Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juny»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: altres temes
Tractament de diabetis incomplet
18 nov 2011
Sóc diabètic des dels 8 anys i, com a bon ciutadà assalariat, pago tots els meus impostos. En teoria, rebo tota l'assistència i els medicaments necessaris per al correcte tractament de la meva malaltia de mans de la sanitat pública, però això ja no es compleix. El 18 d´octubre vaig acudir al CAP Doctor Vilaseca-Can Mariner, de Santa Coloma de Gramenet, on m'haurien de subministrar els medicaments, però només em van poder facilitar la meitat de les tires reactives imprescindibles per determinar les dosis d'insulina que diàriament necessito. Em van informar que esperaven tenir la resta al cap de 15 dies.

El 7 de novembre vaig anar novament a l´ambulatori, però no en disposaven aleshores ni esperaven rebre'n "fins dilluns que ve", i ni tan sols això em van garantir. Durant la setmana esgotaré les meves reserves de tires; si tot va bé, els únics problemes que patiré seran trasllats sanitaris urgents, amb els corresponents ingressos hospitalaris; això contribuirà a sanejar els comptes públics. I si no tinc sort, deixaré de ser un usuari de la sanitat pública, encara que, desgraciadament, si això passa, també deixaré de pagar impostos, i el país disposarà de menys ingressos.

Prometo als senyors Artur Mas i Boi Ruiz pensar molt en ells i el seu Govern. Sé que tenen el tractament d´honorable, però la seva gestió no té res d'honorabilitat. Espero que torni a tenir les tires reactives, pel bé de la meva salut, de les finances del país, de la tranquil·litat de les persones que m´envolten i pel bé de la resta d´usuaris de la sanitat.

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more