Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: @rtivisme
VIè Sopar pel Socialisme a Sabadell
28 abr 2011
Com cada any pels volts de l’1 de maig, al comitè local de Sabadell d’Endavant (OSAN), ens complau convidar-vos al VIè Sopar pel Socialisme. Enguany, i degut especialment al dificil context socioeconòmic en què vivim, amb una crisi econòmica galopant, les enormes retallades socials que està patint la classe treballadora dels Països Catalans, la conculcació dels drets laborals i un llarg etcètera, pensem que és més necessari que mai donar un impuls a aquest acte.

El Sopar pel Socialisme neix amb l’objectiu d’ésser un espai de trobada de tots els agents que des de la nostra ciutat treballem per a la construcció del socialisme i en la defensa dels drets de la classe treballadora enfront del sistema capitalista. Va néixer amb l’objectiu d’esdevenir, d’una banda un espai de debat i posada en comú de les nostres lluites, i de l’altra, per a ser un espai de companyia i camaraderia en el qual prendre forces per a continuar el nostre combat.
bannersoparsabadell.gif
Divendres 29 d’abril, dia en què tindran lloc els actes següents:

Xerrada “La vigència de la lluita de classes al S. XXI”.
La xerrada es realitzarà a l’auditori del Casal Pere Quart (Rambla 69) a les 19h i comptarà amb les intervencions de Carlo Frabetti, Joan Busqueta i Jordi Torrents.

VIè Sopar pel Socialisme.
Enguany el sopar es celebrarà al vestíbul del CEIP Amadeu Vives. C. Fra Luís de León 152, Sabadell a les 21h i el menú tindrà un cost de 10€.

Després es farà un recital de poesia combativa a càrrec de Carles Rebassa i David Caño.
cartellsopar.jpg
Mira també:
http://www.endavant.org

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more