Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: sense clasificar
(Vilafranca)Ple Municipal: suport encausades per delicte electoral
28 abr 2010
absolucio10pdes.jpg
MOCIÓ I ACCIONS DE SUPORT A LES ENCAUSADES PENEDESENQUES PER DELICTE ELECTORAL

Al Ple Municpal de dimarts 27 d'abril a Vilafranca del Penedès, la CUP va presentar una moció demanant l'absolució de les 10 encausades penedesenques per delicte electoral durant la manifestació contra la Constitució Europea el 19 de febrer de 2005, 'jornada de reflexió'.
Ara, 5 anys després, els arriba el judici el proper 1 de juny a l'audiència provincial i se'ls demana 990 dies de presó i 18000 euros de multa.
Durant la presentació de la moció diversos membres de la Coordinadora Antirepressiva del Penedès van desplegar una pancarta amb el lema 'Absolució encausades penedesenques per delicte electoral! Llibertat d'expressió! Prou repressió!'. També es va mostrar un cartell alertant que el judici es farà d'aquí un mes i un altre amb la proclama 'Seguirem dient no a l'Europa del capital'.

La moció es va aprovar amb els vots a favor de la CUP, ERC i ICV i les abstencions de CiU, PSC i PP.

Properes convocatòries:

*Dissabte 1 maig, a partir 11 matí a la rambla del Raval de Barcelona: parada informativa durant els actes de l'Esquerra Independentista per l'1 de maig.

*Dissabte 15 de maig a les 19h pç Vila de Vilafranca: Manifestació

*Dimarts 1 juny (JUDICI) davant jutjats d'Arc de triomf (ptge Lluís Companys) de Bcn: CONCENTRACIÓ a partir de les 9 del matí.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: (Vilafranca)Ple Municipal: suport encausades per delicte electoral
28 abr 2010
El judici és a l'Audiència Provincial, la petició de presó, que fa la fiscalia, és de pena multa.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more