|
Notícies :: @rtivisme |
L'última proposta de konvent
|
|
per konvent Correu-e: off@gmail.com |
19 nov 2012
|
el KONVENT de Cal Rosal segueix ARTimparable !! |
|
La 5a Jornada Electrònica celebrada aquest passat dissabte al konvent de cal rosal, s’ha definit com a tot un èxit, així com passar a consolidar-se per tal de seguir treballant amb propostes de primer nivell. Una nit d’autèntic club tant per la qualitat musical com per el bon ambient que va regnar durant tota la nit.
La qualitat de la proposta i el fet de ser una estrena del projecte conjunt d’Angel Molina vs Svreca, va fer que arribés públic sibarita de tots els racons. Tant l’espai del konvent com els dos músics van estar a l'altura per l'ocasió. Molina i Svreca van aportar noves referències, experimentació i techno contemporani, punxat i seleccionat amb una destresa excepcional, un set de més de 4 hores que va enganxar a tots els assistents de la sala.
Samuel M, representació berguedana, per la seva banda va tancar la nit a base de techno i hard – techno, donant molt de ritme i contundència, deixant clar que el techno dels noranta encara està present i que mai passarà de moda.
Des de l'organització celebrem l’èxit de la jornada i exposem el fet de que la cultura de club esdevingui a la Catalunya interior com si parléssim de Berlín, Londres o Tokio.
D’aquesta manera, el konvent, es consolida com a centre d’activitats culturals però amb una visió totalment renovada i sense pesos feixucs. Amb una auto administració es generen treballs d’artistes consolidats i altres de desconeguts. Pintura, escultura, fotografia, música, vídeos, organització i coproducció de festivals i exposicions a altres punts de catalunya.
El Berguedà, naturalment, també respira !
http://movimentpuntzero.blogspot.com.es/ |
Mira també:
http://www.puntzero.org |
 This work is in the public domain |