Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juny»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: laboral
A Santiago Carrillo. Al món millor sense opressió ni explotació que amb ciència, lluita i esperança construirem. La victòria en homenatge!
20 set 2012
<z>
Mira també:
http://www.youtube.com/watch?v=EKbbnJZF6zg&feature=related

This work is in the public domain

Comentaris

Re: A Santiago Carrillo. Al món millor sense opressió ni explotació que amb ciència, lluita i esperança construirem. La victòria en homenatge!
20 set 2012
Ahí se pudra el infierno, asesino hijo de la grandísima puta, fascista colaborador, escoria y carroña.
Re: A Santiago Carrillo. Al món millor sense opressió ni explotació que amb ciència, lluita i esperança construirem. La victòria en homenatge!
20 set 2012
La victòria significa quatre poltrones a ajuntaments i governs diversos, no?
Re: A Santiago Carrillo. Al món millor sense opressió ni explotació que amb ciència, lluita i esperança construirem. La victòria en homenatge!
20 set 2012
No mereix cap tipus d'homenatge, sino tot el contrari, va vendre a tothom que va poder. Si quan mors el poder et rendeix homenatge vol dir que els que els oprimits no li devem més que despreci
Re: A Santiago Carrillo. Al món millor sense opressió ni explotació que amb ciència, lluita i esperança construirem. La victòria en homenatge!
20 set 2012
a santiago carrillo, a fraga...

Siniestro Total - Bailare sobre tu tumba
http://www.youtube.com/watch?v=X8yLE3p9PgQ

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more