|
Notícies :: laboral |
(Tarragona) Piquet per la jornada de lluita estatal pel conflicte amb Mercadona
|
|
per CNT Tarragona |
25 feb 2014
|
El passat 20 de febrer un grup de militants del sindicat CNT de Tarragona van acudir a la porta d'un dels supermercats Mercadona situat al carrer Manuel de Falla d'aquesta mateixa ciutat per motiu de la jornada de lluita contra aquesta empresa convocada a nivell estatal des de la CNT. |
|
|
Durant el transcurs de l'acte es van repartir més de 600 octavetes, tant a persones que anaven a entrar al centre a comprar com a d'altres que simplement passaven pel carrer, mostrant moltes d'elles interès en el conflicte i solidaritzant-se amb la causa.
Mercadona, a pesar que des dels mitjans insisteix en vendre una falsa imatge “d'empresa model que contracta a molta gent", acumula milers d'acomiadaments en pocs anys i centenars de casos i denúncies per assetjament, discriminació sexual i repressió sindical. Per si això fos poc, ara està acomiadant als treballadors amb més antiguitat mitjançant falsos acomiadaments disciplinaris, de manera que els deixa al carrer sense pagar-los indemnització alguna, i contracta a nous treballadors en condicions més precàries i amb menys salari.
CNT Tarragona |
Mira també:
http://cnt-tgna.org/ |
 This work is in the public domain |