|
Notícies :: @rtivisme |
fscat girona
|
|
per @ |
18 gen 2010
|
23 de gener, una cita amb FSCat a Girona |
El dia 23 de gener es farà a Girona el Forum Social Catala-Girona (Fscat-Girona). És la primera vegada que entitats gironines s'uneixen per a impulsar aquest Forum en el marc del Forum Social Català.
Per a més informació: http://www.fscatgirona.blogspot.com o forumgirona ARROBA gmail.com
El Fòrum Social Mundial es va celebrar per primer cop a Porto Alegre, l'any 2001, i, any rere any, s'ha convertit en una cita ineludible per debatre i teixir estratègies pel canvi social entre entitats i moviments que treballen per un model més just de desenvolupament dels pobles i que preparen les activitats que s'hi reaitzaran. Del darrer FSM, que va tenir lloc a Belém el gener del 2009, en sorgeix la crida internacional per a la realització de diferents fòrums locals descentralitzats. El context de crisi global (ecològica i del territori, social i econòmica, democràtica i dels pobles) fa del Fscat una ocasió especial per a conèixer línies i models alternatius i crear sinèrgies entre moviments socials.
A Catalunya, el Forum acabarà el 29, 30 i 31 de gener amb la trobada final a Barcelona. Durant la setmana del 18 de gener, es proposa que entitats locals de la província facin actes explicatius del Fòrum i dels seus objectius a les seves localitats. Totes les activitats estan obertes a tots els públics i són gestionades per cada una de les entitats que vulguin participar.
L'organització del Fòrum s'encarrega exclusivament de l'espai i la difusió.
PDF Imprimir E-mail
Redactat el: 12/01/2010 |
 This work is in the public domain |
Re: fscat girona
|
per ey p |
18 gen 2010
|
oenegeros @ ...que asco
Girona promueve su turismo politico |