|
Notícies :: criminalització i repressió |
Acusen d'antisemitisme la CUP de Girona
|
|
per x |
05 jul 2012
|
Per proposar canvis en el Patronat del Call de Girona al seu programa electoral |
|
L'Informe sobre l'Antisemitisme a Espanya durant el 2011 cita la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Girona com exemple de presència d'"antisemitisme en les institucions públiques i organitzacions".
El document que impulsa el Moviment contra la Intolerància i la Federació de Comunitats Jueves d'Espanya cita un paràgraf del programa electoral de la CUP per a les eleccions municipals del 2011, en què parla de les següents mesures.
Per una banda, "racionalitzar les partides aportades per l'Ajuntament al Patronat del Call de Girona" afegint, després, que "en el darrer pressupost municipal (2011) la partida de l'Ajuntament que s'hi destina ha augmentat de forma injustificada".
Per l'altra, "promoure que la concessió que el Patronat atorga a la botiga del Museu dels Jueus incorpori una normativa ètica". El programa electoral defensa, tal com recull l'informe, que "segons la oferta actual de productes, la botiga (del Museu) no satisfà els interessos històrics, sinó que fa una clara apologia a l'Estat d'Israel".
El text de l'informe recorda que la CUP a Girona va obtenir 3 dels 25 regidors del consistori gironí. La citació va acompanyada d'un logotip de la formació política i indica que la proposta de la CUP és a la pàgina 45 del programa electoral. |
Mira també:
http://politica.e-noticies.cat/acusen-dantisemitisme-la-cup-de-girona-66070.html |
![](https://barcelona.indymedia.org/images/licenses/norights.gif) This work is in the public domain |
Re: Acusen d'antisemitisme la CUP de Girona
|
per ben bojos |
05 jul 2012
|
Traducció: la CUP va denunciar les "bones relacions" que hi ha entre la burgesia gironina i la comunitat jueva i que es concretaven concretament en un augment desproporcionat de subvencions, a part de que molt material que venen és de propaganda de l'actual estat d'Israel. Doncs res tu, això ja és antisemitisme.
I el més curiós és perquè aquestes demandes racionals que qualsevol formació més moderada tipus ERC o ICV no hi diuen res. |
Re: Acusen d'antisemitisme la CUP de Girona
|
per m |
05 jul 2012
|
claro si te metes con los eeuu nadie te dice que eres anti cristiano pero si te metes con israel automaticamente eres antisemita. Que dejen de ser un estado confesional y asi se podra criticar al pais sin tener que decir nada de su religion. |
Re: Acusen d'antisemitisme la CUP de Girona
|
per a |
05 jul 2012
|
Aberrant. |