|
Anunci :: criminalització i repressió |
Judici Marina Bernadó
|
|
per Rescat Adreça: www.rescat.wordpress.com |
30 abr 2011
|
Des de Rescat ( col·lectiu de suport a les preses polítiques catalanes ), us enviem la convocatòria de jornades d’accions descentralitzada convocada pels dies 27 a 4 de maig en suport a la Marina Bernadó i Bonada, presa política catalana segrestada des de fa 4 anys a l’Estat Francés i on serà jutjada els propers 3 i 4 de maig. |
Molt Bones !
Des de Rescat ( col·lectiu de suport a les preses polítiques catalanes ), us enviem la convocatòria de jornades d’accions descentralitzada convocada pels dies 27 a 4 de maig en suport a la Marina Bernadó i Bonada, presa política catalana segrestada des de fa 4 anys a l’Estat Francés i on serà jutjada els propers 3 i 4 de maig.
Del 27 d’abril a 4 de maig, Jornada d’accions descentralitzades ( pintades,murals,pancartes,encartellades . . . )
3 i 4 de maig, Concentracions davant dels districtes dels barris i els Ajuntaments de les vostres viles i ciutats.
Esperem que en pogueu fer el màxim ressò i difondre la solidaritat cap a la Marina i la resta de represaliades polítiques. envieu les vostres mostres de suport a llibertatpreses ARROBA gmail.com o bé penjant-ho a indymedia o Kaosenlared.
LLIBERTAT MARINA ! Llibertat preses polítiques Catalanes ! |
 This work is in the public domain |