Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: especulació i okupació |
#habitatgepertothom ocupa l’edifici de 32 pisos que Trias va comprar a Regesa
|
|
per 500x20 |
16 mai 2013
|
#Habitatgepertothom ocupa l’edifici amb el suport de Acampada BCN y Associació 500×20
La gent de l’edifici ocupat demana suport, mantes, menjar, etc
Hoy hay una negociación en la Sede del Distrito de Nou Barris con participación de la Casa Gran |
|
Aquesta tarda després de una concentració lluny del lloc escollit s’ha fet l’ocupació d’uns pisos que reivindicaven per a pisos socials les Entitats veïnals, l’Assemblea d’Habitatge de Nou Barris, la nostra Associacióm 500×20, VillaDesahucio, etc.
Aquest edifici va ser comprat a Regesa per l’Ajuntament de Barcelona en una fosca operació a preus de mercat quan el seu preu estava totalment devaluat. Es un edifici nou abandonat al carrer Sant Feliu de Codines del barri de Torre Baró on es pot arribar amb la Línia 11 del metro a l’estació de Torre-baro o amb Rodalies al mateix barri.
I en una operació d’imatge, la casa Gran va oferir pisos de lloguer per estudiant de la Universitat Autònoma en un moment especialment delicat per un districte que té l’index de pobresa i desnonament més gran. |
Mira també:
http://500x20.prouespeculacio.org/2013/05/habitatgepertothom-ocupa-ledifici-de-32-pisos-qe-trias-va-comprar-a-regesa/ http://500x20.prouespeculacio.org |
 This work is in the public domain |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more