|
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats |
El SEPC se solidaritza amb el poble palestí i colombià
|
|
per Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans Correu-e: udl ARROBA sepc.cat (no verificat!) Adreça: udl@sepc.cat |
20 mar 2011
|
El pròxim dimarts realitzarà una xerrada sobre el boicot acadèmic a Israel i sobre l’acompanyament internacional a Colòmbia. |
El pròxim dimarts 22 de març a les 19:30 a la sala de juntes del segon pis del rectorat el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans ha organitzat una xerrada per tal d’acostar la realitat el poble colombià i palestí a la UdL i alhora solidaritzar-s’hi.
Pel que fa a la situació de Palestina, membres de la comissió universitària per Palestina (CUNCAP) exposaran diferents iniciatives de boicot acadèmic a Israel, com a mesura de rebuig contra l’ocupació que realitza de Palestina. Tant el govern català com diverses universitats del nostre país mantenen convenis de col•laboració amb Israel, situació totalment intolerable que el SEPC ha denunciat en diverses ocasions.
Paral•lelament, i pel que fa a Colòmbia, membres de l’organització IPO explicaran la situació que viu el poble colombià sovint molt desconeguda on paramilitars amb la connivència del govern assassinen i extorsionen persones pertanyents a moviments socials i organitzacions en defensa dels drets humans. IPO és una organització d’acompanyament internacional i informació a Colòmbia en solidaritat amb la resistència no violenta.
Amb aquesta xerrada el SEPC busca difondre la realitat del poble colombià i palestí als i les estudiants, a la vegada que difondre diferents mitjans poder-nos-hi solidaritzar i donar-los suport des de la mateixa UdL.
Lleida, 20 de març de 2011 |
Mira també:
http://www.sepc.cat |
 This work is in the public domain |
Re: El SEPC se solidaritza amb el poble palestí i colombià
|
per exemple |
21 mar 2011
|
Aviam quan us solidaritzeu amb el poble xarnego que malviu i treballa per uns sous de misèria a la catalunya que dominen els vostres papis convergents, colla de pijolavas etnocentrics... |
Re: El SEPC se solidaritza amb el poble palestí i colombià
|
per ?? |
21 mar 2011
|
No s'acaba d'entendre que té que veure el cas palestí amb el colombiá: clar que tot está relacionat, i res es pot comparar..
En tot cas, cadascún dels dos temes donen per més d'una xerrada sencera.. |
Re: El SEPC se solidaritza amb el poble palestí i colombià
|
per *********** |
22 mar 2011
|
encara pitjor l obama qe diu qe els països àrabs han d aprendre de brasil. en qè? en obtenció d urani?
el qe vol el SEPC és protagonisme polític. això és arrel de qe s á descobert qe l esqerra independista de mallorca eren imperialistes catalans, qe no existeixen els països catalans fora de catalunya i qe valència mai voldrà ser catalana. |