|
|
Notícies :: altres temes |
Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
|
per x |
30 oct 2012
|
Com que he vist que moltes abstencionistes de tota la vida votaràn a la CUP, he pensat que potser necesiten una guía per saber com funciona el procés electoral. |
MODE IRONIA ON
Comproba que estàs al cens. Si no ho fas i intentes votar i no et deixen, no montis el pollo. Has d’estar empadronat a la provincia on vols votar.
Comprobar a quin colegi electoral has d’anar a votar. No, no pots votar on et doni la gana, has d’anar a votar al col·legi que et diuen. Si, molt injust, ho sabem… pero hem d’acceptar les seves regles reformistes de merda… ( el que fem per en DavidFernandez…)
Porta el DNI. Et demanaran la identificació abans de votar. No et cabregis ni demanis el numero de placa. Es un procediment habitual i no et fixaran ni et ficaràn en llistes negres.
Deixa el pasamontanyes a casa. No cal… pots anar amb la cara descoberta sense que hi hagui perill de detencions futures. Si el que et passa es que et fa vergonya que et reconeguin en el barri, pots anar a primera hora.
Horari: No pots votar quan et doni la gana. el col·legi està obert de 8 a 20h només el diumenge 25 de novembre.
Vot per correu. Ni ho intentis. Molt complex per el primer cop….
Hi ha presencia policial. Es habitual que en els col·legis electorals hi hagui policia. No cal montar el pollo ni començar a cridar “La polícia, tortura i asesina!”. El mosso de la porta no et donarà la benvinguda habitual amb un cop de porra. No t’extranyis.
Eines de sabotatge: Si ho se… es difícil sortir de casa per un motiu polític sense les nostres eines habituals… pero et poden portar problemes a l’hora de votar.
La papeleta… Has de posar un sol sobre electoral ( dels que et donen en el col·legi), amb UNA sola papeleta… No pots escriure res, ni marcar el sobre ni la papeleta. Només l’has de ficar en el sobre i portar-la a la taula electoral que et toca. No cal portar esprai ni plantilles que posin “Jo voto CUP”. Només has d’introduir la papeleta al sobre i el sobre a la urna. No al revés. No t’equivoquis de papeleta, fixa’t en el primer nom, que aparegui en David Fernandez ( si ets de Barcelona)
Llistes diferents. Si vius fora la provincia de Barcelona, no trobaràs en David Fernandez a la papeleta, no t’enfadis i la cremis. En David Fernandez només es presenta per la provincia de Barcelona.
No pots votar en la urna que vulguis. Cada veína té una urna asignada, en els cens, mira quina et toca, si t’equivoques no et deixaràn votar. Pots demanar ajuda.
Hi ha interventors. Trobaràs gent amb identificacions de partits polítics. No cal increpar-los. ni enviar-los a la merda. Son interventors i estan observant el procés electoral.
Fa pudor a reformista. Pots intentar no respirar per evitar la pudor a reformista demócrata de tota la vida. Pots portar una pinça d’estendre la roba pel nas.
No et perseguirà la policia. No cal anar amb 4 ulls al clatell. La policia no et perseguirà, no cal que et canvis de roba ni busquis camins alternatius per arribar a casa.
MODE IRONIA OFF
Ara en serio… si voleu votar CUP, reviseu el cens i porteu el dni… |
Mira també:
http://blog.13ernat.net/guia-per-anar-a-votar-a-la-cup-per-a-abstencionistes-habituals/ |
 This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per fdsdfs |
31 oct 2012
|
Fora propaganda de l'índymedia.
Estem farts de que la CUP utilitze l'indymedia per a fer propaganda. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Fora |
31 oct 2012
|
Aneu a la merda, cupons. Fora propaganda electoral! |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per un |
31 oct 2012
|
i això és una notícia? |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per pep |
31 oct 2012
|
això és una vergonya. No, no votarem!
Que una gent s'autoproclami vanguarda dels suposats moviments socials no vol dir que les que estem als moviments socials els hi reconeixem que ho siguin.
No ens representeu. Ens avergonyiu. Salut i autogestió! |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per un@ |
31 oct 2012
|
pep, perquè parles en plural? els moviments socials (en plural) t'han delegat la seva veu? ets el seu representant?
Parla per tu, però parlar per una col·lectivitat que ni tan sols ha tingut mai l'oportunitat de decidir si et delegava la seva veu és l'exemple d'autoritarisme més clar. Ni tan sols la democràcia burgesa ho és tant, com a mínim ells tenen un teatre montat per fer veure que hi ha una delegació de la decisió, però tu ni això. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Un abstencionista |
31 oct 2012
|
Jo parlo per mí. Ningú hem representa, però imaginar-me l'escena del David Fernandez replicant al senyor Felip Puig que voleu que us digui, em possa...Escoltar la veu dels invisibles, Cap girar les estructures. Aquesta xusma mereix que se'ls vigili de ben a prop. Per primer cop a la meva vida votaré: a les CUP.I evidenment continuaré la lluita al carrer, com sempre. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Fora propaganda electoral JA! |
31 oct 2012
|
estem fartes de com les cup utilitzen indymedia per a fer propaganda electoral, indymedia no es vostra llestos, prou propaganda electoral a indymedia. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per un altre abstencionista |
31 oct 2012
|
A mi em passa el mateix que a "un abstencionista", crec que vaig votar un cop fa moltíssims anys, les primeres em sembla, i ara votaré també. I la veritat és que no ho plantejo en termes de representativitat, és a dir, no considero que em representin, més bé que si la poden liar al parlament, doncs perfecte, prou. Si no la lien i tenen una actitud que no em mola, ja està... no els torno a votar.
I sí, per suposat, també continuaré la lluita al carrer, com sempre. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per jon |
31 oct 2012
|
jajaja! muy bueno, un par de detalles mas, recuerda ke las erecciones seran en domingo y puedes acudir de gaupasa totalmente borrachx siempre ke aciertes con el colegio, con la papeleta, y con la urna, y teniendo cuidado de no vomitar encima de la mesa... una vez fuera del colegio si empiezas a sentirte mal (mareos, vertigos, nauseas...) por lo ke acabas de hacer mejor ke una aspirina resulta hacerle un calvo a los mossos y salir patas, no te seguiran mucho rato pues su labor en ese momento es proteger el colegio erectoral, pero cuidado con ke sean muchos los mossos y alguno se kiera hacer el usain bolt para deleite de sus compañeros, si no te siguen llamaran por radio seguro asi ke al loro
si algun conocido te dice, -votaste? traidor! siempre podras decir ke no sabias lo ke hacias y tus facultades mentales se vieron alteradas a cuenta de las grandes cantidades de alcohol en sangre
ke suba la abstencion hasta la luna y se disparen las cup como un cohete, salut! |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per un altre abstencionista |
31 oct 2012
|
Doncs jo no penso votar, com sempre. No crec en delegar els meus problemes i inquietudes en representants polítics que no conec de res. A més em fa fàstic que la CUP s'erigeixi com la veu dels moviments socials a les institucions, seran la veu d'alguns membres d'aquests però no de tots.
Cal crear i enfortir les estructures de contrapoder als barris, a la feina i a tot arreu, no legitimar el sistema representatiu.
http://acciollibertariasants.wordpress.com/2012/10/30/eleccionsalparlame/
http://cntsabadell.wordpress.com/2012/10/14/25-de-novembre-abstencio-act/ |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per no cal tenir la pell tan fina |
31 oct 2012
|
"Cal crear i enfortir les estructures de contrapoder als barris, a la feina i a tot arreu, no legitimar el sistema representatiu."
És que si votes ningú no t'impedeix fer-ho. Votar no t'obliga a quedar-te quatre anys a casa esperant que compleixin el promès. Jo segurament no ho faré, però la veritat és que m'ho he plantejat, i evidentment no ha estat per a propaganda electoral. Que per cert, això no ho trobo propaganda electoral sinó un acudit, i força graciós a més. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Uno |
31 oct 2012
|
Somos abstencionistas, no gilipollas.
Si me das argumentos políticos a lo mejor hasta me convences de que a la CUP, pero tratándome de imbécil la llevas clara. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Per un indimedya mes digne sense partits fen-ho servir |
31 oct 2012
|
Tots i totes les suposades anarkas que el dia 25 vagin a votar hi serqan uns auntentics traidors que es deixan enganyar facilment per un partit politic que diu que els hi fará cas.
Per cert, tan de bó hi seria que en aquest mitja de contrainformació no es fagi propaganda electoral.
Em sembla una vergonya que la CUP amb tal de agarrar cuatre vots dels supossats anarkos o anarkas que aniran a votar, utilitzin aquest mitja.
Sincerament, la CUP ja té la seva propia plana web, la seva propia plana web de contra info i els sues propis twiters, facebooks i demes mandanga. Per tant no necessiten utilitzar l'indymedia.
A mes ma mes no se quants de anys es porta dient que aquest mitjá es un mitjá per als moviments socials i no per als partis politics.
Basant-nos en aquesta teoria, cada vegada que la CUP ossi una noticia es te que treure. SON UN PARTIT POLITIC, no un col·lectiu dels moviments social. Que tene gent dels moviments socials, doncs si, pero son un col·lectiu dins del moviments socials, doncs no, son un PARTIT POLITIC . |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Per un indimedya mes digne sense partits fen-ho servir |
31 oct 2012
|
Tots i totes les suposades anarkas que el dia 25 vagin a votar hi serqan uns auntentics traidors que es deixan enganyar facilment per un partit politic que diu que els hi fará cas.
Per cert, tan de bó hi seria que en aquest mitja de contrainformació no es fagi propaganda electoral.
Em sembla una vergonya que la CUP amb tal de agarrar cuatre vots dels supossats anarkos o anarkas que aniran a votar, utilitzin aquest mitja.
Sincerament, la CUP ja té la seva propia plana web, la seva propia plana web de contra info i els sues propis twiters, facebooks i demes mandanga. Per tant no necessiten utilitzar l'indymedia.
A mes ma mes no se quants de anys es porta dient que aquest mitjá es un mitjá per als moviments socials i no per als partis politics.
Basant-nos en aquesta teoria, cada vegada que la CUP ossi una noticia es te que treure. SON UN PARTIT POLITIC, no un col·lectiu dels moviments social. Que tene gent dels moviments socials, doncs si, pero son un col·lectiu dins del moviments socials, doncs no, son un PARTIT POLITIC . |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per jon |
31 oct 2012
|
pues aplikemos el cuento para todos, cgt,cnt y demas sindicatos tambien tienen sus paginas para colgar sus noticias, y algunxs no creemos en el sindicalismo, no mas ke en el parlamentarismo desde luego aunke vayamos a convocatorias de estos o votemos de vez en cuando por los otros
el sindicalismo puede ser igual de falso y tener un doble fondo lo mismo ke el parlamentarismo pero como los primeros son de los nuestros via libre, mucha jeta |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per utopia |
31 oct 2012
|
Hablo a título personal, y no erigiéndome en supuesta vanguardia de los movimientos sociales-catalanes, claro-, pareciera que los demás están excluidos.He sido, soy y seré abstencionista, sencillamente porque creo que a este sistema se lo combate en la calle, en el trabajo, en los barrios, y que las elecciones nunca han cambiado ni cambiarán nada, no somos nosotros los que elegimos sino, que ellos (los candidatos) nos eligen a nosotros, nos mienten, para seguir viviendo a nuestra costa.Y cuando raramente en la historia, existe un candidato que realmente quiere hacer cambios estructurales- caso Salvador Allende, en Chile, se da un golpe de estado sangriento y a otra cosa. Por favor, ustedes, los que se auto proclaman revolucionarios, y viven a costa de la fortuna familiar, y sólo se comunican a través de tecnología punta,y frecuentan los bares de moda, y compran en Ikea y en Zara y nunca vivieron en barrios llamados marginales, sean una vez en la vida consecuentes y dejen de jugar a hacer la revolución, en memoria y por respeto a tantos que en el mundo se han jugado y siguen jugándose la piel en el intento de cambiar este sistema, no de reformarlo, como muchos de ustedes pretenden. |
Re: Guía per NO anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per execrables |
31 oct 2012
|
nomes cal que feu un cop d'ull a'els himnes independentistes' penjats a youtube:
Cesc Freixas
www.youtube.com/watch?v=P-1vh8dGlj0&feature=related
Brams
www.youtube.com/watch?v=3qR0ZpHCzr0&feature=related
La canço 'Som Catalunya!' emesa a TV3
www.youtube.com/watch?v=K9rtlRd9q-k&feature=related
Josmar 'Superfort'
http://www.youtube.com/watch?v=m-sqaXF2RWM&feature=related
L'efecte inmediat es que anar a votar qualsevol cosa quatribarrada us fara angunia... |
Bota, Bota, no pasa nada.
|
per Josep pixacuní. |
31 oct 2012
|
Jo sóc més o menys anarquista i votaré la CUP. Evidentment no sóc tan anarquista ni tan guai com molts dels que per aquí tan s'escandalitzen. La meva militància (cutre i anecdòtica) amb l'anarquisme continuarà independentment de si la CUP en treu 1, 4 o cap.
Ser tan autèntic com tota aquesta gent que té tant clar el què han de fer els altres a mi em costa una miqueta, ho sento. I crec que l'amenaça no són la gent que potser votarà a les CUP. L'amenaça són els que segur que votaran CIU.
És el meu punt de vista: contrarevolucionari, fals, demagog, reformista, el que vulgueu. Però és el que jo penso fer. I no demano a ningú que fagi com jo. Que consti en acte. |
Bota, Bota, no pasa nada.
|
per Josep pixacuní. |
31 oct 2012
|
Jo sóc més o menys anarquista i votaré la CUP. Evidentment no sóc tan anarquista ni tan guai com molts dels que per aquí tan s'escandalitzen. La meva militància (cutre i anecdòtica) amb l'anarquisme continuarà independentment de si la CUP en treu 1, 4 o cap.
Ser tan autèntic com tota aquesta gent que té tant clar el què han de fer els altres a mi em costa una miqueta, ho sento. I crec que l'amenaça no són la gent que potser votarà a les CUP. L'amenaça són els que segur que votaran CIU.
És el meu punt de vista: contrarevolucionari, fals, demagog, reformista, el que vulgueu. Però és el que jo penso fer. I no demano a ningú que fagi com jo. Que consti en acte. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per el alcohol hace mas daño que el sindicalismo |
31 oct 2012
|
el sindicalismo no aprueba ordenanzas civicas, ni multas ni nada de represion amparada por la ley.
el parlamentarismo si.
podriamos pensar que en el grupo de los que estan en contra de que los trabajadores se organicen, pero miran con indulgencia a los que entran en el juego democratico, mientras sea bajo una enseña nacional, todo el mundo sea un descerebrado con infulas de napoleon, pero seria una generalizacion equivocada pese a que haya elementos como el jon. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per per josep |
31 oct 2012
|
t'oblides de que tot aquest fil ha començat perque algu ha dit que el que han de fer els altres es votar a la cup.
tindrem dret a discrepar argumentant-ho, oi? |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per ya basta |
31 oct 2012
|
yo votaré a mi perrita ya que estoy seguro que lo hará mejor que cualquiera... |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per ya basta |
31 oct 2012
|
yo votaré a mi perrita ya que estoy seguro que lo hará mejor que cualquiera... |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Sols el poble salva al poble |
31 oct 2012
|
Si realment hem arribat a la conclusió que aquest sistema és terrorista, un gest imprescindible és saber que "sols el poble salva al poble". Després hi han moltes possibilitats de "moviments i agitació" que no te RES a veure amb un òrgan que promou el fascisme, que més que un "moviment social", valgui l'insult a aquella gent que es deixa la pell en la seva quotidianitat més enllà d'un dia de vaga o manifestació, és una institució que va lligat al capitalisme i que sense ell i l'Estat aquest no podria existir.Una crítica al capitalisme ha d’anar lligada a una crítica al sistema parlamentari, si no no té raó d'èsser.
Ara citaré un paràgraf del text "eleccions al parlament" escrit en commemoració al dia que molts esperen amb candeletes.
"En un context de descontent social cap a la classe política majoritària, és fàcil que el missatge dels partits polítics minoritaris desperti simpaties. En els últims anys s’han creat diverses iniciatives dins del que es denomina l’esquerra anticapitalista que han optat per el parlamentarisme com estratègia centrant la major part dels seus esforços en feines de propaganda i proselitisme per obtindre el número de votants suficients per tindre algun representant dins del Parlament. Els discursos d’aquests partits diuen cercar èsser la veu en el Parlament dels exclosos, els precaris, els parats, els treballadors, les estudiants i els que pateixen les retallades. La participació en les institucions passa a ser una estratègia més a dins de la lluita, fent-se servir d’altaveu de les diferents lluites que duen a terme els moviments de base; a pesar d’això aquesta via pot acabar resultant un fre a aquestes lluites, més preocupades pel discurs que es transmet als mitjans de comunicació de masses i els ritmes que marca l’agenda política sempre dependent d’interessos que són oposats als nostres i tenint por de les conseqüències que pot comportar per aquells que opten per la via parlamentària donar suport al que succeeixi al carrer, por a perdre poder, la repressió, etc. Es cerca entrar a les institucions per combatir-les, sense veure el perill que suposa estar a dins d’elles.
La participació política comporta una sèrie de qüestions que són inherents al joc polític democràtic: fomenta la delegació, la especialització, la separació entre política i societat, acceptar les regles d’un joc aliè a les persones, així com una sèrie de lògiques que són contràries a l’autoorganització i l’autogestió de les nostres vides.
Accedir al Parlament no hauria de ser l’aspiració dels grups i persones que diuen lluitar contra aquest sistema." |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per A la merda el fascisme |
31 oct 2012
|
LA LLIBERTAT NOMÉS POT SER DONADA ENTRE IGUALS;
SENSE SALVADORS I SALVATS.
EL MEU DEITG ÉS QUE AQUELLES MENTS QUE ALGUNA VEGADA HAN SENTIT RÀBIA, ODI I UN IMPULS DE VOLER ACABAR D'UNA VEGADA AMB TANTS PSICÒPATES QUE FAN POSSIBLE AQUEST GENOCIDI SOCIAL, NO PERDIN L'HORITZÓ DE LA HORITZONTALITAT.
SALUT |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per per per per Josep |
31 oct 2012
|
D'acord, tens raó.
Però és que hi ha arguments que em fan una mica de vergonya aliena, de veritat.
Doneu-me'n 10 de convincents, com per exemple l'aprovació de l'ordenança cívica de Berga que ha mencionat aquí el Sr. "el alchol hace más daño" i t'asseguro que no els voto. Però que la CUP rondi els vots de l'òrbita anarquista ho veig més com un afalac que no pas com una OPA (Com també s'ha dit aquí). Els de les CUP ja ho saben que els anarquistes que els votin no es convertiran al seu rotllo repentinament. Però no crec que demanin això, només demanen un puto vot. Si fas qualsevol altre tasca als MMSS, que votis a la CUP és una puta merda anecdòtica. I ja et dic que igual m'equivoco. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per EL QUE FALTABA |
31 oct 2012
|
El que necessitem es una guia per entendre com es possible que gent que s'autodenomina "crítica" i combativa social pugui accedir a aquest parauleig, establir el joc del facisme, vendre la moto als altres i poder dormir per la nit. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per OPA als moviments socials |
31 oct 2012
|
Que gent de la CUP ha ofert a gent de moviments socials com premsa contrainfirmativa o les PAH anar a les seves candidatures és un fet.
Clar és que no votar a les CUP, és ser un sectari, anarcodogmàtic i no sé quantes burrades més. Els que dieu que sou llibertaris i votareu la CUP (no sé si és cert en alguns casos), penseu una mica en algunes cosetes:
Marxistes-leninistes que odien profundament el moviment llibertari dins la CUP i l'EI.
CUP a Girona governant amb Reagrupament.
CUP a Berga aprovant ordenances cíviques.
Al llarg de la història l'arribada el poder d'un moviment que diu representar els treballadors, al poble,etc ha suposat: creació d'una classe burocràtica privilegiada allunyada del poble, pèrdua dels postulats revolucionaris i abraçada a la socialdemocràcia (com a molt), pèrdua de força dels moviments revolucionaris de base,etc.
I no només es tracta del que fagi o deixi de fer la CUP amb 1,2,3,4 o 5 parlamentaris, sinó en que no creiem en el sistema parlamentari de delegar les nostres inquietuds, la política, la nostra vida, en altres. I si per això, els anarquistes som uns dogmàtics, sectaris,etc, doncs si, ho som. Queda molt guay dir que s'és llibertari mentre un es presenta a les eleccions amb un programa socialdemòcrata, ara es veu que tot val, per guanyar vots. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per un altre |
31 oct 2012
|
a més, que per molt bones intencions que tinguin, entrar en el joc parlamentari només et permet accedir a ser el gestor de les misèries del capitalisme, és això el que preteneu? Perquè ara es diu que l'únic que es vol es tenir algú allà per liar-la, però i a les següents? Seguireu amb les espectatives de només liar-la? O caureu de cuatre grapes en la falsa il·lusió de que a més vots i escons sereu més forts per a assolir els vostres objectius? Creieu que hi pot haver ruptura al si d'un parlament burgés?
L'acumulació de forçes i la unitat popular (de la que tant parlen a les CUP) es fa al carrer, el parlament burgés l'únic que farà serà posar-vos en contradiccions cada vegada més difícils de superar, si es va pujant en escons clar. I tard o d'hora les CUP rebaixaran el seu discurs. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per (A) |
31 oct 2012
|
Yo les votaré aunque no creo en el sistema parlamentario. No perdemos nada, solo quemar unas siglas más. Cualquier cosa que ayude a hundir los cimientos del estado es buena. Punto. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per k |
31 oct 2012
|
Un momento. Lxs anarquistas estamos en contra de las elecciones como táctica, no como principio. Votar o no votar es indiferente. Lo que importa es la utilidad práctica. Cada cual que haga lo que quiera, que al final l oque importan ,y lo que se verán, seran los resultados.
En mi caso tienen mi apoyo para tocar las narices en el Parlament. Lo que no tienen es mi voto, ya que lo veo inútil. |
d'acord
|
per per Opa als MMSS |
31 oct 2012
|
Val, d'acord, però és que la CUP NO arribarà al poder.
I que hagi agafat a les llistes a gent dels mmss doncs no em sembla ni bé ni malament per part de les CUP. En tot cas em semblaria bé o malament pels que hi han acceptat d'anar segons el paperet que després els fagin fer allà dintre.
I està molt clar que no només no agafaran cap tipus de poder si no que no els deixaran gestionar nienti de nienti. I no perquè siguin súper integres, si no perquè els altres ho són mil vegades menys que ells i saben millor com va el pasteleig. I no dic que donar arguments per no votar a les CUP sigui ser un anarcodogmàtic. Si són arguments que entendre ho respecto moltíssim.Si ha semblat una altra cosa demano disculpes. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per LLibert |
31 oct 2012
|
Entrar al Parlament com a estratègia, com un eina més per a anorrear l'Estat. No es en si l'idea d'arribar a prendre el poder sinó de fer de toca collons dels polítics: deixar-los en evidència, vigilar-los estant al seu costat. No pots deixar els polítics solets amb les seves màfies...
I jo, llibertari no perdo res votant a la CUP. No hem considero "contaminat" per haver de votar,com a estratègia. Al poder t'asseguro bé que si entra la CUP al parlament, apart de evitar segurament la majoria de CiU, no li farà gens ni mica de gràcia, mentrestant continuaré la lluita al carrer.
Per cert estem en un procés constituent, per si no us heu adonat, arrencat com històricament ha passat a Catalunya pel poble i no podem deixa que la burgesia s'apropii i modeli la propera república catalana que s'acosta, que pot pendre com una guspira a tot Europa... |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per un comunista |
31 oct 2012
|
És molt respectable l'abstencionisme.De fet jo el faig gairebé en totes les eleccions.Però conec molt bé la pràctica política a nivell municipal de les Cups i tinc claríssim que és l'únic vot que pot fer mal al sistema.
Només per això ja val la pena votar-los! |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per jon |
31 oct 2012
|
mira nen, con menos frivolidad y menos demagogia barata vamos mejor, en ningun momento digo ke estoy en contra de ke lxs trabajadorxs se organicen, apuesto por organizarnos en asambleas de paradxs y comites de huelga donde confluimos todxs dejando siglas a un lado y divisiones, si tu solo entiendes ke la organizacion obrera es posible entorno a los sindicatos es tu problema no el mio
para mi el poder de convocar una huelga general o dos, de 24h o 48h, ese poder debe estar en las manos de los comites de huelga y asambleas de paradxs, ahora es justo lo contrario las convocatorias se deciden y lanzan desde los sindicatos con cierta participacion de movimientos populares pero la ultima palabra la tienen los sindicatos, asi es por lo menos en estas latitudes, tambien es cierto ke muchas de estas asambleas y comites de huelga son relativamente jovenes y ke en muchos lugares ni existen todavia, por mi parte espero ke sigan aflorando como setas en otoño y se mantengan en el tiempo las/os ke ya existen
si todo el sindicalismo minoritario o combativo fuera capaz de aglutinarse a nivel estatal guardando sus diferencias y defendiendo sus principios ya sean planteamientos nacionales o confederales, liberadxs si o liberadxs no, si pudieran confluir en una especie de syriza sindicalista, esto, sumado a una asamblea de paradxs y comite de huelga en cada barrio y pueblo seria muy beneficioso para la clase obrera y los patronos y gobernantes empezarian a temblar de veras
lo jodido es ke los sindicatos van a su pedo cada uno, y las asambleas de paradxs alguna ke conozco lleva funcionando unos 2 años con unas 20 personas en un pueblo con 3000 paradxs |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per para jon el boqueron |
31 oct 2012
|
osea,jon, o el sindicato unico (tipo syriza o cualquier otra paja mental tuya)o han de ser asambleas de paradxs o trabajadorxs a su pedo.
Y porque no pueden ir los sindicatos combativos a su pedo?
no tienen derecho los trabajadoxs concienciadxs a organizarse tambien en este tipo de estrategias?
Y si no se declara huelga general por parte de las asambleas de trabajadores, es por culpa de los sindicatos minoritarios?
no sera que la gente tambien va a su pedo y no se pone de acuerdo para esos minimos?
osea, o autonomos hasta la muerte o grandes grupos unitarios tipo syriza.
no sera que cuando eras joven tu pareja te dejo por uno de cgt y estas traumatizado? |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per pacraco |
31 oct 2012
|
A mi el rotllo de votar les CUP per tactica i no per dogma no em sembla mal encaminat. El meu problema el tinc amb la CUP. Dieu que la CUP estaria bé que sortís per liar-la i poder controlar els polítics i conèixer els seus manejos.
Però no tinc clar que aquest sigui l'objectiu de la CUP. Potser és cert que ara mateix només conseguiran 3, 4 o 5 escons com a molt i per tant serà l'únic que podran fer. Però veig molt possibilisme i molt anticapitalisme desnatat.
Si hi fossin dintre tinc clar que no els votaria. El meu dubte és si votar-los per tal que entrin i després que s'apanyin.
El que tinc clar és que no és un projecte que tingui massa a veure amb el projecte llibertari (si, si, ja ho se que ara no n'hi ha un de massa estructurat, però no és aquest el debat) i que el discurs de tactica té un punt de falsedat. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per jon |
31 oct 2012
|
boqueron, lo sera tu puta madre
tus argumentos me los paso por el forro de los cojones y tu rollo tambien, niñato españolista |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per jon |
31 oct 2012
|
clon, deja de hacer propaganda de ciu en indymedia ke te van a censurar, por lo menos vas aprendiendo a clonar, peaso tontorron, ya no pusiste ni mayusculas ni punto |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per A |
01 nov 2012
|
gràcies per tractar els abstencionistes com imbècils. Per cert, no fa ni punyetera gràcia i no us penso votar. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per ...... |
01 nov 2012
|
Que dificil parlar de qualsevol cosa a indymedia sense caure en clitxés, caricatures i insults! |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per pere III |
01 nov 2012
|
Jon, vete a la playa.
O a alcoholicos anonimos! |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per (A) |
01 nov 2012
|
Aviam, es que a vegades semblem tontos. Ni els de la cup convençeran als anarkos perque es facin de la cup, ni els anarkos convençeran als de la cup perquè deixin la cup. Però aqui no es tracta d'aixo, es tracta de que els anarkos donguem un molt petit cop de mà a la cup donantlis un putu vot de merda. D'això se'n diu suport mutu, malgrat no compartim les mateixes estratègies de lluita, ens podem ajudar no? perquè compartim els mateixos objectius, i els de la cup també ens poden donar suport quan cal, aqui en teniu un exemple: http://llibertatamadeu.blogspot.com.es/2009/12/aprovada-la-mocio-que-va- |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per malcom |
01 nov 2012
|
Si ets anarquista i votes algun cop a la teva vida, et sortiràn grans i aniràs a l'infern. Que lo sepas
Increible on arriba el dogma, però bueno, després del 25N demanaré el carnet d'"anarquista de veritat". On el puc anar a buscar? Es que amb les celules invisibles ja estic confús, i no se on agafar-ho!
Aneu a cagar, primos
Salut i Anarquia |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Aneu a cagar vosaltres |
01 nov 2012
|
Donant suport a un partit socialdemòcrata (mirar programa i pràctiques) que aprova lleis del civisme (Berga), que va de bracet amb reagrupament (girona), i que té la poca vergonya per parlar en nom de tots els moviments socials.
Clar, no votar la CUP és ser un dogmàtic, un sectari,etc, els llibertaris decents la voteu, no?
Ni compartim els mateixos objectius, ni les mateixes tàctiques. Suport mutu és per exemple donar suport a una família que estan desnonant, donar suport a treballador/es que estan acomiadant,etc. No és donar un vot a ningú.
Salut i anarquia! És a dir acció directa, sense intermediaris, ni subvencions. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per robocup? |
01 nov 2012
|
Estic bastant d'acord amb "A",
Jo crec k podem ser complementaris, jo en més de 20 anys només he votat dos cops i ara m'ho pensare i veure el seu programa, parlaré amb gent k els coneix etc, no cal insultar, ningú som purs i menys coherents dins akest sistema capitalista.
No estem parlant de votar a per exemple sociatas per k no surti el PP o votar als de iniciativa k no han posat limits i k han traicionat a la clase treballadora.
Jo cre k és tracta de exigir k als estatuts de la CUPs'incloguin elements de control i asegurar que no hi hagui trepisme, uniliderise, que sigui assambleari, pactiste-burges etc i k s"aseguri el funcionament horitzontal |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per un |
01 nov 2012
|
Sembla mentida com un comentari ironic pot destapar tants d'insults. Sembla que la fustració anarco de ser 3 gats separats la descarreguen en forma de dogma sobre els no abstencionistes accidentals amb desmesura i irraciocini.
Feuvos-ho mirar! |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per assembleari |
02 nov 2012
|
quan es la propera assemblea d'Indymedia, hora i lloc |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per psicologia inversa |
02 nov 2012
|
Votar provoca SIDA. |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Cristian Cortes kristiancat87@hotmail.com |
04 nov 2012
|
Després de llegir-me pacientment el debat d'aquest fil he de dir que vull oferir una "nota" optimista del que he llegit.
Jo no sóc militant de CUP, si de l'EI, faig campanya per la CUP, tenia els meus dubtes sobre si s'havien de presentar i ara defenso aquesta opció.
No obstant, m'encanta les crítiques argumentades contra la participació a les institucions i al parlamentarisme. No comparteixo el posicionament però sí que el pensament d'arrel sobre la desconfiança i perills del parlamentarisme.
Sóc dels que penso que la CUP no hauria de fer pròpiament campanya electoral, sinó campanya de formació i transformació en aquestes eleccions. Realment l'èxit o no de la CUP i de l'EI no es pot basar en vots ni eleccions, i per tant el vot és una cosa absurda comparada la feina que s'ha de fer.
Per això, i malgrat les discrepàncies sobre si votar o no votar, el que trobo més important és la implicació de la gent en assemblees, moviments socials, plataformes, cooperatives i altres. I sobretot que no trenquem els ponts de diàleg entre tots, perquè ens necessitem les unes a les altres.
Independentment dels posicionaments, crec super important que seguim parlant i que una eleccions no esdevinguin una excusa més per tirar-nos els plats pel cap.
L'EI ha de seguir fent la seva feina al marge i en contra de les institucions malgrat ser capaces de entrar-hi i demostrar l'alternativa i la dissidència.
PD: jo trobo que la broma sobre els abstencionistes està molt bé... una mica d'ironia i de riure's d'una mateixa! |
Re: Guía per anar a votar a la CUP per a abstencionistes habituals
|
per Cristian Cortes kristiancat87@hotmail.com |
04 nov 2012
|
Després de llegir-me pacientment el debat d'aquest fil he de dir que vull oferir una "nota" optimista del que he llegit.
Jo no sóc militant de CUP, si de l'EI, faig campanya per la CUP, tenia els meus dubtes sobre si s'havien de presentar i ara defenso aquesta opció.
No obstant, m'encanta les crítiques argumentades contra la participació a les institucions i al parlamentarisme. No comparteixo el posicionament però sí que el pensament d'arrel sobre la desconfiança i perills del parlamentarisme.
Sóc dels que penso que la CUP no hauria de fer pròpiament campanya electoral, sinó campanya de formació i transformació en aquestes eleccions. Realment l'èxit o no de la CUP i de l'EI no es pot basar en vots ni eleccions, i per tant el vot és una cosa absurda comparada la feina que s'ha de fer.
Per això, i malgrat les discrepàncies sobre si votar o no votar, el que trobo més important és la implicació de la gent en assemblees, moviments socials, plataformes, cooperatives i altres. I sobretot que no trenquem els ponts de diàleg entre tots, perquè ens necessitem les unes a les altres.
Independentment dels posicionaments, crec super important que seguim parlant i que una eleccions no esdevinguin una excusa més per tirar-nos els plats pel cap.
L'EI ha de seguir fent la seva feina al marge i en contra de les institucions malgrat ser capaces de entrar-hi i demostrar l'alternativa i la dissidència.
PD: jo trobo que la broma sobre els abstencionistes està molt bé... una mica d'ironia i de riure's d'una mateixa! |
|
|