Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: laboral
[Mallorca] Convocatòria unitària i anticapitalista el 19F contra la reforma laboral
15 feb 2012
19f-internet.jpg
19f2-internet.jpg
El 19 F manifesta’t contra la reforma laboral amb la convocatòria unitària i anticapitalista!

Cal reprendre l’acció unitària per plantar cara a la nova reforma laboral. Així, durant els darrers dies, diferents persones de diversos moviments socials mallorquins han fet molta via en demanar opinions i fer contactes per organitzar-se.

D’altra banda, CCOO i UGT han fet una crida a manifestar-se el proper diumenge 19 de febrer a totes les ciutats. Considerant aquest sindicats més com a part del problema que no de cap possible solució (recordau com a tall d’exemple les rebaixes salarials pactades amb la patronal en gener de 2012 o el pacte per jubilar-nos als 67 anys de 2011), pensam que és necessari ser presents al carrer dia 19 amb una veu pròpia per oferir així una alternativa a tanta gent treballadora, aturada, treballadora intermitent, precària, immigrant o estudiant que es vulgui mobilitzar contra aquesta reforma de les pensions.

A més a més, veiem que l’única recepta que els governs, la UE, els organismes internacionals, la patronal i aquests sindicats grocs tenen per sortir de la crisi és aprofundir en el desenvolupament d’una nova esclavitud. La nova reforma laboral o les darreres reformes a Grècia en són el millor exemple.

Per això, convocam un bloc anticapitalista unitari per manifestar-se pels carrers de Ciutat el proper diumenge pel matí. Perquè necessitam fer visible el descontent i dir fort i clar que no som la seva mercaderia ni les seves esclaves. Perquè tenim clar que la crisi és el propi sistema capitalista depredador i antihumà, i ho volem dir sense pels a la llengua.

Volem que tothom que s’identifiqui amb aquesta crida s’uneixi al nostre bloc: en moments com aquest la unitat és imprescindible. Veniu amb els vostres sindicats de base, assemblees de poble o de barri, col·lectius, organitzacions, associacions o amic i amigues. Però no sols això, la urgència d’aquesta convocatòria ens fa demanar a tothom que també participi activament de la seva difusió i convocatòria per tots els mitjans a l’abast.

Concentració: Diumenge 19 de febrer a les 12 hores a la plaça d’Espanya de Ciutat, davant del CSOA Sa Foneta.

Manifestació: El nostre bloc sortirà diferenciat darrere de les pancartes unitàries -sense sigles- al final de la manifestació sindical.

El Capitalisme és crisi!

Comissió organitzadora del

Bloc unitari anticapitalista
Mira també:
http://www.contrainfo.cat

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more