|
Envia per correu-e aquest* Article
|
|
Notícies :: laboral |
|
Treballadors/es d’autobusos de TMB protestaran a la Mercè contra la retallada salarial i la repressió sindical
|
|
|
per COS TB |
19 set 2012
|
|
Durant el Pregó i la Missa de la Mercè l’Alcalde de Barcelona i el President de TMB es trobarà amb treballadors/es d’aquesta empresa. |
|
|
El proper divendres 21 a les 19h a Plaça Sant Jaume i el dilluns 24 a a les 11h a la Plaça de la Mercè treballadors/es d’autobusos de TMB es concentraran per defensar les seves condicions salarials i per exigir la readmissió del company Andreu de Cabo, acomiadat per Transports de Barcelona fa quatre mesos.
A més a més, també participaran d’aquestes protestes Solidaris i Solidaries amb Andreu de Cabo, plataforma de suport a la readmissió d’aquest treballador.
Més informació:
http://costb.wordpress.com/
Més informació de l'acomiadament d'Andreu de Cabo:
http://andreureadmissio.wordpress.com/ |
 This work is in the public domain |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more