Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
> L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
>>> El Moviment de Defensa de la Terra dóna suport a la vaga convocada en el sector de l'educació pel Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans per al dia 29 de febrer i es suma també a la proposta de la Coordinadora Obrera Sindical per una Jornada Nacional de Lluita arreu dels Països Catalans per al mes de març.
logo_mdt.gif
L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora



Divendres passat, el Govern espanyol anunciava la reforma laboral que vol imposar al conjunt de la classe treballadora i que segueix les consignes de la classe dominant a escala europea i, també, espanyola i catalana.

No cal dir que la patronal del nostre país està ben cofoia amb aquestes mesures que no busquen sinó augmentar el grau d'explotació dels treballadors i les treballadores, empitjorant-ne les condicions laborals i disminuint-ne el poder adquisitiu. Es tracta de facilitar encara més l’acomiadament i alhora afeblir els mecanismes de defensa de la classe treballadora davant qualsevol agressió en l'àmbit laboral, atès que atempta directament contra la negociació col·lectiva.

La resposta tímida de les cúpules dirigents de CCOO i UGT i la tebior de les seves propostes d'oposició no estan a l'alçada de les circumstàncies. És un insult a la intel·ligència que aquests sindicats pretenguin fer creure que encara tenen marge de negociació en el tràmit parlamentari (espanyol i burgès) de la reforma laboral. És un insult a tots els treballadors i les treballadores que estan plantant cara a la seva situació quotidiana i a aquells que no han renunciat a continuar lluitant com és el cas de Parc Alcosa (Alfafar), dels transports públics de Barcelona, del sector de la salut, de l'educació, etc.

Aquesta nova reforma laboral, aplaudida de seguida per CiU, evidencia l'agudització a casa nostra de la lluita de classes. La declaració de guerra de la burgesia ens obliga els treballadors i les treballadores en particular, i les classes populars en general, a organitzar la nostra resposta, que hauria d'anar basar-se en tres eixos imprescindibles:

* Impulsar de manera imprescindible i urgent un sindicalisme nacional i de classe apte per a la lluita. És imprescindible que el sindicalisme dels Països Catalans tingui una dinàmica pròpia al marge dels sindicats pactistes (CCOO i UGT) que promouen l'estabilitat dels Estats que ens oprimeixen com a treballadors i treballadores i també com a catalans i catalanes. Cal generar una nova dinàmica amb voluntat hegemònica dins del moviment obrer que sigui una alternativa de lluita i de defensa dels drets.
* Consolidar i estendre arreu de la nació la CUP com a referent de la Unitat Popular. L'actual situació no permet excuses per no tirar endavant aquesta tasca primordial de l'Esquerra Independentista.
* Implicar-se en els espais de lluita per la Ruptura Democràtica per la Independència amb el clar objectiu de fer arribar als participants d'aquests àmbits, majoritàriament d'extracció popular, les propostes de la Unitat Popular i la necessitat de vincular les reivindicacions nacionals i socials per tal que la lluita per la Independència esdevingui socialment majoritària.

Per tot plegat, el Moviment de Defensa de la Terra dóna suport a la vaga convocada en el sector de l'educació pel Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans per al dia 29 de febrer i es suma també a la proposta de la Coordinadora Obrera Sindical per una Jornada Nacional de Lluita arreu dels Països Catalans per al mes de març.
Mira també:
http://www.defensadelaterra.org/Organitzacio/c13-2-2012.html

This work is in the public domain

Comentaris

Re: > L'MDT es una marca blanca de CiU
14 feb 2012
A banda d tenir el Record Guinness d'assassinats de persones inocents i de terroristes morts en atentats estupids, venen a publicitar l'altra 'marca blanca' de CiU: les CUPs... 'deu' els cria i ells s'ajuntes!
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Nazional - sindicalisme. La OJE i les JONS revisited & quadribarrated...
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Viva Espanya!!! Estoy de acuerdo con los de arriba!

No al nacionalismo!

Igualdad de los españoles!!
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Claro que si!!

Por los derechos de los hispanohablantes!!!

Libertad, igualdad y fraternidad.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
fuera la injusta ley electoral que beneficia a los nacionalistas!!!
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Muera la lengua catalana!! El español unica lengua mundial valida para la comunicacion!!
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Renda universal!! No al trabajo!! Que trabajen los ricos!!! Y sobretodo en castellano!!! Para que nos entendamos!!
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Asambleas en castellano!!! Los hijos de españa no entendemos nada si es en catalàn.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Viva la CNT!! los unicos que defienden al español y a los españoles!!

Sindicalismo castellanO-español siempre!!!!
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
cuanto idiota hay por el mundo.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
El temps que malgastes dient tonteries, no podries gastar-lo millor i tallar-te les venes??
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
La terra no vol que la defensi aquesta xusma!!! Mireu de defensar la lluna o mart, que allà no hi ha vida intel.ligent... tindrieu més sort.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Per mi els qui defensen les retallades posant com a excusa l'espoli fiscal són uns traïdors i uns botiflers. De la mateixa manera que els qui poseu les mans al cel per 1000 milions d'euros en retallades en sanitat i educació a catalunya, però no sou capaços de demanar acabar amb l'espoli colonial que ens defrauda 22.000 milions d'euros que no són invertits en serveis a catalunya. Només amb els dos eixos, l'anticapitalista i l'anticolonial serem lliures. CiU és a la lluita nacional el mateix que CC.OO a la lluita social. Però sí, ens falten sindicats i partits, no assemblees inflades per la crisi per gent a qui li han retallat el sou. Aquesta gent només li fa falta una temps de bonança per desactivar-la coma revolucionari. Jo actuo per ideologia, sóc de fiar, no sóc un puto interessat com aquests iaioflautes.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
14 feb 2012
Jo també soc anticolonialista i anti-cases de colònies (i de massatges) del CAU, de les joventuts hitlerianes de CiU i de les JERC. Per això, voldria què des de la supossada "esquerra" (perdó, que vomito), es despotriquès d'aquesta societat anònima anomenada "Espanya", no ho oblidem, co-fundada per TOTES LES BURGESIES HISPÀNIQUES (ENTRE ELLES, LA MÉS IMPORTANT, LA CATALANA), pels seus pecats caputalistes en la seva fase acumulativa, de negrers fonamentalment catalans i catalanistes. Aquest és el "colonialisme" i el demés tira-i-arronces de fills de la grandíssima puta burgesos que en nom d'abstraccions ("Catalunya", "Espanya" o "Disneylàndia") volen que gastem el temps i energies en reclamar la marca del ranxo, no sigui cas q li tallem els ous al ranxer
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
Sí, la més important és la catalana. La més interessada en l'encaix catalano-espanyol, per mantenir el seu estatus-quo. La burgesia a qui feu el joc en el seu espanyolisme al oposar alliberament de classe i descolonització.
Que potser CiU no està usant toooot el dia l'excusa del dèficit fiscal per poder seguir retallant? Sí! L'independentisme és en boca seva com el socialisme en boca de la UGT, una enganyifa. Deslegitima això els dos missatges? Deslegitima a una ideologia la seva manipulació? Per què els catalans hem de pagar més per menys serveis? Per què ens ha de retallar el fill de puta del Mas? O assumeixes els dos eixos o quedaràs fora, en la marginalitat (sé que no et molestaria, és on portes tota la vida políticament). Ara, vigila amb això de reivindicar tanta violència, no sigui que els iaioflautes , els gafapastes i els hippies que heu enganyat per fer bulto us surtin per potes. I si tants collons teniu, aneu a interrompre un partit del barça en comptes d'anar a xiular als castellers i a demanar-los "que hablen castellano". Per cert, veig que saps molt bé de que va això de les cases de colònies i em sorprèn la rotunditat amb que afirmes que tothom que hi ha anat és un burgès... tu sabràs, noi. Espero que no tothom que hi hagi anat tingui tanta mala consciència com tu i s'acabi convertint en un lerrouxista.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
Jo assumirè els eixos que em roti els collons, ninyato, nen de papà de merda, tu què saps on porto "tota la vida", desgraciat. Aprèn a llegir, a pensar i a escriure abans de vomitar cony-signes precuinades. Madura abans de fotre't amb qui té els ous pelats de bregar amb fills de puta de tots els pelatges (nazionalistes bi i quadri barrats, els més fills de puta de tots)
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
Desqualificacions, tòpics i a veure qui la té més llarga. Una rèplica devastadora, sí senyor.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
Tens raó, jo ja dubtava si respondre a una falàcia ad hominem amb unaltra (tot i què més fonamentada) falàcia ad hominem. L'escrit (o escrot) anterior al meu últim a la falàcia ad hominem hi afegeix la falàcia de l'home de palla (l'àcrata auto-marginat) i els tòpics de "anarquista = espanyolista" i "no nacionalista, no independentista = espanyolista.

Mai més em rebaixaré a respondre a la merda amb més merda.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
Sí, perquè això de que l'EI és convergent és una gran veritat corroborable, eh, i que és un instrument de la burgesia hispano-catalana també, molt gran!
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
EL LISTO ESTE DE LAS FALACIAS, TU NO HAS VISTO UN NAZI NI POR LA TELE PAYASO
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
Pel pallasso / saltimbanqui / tragasables (o polles) de dalt, em cito a mi mateix:

«Mai més em rebaixaré a respondre a la merda amb més merda».
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
Torneu al puto CAU!!
Cada dia son més els "anat d'olla perillossos" que veiem als indepes com la reacció nazional al moviment assambleari, independent i autogestionat que des de fa mesos omple els servei d'urgències, les escoles, el metro.... Us heu quedat fora perque ens la sua bastant la vostra nazió de merda, els vostres simbols d'idiotes i el fastigós himne patriòtic-burgés. Em asumit les llengües com a eina de comunicació i no com a bandera, i això us enfot bastant. Pues como dijo Herodes: "te jodes". No us necessitem per res, és més, no us volem, perque cada dia que passa us veiem més davant nostre que al costat.
Feu-vos ho mirar quan encara sigueu a temps!!
Re: > L'MDT mante la estrategia del Timbaler del Bruc 2.0
15 feb 2012
I no s'en adonen que el mite del Timbaler del bruc (i.e. la burgesia i l'aristocracia retrograda/meapiles catallufa agermanada amb la caverna ultracatolica hispanica) hagues fet fora els gabatxos fent molt de soroll... per la part dels pebrots, sense l'armada de Wellington i la 'Santa Alianca'.

Amb 'els espanyols' aquesta estrategia no funciona gaire bé: us coneixem millor que si us haguessim parit! De fet, per si no ho sabeu, poblavem aquestes terres abans que les anomenessiu 'Catalonia'!
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
Acusacions sense fonament, amenaces i insults. Argumenta, com puguis, en quin sentit l'independentisme és una reacció al vostre moviment (evidentment que des d'un punt de vista cronològic no podràs XDDD). I això deixant a banda que el moviment 15m està plagat d'indepes t'agradi o no. Sí, home , gent d'aquesta de les CUP i tal. Per cert, què li diries al Garganté, al busero sindicalista... li diries que se'n torni al cau? Està a la CUP de barna, saps? Li diries que se'n torni al cau? Igual t'incrusta el megàfon a l'ohio, per molt "anat de l'olla i perillós" que siguis.
Les llengües són un element de comunicació, no una bandera. Tens raó. Però quan una intenta imposar-se sobre una altra per motius polítics deixa de ser un element de comunicació per convertir-se en una bandera. En una bandera nazi, concretament, per molta "a" que li poseu a sobre.
Ah, i per cert, deixant la vostra retòrica partidista a banda, recorda que encara no s'ha pronunciat l'autèntic feixisme, el que jau arraulit a la perifèria, sí, home, els dels bats de bèisbol, els qui defensen la unitat d'espanya com vosaltres. Llavors potser enyorareu els indepes quan tingueu la seva bota sobre el cap.
Re: > L'MDT davant la nova declaració de guerra a la classe treballadora
15 feb 2012
La mitologia patriòtica hispano-catalana no ens interessa, suposo que et semblarà lògic. Per cert, gràcies per autoqualificar-te com a "espanyol" (encara que sigui entre cometes) i en oposició a "nosaltres". Deixa les coses clares a l'eventual lector.

Pd: un de l'MSR com a mínim
Sindicato Sindicat