Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: @rtivisme
Prenguem la iniciativa ! Cal seguir endavant !
25 gen 2011
Mobilització a Barcelona.

Dissabte passat més de 4.000 persones van prendre part, a Barcelona, en la protesta al procés de negociacions entre govern, patronal i els sindicats majoritaris espanyols per pactar la reforma de les pensions. Al final de la manifestació les més de 400 persones que estaven reunides en assemblea a la sala principal del Palau del Cinema de la Via Laietana van ser desallotjades per part d’una vintena de furgonetes antiavalots dels mossos d’esquadra. 422 identificacions i 2 persones detingudes.

http://www.youtube.com/watch?v=tGmIMzY-mj8
Des d'Endavant OSAN condemnem l'actuació policial al finalitzar la manifestació i les amenaces del nou conseller d’interior de la Generalitat de Catalunya. Cal seguir endavant amb les mobilitzacions populars. Cal deixar clar que ni les amenaces ni les coaccions aturaran les mobilitzacions contra les retallades socials.

Us animem seguir desafiant el monopoli establert. Cal donar resposta !



Consultar calendari de mobilitzacions

Publicació "Ja n'hi ha prou!"
És una col·laboració de tres publicacions vinculades als moviments populars: el Catalunya, portaveu de la CGT de Catalunya i les Illes Balears, L’ACCENT periòdic popular dels Països Catalans, i el setmanari Directa.

Manifest de la campanya unitària

Enllaç al bloc de la campanya unitària
Agència d'Informació 29S
Mira també:
http://www.youtube.com/watch?v=tGmIMzY-mj8
http://www.endavant.org/

This work is in the public domain
Sindicato Sindicat