|
Notícies :: globalització neoliberal |
Kafeta sobre la lluita estudiantil
|
|
per CSA Can Vies Correu-e: canvies@gmail.com (no verificat!) Adreça: C/Jocs floras 40 |
22 feb 2012
|
Els punts que tractarem fan referència a la lluita contra Bolonya i l'Espai Europeu d'Educació Superior dels darrers anys, així com també l'actual context que estem vivint en aquests moments, marcat sobretot per l'anomenada Estratègia 2015 i les retallades socials. |
Bona tarda camarades,
com deveu saber -i sinó ja us ho dic ara- s'aproxima una setmana de lluita estudiantil, que començarà el dia 23, amb la data clau del 29 de febrer en que hi haurà vaga a les universitats catalanes i instituts.
En aquest sentit, us passo el cartell d'un acte-kafeta que es durà a terme el proper divendres dia 24 de febrer al vespre, que consistirà en una xerrada-debat on hi participaran diverses persones relacionades amb la lluita estudiantil catalana -veure cartell-, representants del professorat universitari, membres dels òrgans estudiantils i assemblees de facultat.
Els punts que tractarem fan referència a la lluita contra Bolonya i l'Espai Europeu d'Educació Superior dels darrers anys, així com també l'actual context que estem vivint en aquests moments, marcat sobretot per l'anomenada Estratègia 2015 i les retallades socials.
Pretenem comparar els dos moments (l'actual i el de fa tres anys), amb vistes sobretot a trobar-hi diferències o coincidències, encerts, errors i mancances; per tal de contribuïr al debat sobre la tàctica i la situació concreta.
Remarcar sobretot que es tractarà d'una taula rodona, amb lo qual volem convidar-vos a totes a que vingueu a explicar-nos la vostre visió de la qüestió.
Durant l'acte hi haurà servei de beguda i després de la xerrada música de la bona.
Es durà a terme al CSA Can Vies del barri de Sants.
http://canvies.barrisants.org/
Sens més, moltes gràcies per l'atenció i salut! |
Mira també:
http://canvies.barrisants.org |
 This work is in the public domain |
Re: Kafeta sobre la lluita estudiantil
|
per SoB |
22 feb 2012
|
Com q el cartell no hi és, els ponents són:
- Eudald Calvo, de les lluites anti-Bolonya i pels transports públics
- Noel Huguet, assemblea de facultat i representant
- Ermengol Gassiot, professorat i personal d'administració i serveis
- Un membre de l'okupació del rectorat de la ub de fa tres anys
El cartell promet. I després pinxos! |
Re: Kafeta sobre la lluita estudiantil
|
per A |
23 feb 2012
|
ei companyx, aquest acte ja està anunciat a una notícia anterior, on si que hi apareix el cartell. Gràcies per la difusió de totes maneres i salut!
https://barcelona.indymedia.org/newswire/display/440346/index.php |