Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: ecologia
Acció a la 40 Fira de Sant Isidre de Viladecans
16 mai 2010
Aquest cap de setmana s'ha donat el tret de sortida a una nova edició de la Fira de Sant Isidre de Viladecans, on les entitats es reuneixen per donar-se a conèixer a la ciutadania de la vila.
pancarta_santisidre.JPG
Aquest cap de setmana s'ha donat el tret de sortida a una nova edició de la Fira de Sant Isidre de Viladecans, on les entitats es reuneixen per donar-se a conèixer a la ciutadania de la vila. Aprofitant que l'ajuntament utilitzava l'estand institucional per donar a conèixer mesures preses en matèria mediambiental per tal de reduir l'emissió de gasos contaminants i el corresponent efecte hivernacle; i que aquest any la visita institucional anava donada per la presència del conseller de medi ambient de la Generalitat, Francesc Baltasar (ICV); l'assemblea de Maulets del Baix Llobregat hem decidit desplegar una pancarta on denunciem la hipocresia del PSOE i ICV (que ostenten el govern local) que mentre que parlen de reduir les emissions de gasos d'efecte hivernacle, mantenen en peu el projecte del Barça Park que provocarà un impacte ambiental, visual i a nivell de gasos d'efecte hivernacle descomunal pel ja malbaratat Delta del Llobregat.

En el curs de l'acció, també hem pogut veure la cara repressiva dels nostres governants, que per a pressionar als dos militants que portàvem a terme l'acció han enviat els Mossos d'Esquadra per tal de dur a terme la identificació d'aquests, al·legant que ho feien per motius de seguretat ciutadana quant no estàvem molestant ningú ni fèiem cap acció delictiva. Mesures com aquestes evidencien el control repressiu i social que es dona als militants de moviments revolucionaris que ataquen directament els interessos de la classe política governant i que ens encoratgen a seguir en la lluita i a seguir defensant el Delta, evidenciant que anem pel bon camí.
Mira també:
http://www.maulets.org/baixllobregat

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more