Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: educació i societat
El SEPC arran de les properes eleccions a rector a la Universitat Politècnica de Catalunya
04 mar 2010
quest dijous 4 de març, més de mig centenar de persones entre estudiants i membres del PAS han rebut l'actual rector Antoni Giró a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeries de Terrassa amb una forta escridassada i xiulets. El motiu de la visita, lluny de preocupar-se pel campus de Terrassa, ha estat promocionar la seva candidatura per a les properes eleccions a rector del 10 de març.
123408_foto1sepc.jpg
12342.jpg
Durant la visita del rector des del SEPC s'ha denunciat l'actual sistema de vot ponderat imposat per la LOU i que relega als estudiants (sector més nombrós amb 27546 estudiants i estudiantes) a una representació del 24% davant la resta de la comunitat universitària i els motius pels quals pensem que Antoni Giró és la pitjor de les opcions de cara a les properes eleccions.


Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans

Barcelona, 4 de març de 2010




Comunicat públic:

10-M VOTA! POT SER L'ÚLTIM COP

El proper dia 10 de març se celebren les eleccions a rector a través d'un sufragi universal ponderat que relega els estudiants a un pes del 24%. Aquests sufragis són l'herència de la LOU, gestada pel PP i beneïda pel PSOE, i van ser amb una participació inferior al 20% la porta d'entrada al rectorat d'Antoni Giró el 2006.

Segons sembla, al nostre rector i als seus homòlegs de la resta d'universitats la LOMLOU ja els queda curta i estan preparant la sentencia de mort dels últims vestigis de democràcia a la universitat. El nostre rector vol cedir el privilegi d'elegir la màxima autoritat acadèmica a un consell social format per empreses alienes a la UPC, titelles del món empresarial designats per Generalitat, Parlament i Ajuntament de Barcelona, sindicats grocs i alguns membres electes catapultats per les brutals xifres d'abstenció que caracteritzen totes les conteses electorals a la UPC.

Perquè poden ser les últimes eleccions a rector, perquè l'actual equip de govern va fer cas omís a un referèndum on de manera incontestable, i amb una participació rècord, els estudiants de la UPC varem dir NO a Bolonya, perquè empreses com Repsol i el Banc de Santander es riuen cada dia de la llibertat de càtedra dins la UPC i marquen les seves politiques a través del nostre rector, el 10 de Març Antoni Giró és la pitjor opció!

Per una UPC pública, catalana, antipatriarcal, popular i de qualitat, Antoni Giró fora del rectorat!

Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans - Campus de Terrassa
Mira també:
http://sepc.cat/

This work is in the public domain
Sindicato Sindicat