|
Notícies :: altres temes |
>>> Endavant celebra la primera part de la VII Assemblea Nacional
|
|
per Endavant-OSAN |
06 mar 2013
|
Endavant (OSAN) hem celebrat el passat cap de setmana del 2 i 3 de març de 2013 a Tarragona la primera part de la nostra setena Assemblea Nacional. Prop de dues-centes militants de l'organització, així com persones convidades, ens van reunir per a tancar la primera fase del procés de debat que hem engegat enguany. Aquesta primera fase venia precedida d'assemblees arreu del territori obertes a la participació de persones properes a l'organització. |
|
En aquesta primera part, els eixos de discussió han estat sobretot de caire estratègic i organitzatiu:
- Endavant ens dotem d'una aposta de treball dins de la Unitat Popular al voltant dels eixos d'independència; alternativa socialista; defensa dels serveis públics, dels drets socials i dels comuns; per la radicalitat democràtica; per una línia política clarament feminista i antipatriarcal; defensa del territori i de la llengua; i construcció dels Països Catalans.
- L'organització refermem l'aposta per a l'enfortiment de l'esquerra independentista com a moviment i ens maquem com a objectiu aportar visió estratègica al moviment més enllà de restriccions territorials o sectorials a partir del treball de la nostra militància.
- L'organització ens marquem com a objectiu treballar per a l'extensió de la CUP arreu dels Països Catalans i alhora vetllar perquè el centre de gravetat de la Unitat Popular continuï fora de les institucions.
- Per a dur a terme aquestes tasques, Endavant fem un seguit de canvis organitzatius interns per a reforçar el vessant nacional de l'organització, alhora que fem una aposta per a expandir l'organització amb la incorporació de persones i sectors amb qui hem estat treballant colze a colze en aquests darrers anys.
En clau més interna, Endavant ens felicitem en constatar el creixement de l'organització, tant quantitativament com qualitativa. L'alta participació a l'AN, la riquesa dels debats i les aportacions de la militància han palesat un augment de la cohesió política, ajudant a clarificar el paper d'Endavant dins el moviment.
En la segona fase del debat, s'abordaran les qüestions de caire més tàctic: quins són els escenaris de futur i quines són les actuacions immediates que cal dur a terme des d'Endavant, l'esquerra independentista i la unitat popular per a fer-hi front. En aquesta fase, com en la primera, obrirem el debat als sectors més propers a l'organització i conclourà d'aquí a pocs mesos amb la reunió de l'assemblea nacional. |
|
Mira també:
http://endavant.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1700&Itemid=1 |
This work is in the public domain |
Re: >>> Endavant celebra la primera part de la VII Assemblea Nacional
|
per escepticisme empíric |
06 mar 2013
|
"vetllar perquè el centre de gravetat de la Unitat Popular continuï fora de les institucions."
Bona sort... |
Re: >>> Endavant celebra la primera part de la VII Assemblea Nacional
|
per Paquito |
07 mar 2013
|
Gora!! |
Re: >>> Endavant celebra la primera part de la VII Assemblea Nacional
|
per anti-burges |
08 mar 2013
|
1ª pregunta:
Quants d'aquets son de classe obrera?
Respota:
Cap
2º Quants d'aquets son de classe mitja alta o burgesa?
Resposta:
Tots i totes
Per la anarquia absoluta mort a tota mena de classe burgesa!!! |
Re: >>> Endavant celebra la primera part de la VII Assemblea Nacional
|
per proces de vinaros |
08 mar 2013
|
ala a potenciar a reraguarda en moviment, visca el centralisme democratic i nacionalista. |
Re: >>> Endavant celebra la primera part de la VII Assemblea Nacional
|
per per a l'anti-burgès |
11 mar 2013
|
T'asseguro que tots són assalariats i que la quota de militància és progressiva, és a dir, proporcional al sou que reps. Aquesta gent milita per l'assoliment del poder per part de la classe treballadora, sense cap renúncia i de forma honesta. Si algú ha sortit d'una família acomodada i , a més de ser un assalariat, lluita per la classe obrera, benvingut. El pijisme no es transmet genèticament, deixa't de supersticions i de subnormalades com "hem de matar-los". La classe mitja i la burgesia progressista sempre han pres part en els processos d'unitat popular. El problema no són ells, sinó la desmobilització del proletariat urbà. |