|
Notícies :: laboral |
Els treballadors/es de Bus i Metro de TMB portaran una txapa contra els plans retrógrades de la Direcció
|
|
per CGT, PSA i ACTUB |
02 feb 2012
|
Segueixen defensant que marxin els 603 membres de l’equip directiu i fora de conveni que són els responsables del despilfarrament dels diners públics. |
Al igual que amb la mobilització pels 2 dies, el Comitè de conveni ha començat a repartir txapes entre els treballadors/es de Bus i Metro de TMB per que mostrin el seu desacord al pla de retallades que imposa, pel moment, la Direcció.
Amb la vista fixa a l’Assemblea de matí de tarda a Cotxeres de Sants del 8 de febrer, els treballadors/es es plantegen no aturar-se només el 27 de febrer (dia de inaguració del Congrés Mundial del Móbil), sino el s 4 dies que dura aquest event.
La nostra proposta per sortir d’aquesta dinàmica
La CGT, sindicat més votat a l’empresa, la PSA i l’ACTUB proposem front a la situació a la que ens han portat i ens volen portar la Direcció política i la Direcció tècnica claudicant de l’empresa:
-Dimissió de tot l’equip Directiu de TMB.
Fora els 523 membres fora de conveni que costen milions d’euros als contribuients. Els directius de TMB són un luxe que els treballadors/es no ens podem permetre.
-Control de l’empresa pública pels propis treballadors i treballadores.
Autogestió d’aquesta i, per tant, qualsevol responsabilitat en el funcionament global ha de ser elegit pels propis treballadors i treballadores.
-Negociació per part dels treballadors i treballadores de l’empresa amb l’Estat, la Generalitat i l’Ajuntament en relació a les quantitats econòmiques rebudes per finançar el transport públic.
-En un primer ordre de millora del servei:
Restaurar-lo a la situació d’abans de setembre de 2008.
-Aturar el finançament amb diners públics, per part de l’AMB, de les empreses privades de Transport. |
 This work is in the public domain |