Ja s'acosten les festes majors! Un any més des de la Comissió de Festes Populars i Alternatives preparem una nova edició de les festes. Pels dies 28, 29 i 30 de Setembre
Divendres 28
21.30h Cercatasques Antifeixista
Sortida: Plaça de la Vila
Farem un recorregut fins al Xiringo de les Festes Populars, acompanyats d'una bona xaranga que ens animarà el camí. Enguany serà la 4a edició del cercatasques!
22.30h Pregó i traca de sortida de les festes. 23h Nit de concert: Al xiringo de les Festes Populars. Durant el concert entre grup i grup: - Concurs de Titius
Grups:
Extra-t rastes Muyayo rif Insershow PDs Revetlla sonora
Dissabte 29
13h Vermut + conta-contes+pinta cares
Per començar bé el dia i anar fent boca de cara al dinar... no hi ha millor cosa que un bon vermut! I per als més petits hi haurà una conta-contes que els explicarà les històries més meravelloses i entretingudes, i pinta-cares per als que vulguis transformar-se! Lloc: Font del Gall
14h Dinar de Festa Major
Lloc: Font del Gall
17h Actuació dels Picacrestes a la Plaça de la Vila
Els Picacrestes, la colla dansaire del Prat, farà una actuació a la Plaça de la Vila. L'actuació contarà amb els balls habituals de la colla, i com toca per festa major també hi ballaran el Ball del Tortell, recuperat l'any passat.
Lloc: Plaça de la Vila 19h Exposició i xerrada sobre el Delta.
Presentació de l'exposició "La defensa del delta", i xerrada amb José Garcia (membre de Depana).
Lloc: Xiringo de Festes Populars i Alternatives 22h Nit de Punxa-discs: Al xiringo de les Festes Populars i Alternatives.
DJ Nu PD Barbie
Diumenge 30
(totes les activitats al Xiringo de Festes Populars) 13h Vermut 14h Dinar popular
19h Performance amb Nakadaska + col·loqui
21h Jam Session
1.30h DJ Pakirrin
El conegut punxa discs pratenc tancarà les Festes majors Populars i Alternatives d'aquest 2012 amb els ritmes més ballables i festius!
Amunt les Festes Populars i Alternatives!
Amunt El Prat viu i combatiu! |