|
Notícies :: ecologia : dones |
Butlletí Informatiu de la Cooperativa Integral Catalana Primera Quinzena Novembre
|
|
per @ |
01 nov 2011
|
http://cooperativaintegral.cat/2011/10/butlleti-informatiu-de-la-cic-nov/ |
Agenda
29 d’Octubre, dissabte: Trobada a l’Obrador. Visita i col·loqui sobre el foment d’ecoalternatives. De 17:00h a 21:00h. A la casa 2 de Riudellots de la Creu (C-66 entre Girona i Banyoles). Més info: aqui. https://cooperativa.ecoxarxes.cat/mod/threaded_forums/topicposts.php?top
29 d’Octubre, dissabte: Xerrada Presentació de Som Energia, primera cooperativa de producció i consum d’energia verda. A les 18:00h al c/ Balears, núm.11 de Vilanova i la Geltrú. Més info: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/file/read/63700/3xerrada-a-lecoxarx (Ecoxarxa Garraf).
30, 31 d’Octubre i 1 de Novembre: Trobada d’Assemblees del 15-M, Pobles, viles i ciutats a Ca l’Afou. Més info: aqui. https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/63707 Inscripció aqui.: (http://podem.cat/trobada15mcat);
1 de Novembre, dimarts: 11a Fira d’Intercanvi del Montseny i 3a a Viladrau. Intercanvi de productes, serveis i bens usats. Intercanvi directe, amb ecosenys físics o virtuals, o amb qualsevol de les monedes locals de les ecoxarxes. Possibilitat de canvi euros-ecosenys. Castanyada popular. Horari: 11:00h fins 16:00h (Per muntar taula cal ser-hi a les 10:00h). A Carrer Pare Claret (al costat de la Plaça Major) – Viladrau. Contacte: info ARROBA ecoseny.net. (Ecoxarxa Montseny)
2 de Novembre, dimecres: Assemblea Permanent de l’Ecoxarxa de Lleida a les 20:00h. A la Biotiga, c/ Ramon Llull num.6. Lleida. Link a l’Ordre del dia: aqui: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/63270 (Ecoxarxa de Lleida)
3 de Novembre, dijous: Xerrada sobre Economia, Sobirania Financera i Cicle d’Alternatives al Sistema; a càrrec de Susana Martin Belmonte. A les 19:00h al local de Plaça Catalunya núm.9, pis 4t 2a. Barcelona. Organitza: Nova. Inscripcions a: Info ARROBA nova.cat
3 de Novembre, dijous: Primera Trobada de Repoblació Rural a la Capella de Can Vies c/ Jocs Florals, 42, Barri de Sants. L1, L5, Plaça de Sants, Barcelona a les 11:00h. (Ecoxarxa Barcelona). Més info: pàgina oficial: http://www.repoblacio.tk/ a les 19:00h.
5 de Novembre: Primera trobada de projectes autogestionats de Barcelona; d’11:00h a 19:00h al local de plaça catalunya núm. 9, pis: 4t 2a, Barcelona. (Ecoxarxa Barcelona)
6 de Novembre, diumenge: Fira d’Intercanvi a plaça Catalunya, Barcelona. Comença a les 10:00h fins les 20:00h. (Ecoxarxa Barcelona).
6 de Novembre, diumenge: Mercat de l’Hort a la Taula. Mercat de producte local i de proximitat, també de productes ecològics, de 09:00h a 14:00h. A la plaça Sant Joan, Lleida. (Ecoxarxa de Lleida).
11 de Novembre, divendres: Xerrada sobre la Cooperativa Integral Catalana. A les 20:00h al Casal Popular la Fura de Soslona i de Riu Amunt.
12 de Novembre, dissabte: IIa Fira d’Intercanvi del Vallès Occidental. A la plaça Ca Altamira
(davant la Biblioteca municipal) de Cerdanyola del Vallès. Començarà a les 10:00h fins les 17:00h. Per consultar el model econòmic propi de la fira redirigiu-vos: aqui. https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/file/read/62336/model-econmic-fira-
Més informació a: http://ciccerdanyola.wordpress.com/
12 i 13 de Novembre, dissabte i diumenge: XVII Jornada Assembleària de la CIC al Solsonès. A la casa de Colònies Can Joval (a Clariana de Cardener, a 4 km de Solsona). Més info: aqui. https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/61657
Darreres Actes
Acta XVI Jornada Assembleària de la CIC a Terrassa (Vallès Occidental) link: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/57375
Acta Comissió de Promoció de l’intercanvi i la Moneda Social [Node-5] link: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/mod/threaded_forums/topicposts.php?top
Convocatòries per les properes Jornades assembleàries; especifiquem les dates per celebrar les JJAA amb antelació per tal d’evitar coincidències en les programacions d’activitats i reunions.
* XVII Jornada Assembleària a Solsona (Solsonès: 11-13 de Novembre). Link a l’ordre del dia: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/61657 Temàtica central: El Treball, els projectes productius i la CIC
* XVIII Jornada Assembleària (Actualment, sense ubicació confirmada)del 3 al 6 de Desembre.
Video Presentació sobre el Projecte Ca l’Afou: Techno-Industrial Ecovillage https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/videolist/watch/63617
TASQUES I CÀRRECS PENDENTS QUE REQUEREIXEN VOLUNTARIS
*Dinamitzar la comissió de treball comunitari, per fer crèixer la participació amb treball comunitari dels i les sòcies, de manera que es pugui cobrir més necessitats de productores i alhora fer viable la renda bàsica.
*Dinamitzar campanyes de crowfunding, és a dir de campanyes de captació de fons a la xarxa, per tal de fer viable la nostra iniciativa i d’altres iniciatives i projectes que formen part de la CIC.
*Reforçar la comissió de gestió econòmica, perquè pugui afrontar la participació i les necessitats creixents dels i les cooperativistes.
*Dinamitzar la coordinació de centrals de compres per poder consolidar l’enxarxament entre les centrals de compres, les productores i les artesanes de la CIC.
*Dinamitzar el nou projecte de la cooperativa de crèdit assembleària i sense interessos que persones de la CIC i gent del 15-M estem construïnt.
* Contacte: cooperativa ARROBA ecoxarxes.cat
* Web: www.cooperativaintegral.cat
* Xarxa social: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/
* Tríptic informatiu: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/file/read/54163/v2cat-triptic-difus
* Llistat de ecoxarxes i nuclis locals: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/44165/
* Llistat de centrals de compres: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/30433/
* Sistemes d’intercanvi comunitari: http://www.ces.org.za/ – http://intercanvis.net |
 This work is in the public domain |