l´espai de l´ Assemblea Groga, després de ser treballada amb famílies, docents, estudiants i diferents entitats i col.lectius. Planteja superar el marc actual de la Llei d´Educació de Catalunya, aprovada en els seu moment sense el vist-i-plau de la comunitat educativa, així com també fer front a les polítiques de les retallades i a la LOMCE.

Esperem pugueu asistir-hi per tal de conèixer els pilars de la nosta proposta, debatre-la entre tots i totes i recolzar-la recollint el màxim de signatures.

Us informem que hi haurà servei de monitors-es per a qui ho necessiti.

Salutacions.

Alex Juanmartí (Fedatari ILP)

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more